ik zou verder zoeken naar informatie. Als je IP track intypt kan je ietwat informatie over zijn IP vinden. Maar ik heb al gegooglet daarop en das een hoop crap.quote:
*Schnap*
iemand nog suggesties om hem wakker te houden en te laten reageren?
*Schnap*
Klopt, Ook gedaan. stond nog in je contract dat je het nooit tegen iemand mocht zeggen haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef Suuz_ het volgende:
dan heb je een keer een sms gestuurd naar zo'n sex dating ding op tv..
ik heb een tijdje voor zo'n bedrijf "gewerkt", en nee nu geen ranzige gedachtes ik zal je uit de droom helpen...
mensen doen dat gewoon vanaf thuis, die meid die je op tv op de reclame voorbij ziet komen is een fictief persoon. Daar hangt een nummer aan en als je die smst kan het goed zijn dat je van een man antwoord krijgt. Je krijgt ook van superveel verschillende mensen antwoord.
Voorbeeld:
ik zat thuis achter mijn pc krijg een scherm voor me met de smsjes die hij naar haar heeft gestuurd, en zij ook weer naar hem. Ik stuur hem een berichtje terug op zijn laatste bericht. Dat laatste bericht staat erbij dus ik weet wat ie gezegt heeft, ook staat er een soort geschiedenis naast dat zijn dingen die hij ooit verteld heeft dus bv dat ie bruin haar heeft een bril, wat voor werk ie doet etc etc.
Als ik die sms dan verstuurd heb krijg ik meteen weer een ander in beeld, zo gaan die smsjes rond bij superveel verschillende mensen dus sms je eigenlijk met héél veel mensen die zich voordoen als die meid.
als je dan bv een paar keer gesmst hebt met die meid en je laat paar dagen weken of maanden niks meer horen krijg je van die smsjes die jij nu voorlegt. Van die herinnerings smsjes. Als je haar vraagt of je kan bellen zeggen ze ook ALTIJD dat ze dat eng vinden en er bv slechte ervaringen mee hebben om hun eigen nummer te geven. Ook spreken ze na een tijdje af allemaal! en dan een dag vantevoren of dezelfde dag wordt die afspraak afgezegd door dat bedrijf dus die sturen dan een bericht met "ik ben van de trap gevallen en kan niet sorry" dat blijft zo doorgaan...en er zijn mannen die BLIJVEN erin trappen...
anyway daar komen die smsjes dus vandaan want ze komen me erg bekend voor. Ik heb trouwens niks met sex industrie ofzo te maken maar het verdiende lekker en had niks beters te doen in die periode...heb nu een gewoon baantje hoor
ja ach ik werk er al lang niet meer, en wat kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef erwinrt het volgende:
[..]
Klopt, Ook gedaan. stond nog in je contract dat je het nooit tegen iemand mocht zeggen haha.
maargoed verdiende wel lekker en je ging het steeds sneller leren.
(maar de smsjes kwamen niet van 06 nummers af, dus is niet hetzelfde)
Laat je mama het maar niet horen...quote:
U hebt contact met de voicemail box van 06......quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:13 schreef erwinrt het volgende:
dan hoop ik voor die gast dat 0640127327 geen abbonoment is want die kan die nu wel weggooien
dat geeft niet aan of het abbonement of prepaid is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
U hebt contact met de voicemail box van 06......
0638 Dutchtonequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Zwaffel het volgende:
dat nr is van tele 2
http://64.233.183.104/search?q=cache:iM9ToSAo4iIJ:www.ringtone-pagina.be/systematiek_06-nummers_1084284956.html+kpn+0640&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 02:43 schreef izzow het volgende:
[..]
0638 Dutchtone
niet correct, ik heb Orange en begin met 0638
of is dutchtone overgenomen door Orange?
Ja, alleen gooit het fenomeen nummerbehoud wel ernstig roet in het eten hè?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Zwaffel het volgende:
dat nr is van tele 2
http://64.233.183.104/search?q=cache:iM9ToSAo4iIJ:www.ringtone-pagina.be/systematiek_06-nummers_1084284956.html+kpn+0640&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a
fuck, slim manquote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja, alleen gooit het fenomeen nummerbehoud wel ernstig roet in het eten hè?
Iemand die oorspronkelijk dit nr. bij Tele2 kreeg en toen is overgestapt met het behoud van zijn nummer naar bijv. KPN, heeft dus 0640 en KPN. Dus het hoeft helemaal geen Tele2 meer te zijn...
via internetquote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Jurruh het volgende:
Hoe zijn jullie in godsnaam bij dat werk gekomen van die smsjes?
We hebben hem gevonden!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:43 schreef izzow het volgende:
[..]
0638 Dutchtone
niet correct, ik heb Orange en begin met 0638
of is dutchtone overgenomen door Orange?
dat zij ie bij mij ook alquote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef Spiller het volgende:
Vanmiddag weer gebeld door een "Prive nummer"... Ik bleef stil, waarna het aan de andere kant van de lijn ook stil bleef. Toen ik na 30 seconde "HOER" zei werd er direct opgehangen...
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef Stinger__ het volgende:
huppa, ook een tvp.
Ik wil weten hoe dit verder loopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |