Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach kom, da's dus pure onzin, dat weet jij toch ook wel. Zelfs ik leer het al af![]()
quote:
quote:
Kwartetjesquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?
Dat kwartet was een extraatje.
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
Kwartetjes
Smileyposts
Zoals je al jaren weet
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
Dat je daat slapen weten we wel hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Nog duidelijker?quote:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Le-zen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef buzzer het volgende:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...
je kent onze standpunten. een beetje offtopic geslowchat ontkom je niet aan, maar 3 pagina's vol lullen over niks en al helemaal niet over stats is not done. Daar is de Lounge voor.
en het boeit mij geen fuck of ik 3 of 4 pagina's moet deleten, ik ga het konsekwent doen, net zo lang tot het doordringt.
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
ik lees en hou het in de gaten...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.
Dit was niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Ja hoor, buzzer, duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik lees en hou het in de gaten...
het is niet buzzerbeugel, het is GC beugel, dat dát even duidelijk is
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ja want buzzer zijn delete knop is oneeeeindig geduldig, dat weet god zelfs!
en ik weet het ook hoe ongeduldig buzzer zijn delete knop is!
wat vind men van vrijheid?, de vrijheid die niet kwam.
buzzer heet je in het echt bush ofzo?
Ik telde er toch zes, hoewel er drie vandezelfde user warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:00 schreef buzzer het volgende:
welgeteld één serieuze user in dit topic. Niet meer te redden en op slot
Ja, kijk hier maar eens goed naar, ik vind deze insteek meer iets voor ONZ.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Bendeleider het volgende:
Verliefd op een gehandicapt meisje.
Gaarne verplaatsen naar juiste subfora en alle offtopic geflame verwijderen aub!
of gewoon eenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Bendeleider het volgende:
Verliefd op een gehandicapt meisje.
Gaarne verplaatsen naar juiste subfora en alle offtopic geflame verwijderen aub!
Niet janken maar gewoon moven naar [PUB] Jank user.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon een [afbeelding]
zou ik stukken beter vinden voor iemand die zoiets durft te posten..
Technisch gezien? Dat valt binnen mijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Bendeleider het volgende:
Godlike02 valt verplaatsen buiten je mogelijkheden ?
Wellicht is R&P een betere thuishaven.
Naar aanleiding van bovenstaande tekst (en de rest van het verhaal) lijkt het me beter voor je als je een topic gaat openen in R&P dat je hulp nodig hebt. Dat je een beetje in de war bent en hele rare (zieke) gedachtes hebt de laatste tijd. Misschien hebben ze nog goeie tips hoe je hier vanaf kan komen!quote:Het is gek en niet te beschrijven waar je als gezonde knaap aan kan denken
leuke user history heb jequote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Bendeleider het volgende:
Godlike02 valt verplaatsen buiten je mogelijkheden ?
Wellicht is R&P een betere thuishaven.
Ook vind ik dat mijn vraag om die offtopic zooi te verwijderen niet juist behandeld is.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Bendeleider het volgende:
Gaat dat vandaag nog gebeuren of moet ik hem dan echt heropenen ?
ik neem aan dat dat voldoende advies is?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
Voor serieus sex advies raad ik andere onderdelen van FOK! aan.
Dit topic raad ik de prullenbak aan
Heey liefje !quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat dat voldoende advies is?
Nee vandaag ook al nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Bendeleider het volgende:
Gaat dat vandaag nog gebeuren of moet ik hem dan echt heropenen ?
We zijn geen voetbalteam die een topic rond schopt om te stoppen waar die de meeste hits krijgtquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef McCarthy het volgende:
overheden die ingrijpen in de vrije markt
zowel in KLB (waar hij vandaan kwam ) als in GC loopt hij niet echt dendered
kickje POL daarom![]()
Maar het gaat me om de tekst binnen de spam. En de mensen die er mogelijk verstand van hebben, of het herkennen, kijken doorgaans niet in 't spamtopicquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef buzzer het volgende:
ik zie niet in waarom dat niet in het centrale topic zou kunnen. Het onderwerp blijft spam.
het is wel een succes daarquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn geen voetbalteam die een topic rond schopt om te stoppen waar die de meeste hits krijgt
Maar ik ga vragen aan de POL mods of ze het willen hebben
Dank uquote:
Nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Taboe-onderwerp ofzo? Uruzgan soldaten die geen mietje willen zijn
Oh, dan zet ik er toch een opzet voor een discussie bij?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee.
Maar past meer dan uitstekend in het gegeven topic.
Dat is juist voor dat soort leuke 'kleine' berichten.
Tevens is het een nieuws onderwerp en GC onderwerp.
Aangezien je voor de rest geen opzet gaf om een discussie neer te zetten vond ik passen in dat topic.
Dan zal ik aan de NWS mods vragen of het iets voor ze is.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik er toch een opzet voor een discussie bij?
Okequote:Op maandag 15 mei 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
Ik heb een gastslotje gezet omdat het sowieso een opsomtopic was en het nu dus ook nog verkut werd door Jos_Tieband. Ter beoordeling van de GC mods voor morgenochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |