ík? Je zit trouwens toffe berichtjes te submitten op de FPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij maar een topic hebt om je postaantal mee op te kunnen krikken...
Oh ja? Waarom wordt dat artikel over seks/vrouwen/mannen niet geplaatst?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ík? Je zit trouwens toffe berichtjes te submitten op de FP.
Ik heb er ook aan zitten denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:11 schreef _Flash_ het volgende:
Een gevonden tel. verkopen ?
Dit topic gaat de illegale kant op. TS heeft een telefoon gevonden, wil hem verkopen en vraagt zich af of er manieren zijn voor de eigenaar om te telefoon op te sporen of uit te schakelen. Dit zijn erg onfrisse praktijken en daarnaast ook strafbaar lijkt me. Komt in de buurt van diefstal.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef _Flash_ het volgende:
Als dit geen diefstal is, wat is het dan??
Wanneer je je telefoon verliest of voor mijn part je portefeuille, dan ben je toch nog steeds eigenaar van die zaak? Het is toch niet zo dat het dan voor de gelukkige vinder is? Volgens mij ben je bij het vinden van (waardevolle) zaken verplicht om in redelijke mate actie te ondernemen. Dus die nummers eens te bellen om de eigenaar te achterhalen of de zaak naar een geschikte instantie te brengen. Zoals een punt voor verloren voorwerpen of de politie.
Dit geval valt volgens mij 100% onder het onrechtmatig toe-eigenen van andermans bezit.
Is dat een ban-request ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef editor2 het volgende:
Consequent op de man spelen is volgens mij goed voor een afkoelingsperiode.
hier maar even verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Remlof
Spijkers op laag water zoeken.
Taal anders interperteren is leuk maar dat maakt het nog niet ontopic![]()
De poster van het plaatje is dan ook even uit GC vertrokken en zijn inderdaad niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
hier maar even verder
Ik vond anders dat die discussie over de discriminatie van kleine negers het topic een leuke wending gaf! En het had niets te maken met die baggerplaatjes die darna gepost werden!
Maw ik snap niet waarom mijn posts en de reacties daarop van oa sig000 zijn gewist.
Ok, ik snap het, no hard feelings!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De poster van het plaatje is dan ook even uit GC vertrokken en zijn inderdaad niet vergelijkbaar.
Ik heb nog even in dubio gezetn en toch gekozen om het even strak te houden aangezien het al de 5e keer is dat er geschrapt moest worden uit het topic. Het was randje (voor mij) om het wel of niet te laten staan.
Ik kan er nu ook niks meer aan doen aangezien ik verwijderde posts niet kan terughalen.
Maar dit was in elk geval mijn motivatie.
Als het topic snel vol is, kan er ook niet meer geslowchat worden en heb je elke dag een nieuw topic met de cijfers (overigens duurt 't altijd minimaal twee dagen, maar dat terzijde). Mooi overzichtelijk dus. Het topic wordt ook nog eens erg groot als er alleen maar lijsten in staan. Des te meer SC, des te beter is het topic te openen. Of kun je de cijfers zo moeilijker vinden, dan wanneer het hele topic vol staat met cijfers?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Kunnen jullie misschien weer eens wat kritischer gaan kijken naar [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #122 en verder? Het topic is nu standaard binnen een dag vol met SC, ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.
Ik gok dat buzzer er gewoon niet is, dan boeit 't blijkbaar ook gelijk voor geen kont meer.quote:Het is vroeger zo geweest dat SlowChat (bijna) niet toegestaan werd in het topic, maar nu is het einde zoek. Graag actie dus
Oh? Volgens mij is het de bedoeling om die lijsten te posten. De rest is naar eigen invulling.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat men hun eigen stats quote in een enkele post met een reactie is de bedoeling neem ik aan.
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat buzzer er gewoon niet is, dan boeit 't blijkbaar ook gelijk voor geen kont meer.
Je moet ook helemaal geen pagina's verwijderen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef buzzer het volgende:
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.
waar haalt men het verstand vandaan om zoeen serieus topic als bagger te betitellen, als men uberhaupt daar nog op let want hierbij heb ik niet het idee dat het betreffende topic verkeerd kon overkomen.quote:quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Hou eens op met je gebagger vent..
(buzzer)
ik weet niet waar je mee bezig bent, maar GC is in ieder geval niet het juiste forum voor dit gezever
Het gekke is dat die 'gulden middenweg' er tot vorige week gewoon was. Sindsdien gaat het ineens heel hard. Dát vind ik dus jammer.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.
mwah, ik geef alleen aan dat het geen topic is voor GC, bovendien heb ik behoorlijk wat gelezen in mijn leven, maar dat verhaal van jou gaat mij persoonlijk veel te ver (en dat is niet de reden voor het slotje) Bij 4e reich ben ik opgehouden te lezenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil even reageren op een beknopte kutmod die denkt dat ik baggerde (hoe kunt je dat uberhaupt denken bij zo-een topic waar ik zoveel tijd aan besteed heb, lekker voorbeeld weer en ik geef dit bij deze ook door in de FB )
[..]
waar haalt men het verstand vandaan om zoeen serieus topic als bagger te betitellen, als men uberhaupt daar nog op let want hierbij heb ik niet het idee dat het betreffende topic verkeerd kon overkomen.
ik ben eenzelfde topic gestart in POL
aangezien dit kindersubforum er duidelijk geen intellect voor bezit.
een reactie op een post staat er overigens ook in.
bij deze dien ik ook een klacht in bij de FA's
de moderator die zo bot en laf dit serieuze topic genaamd ''buzzer'' sloot er op aan te spreken.
de groeten.
Die posts staan jou als SC'er in de weg?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gekke is dat die 'gulden middenweg' er tot vorige week gewoon was. Sindsdien gaat het ineens heel hard. Dát vind ik dus jammer.
klopt, maar dat was niet het topic dat door buzzer gesloten werd,quote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Dat topic over volwassenlokken sloeg gewoon echt helemaal nergens op.
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leukquote:Op zondag 7 mei 2006 15:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwah, ik geef alleen aan dat het geen topic is voor GC, bovendien heb ik behoorlijk wat gelezen in mijn leven, maar dat verhaal van jou gaat mij persoonlijk veel te ver (en dat is niet de reden voor het slotje) Bij 4e reich ben ik opgehouden te lezen
Doel je nu op een ban voor jezelf?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leuk
dus je modereerd onder persoonlijke voorkeur.,
goed dat je het zegt, want de FA's kunnen daar wat mee denk ik zo.
volgens mij ben jij niet bekend op fok dat je zoiets tegen mij zegt.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
Doel je nu op een ban voor jezelf?
Volgens mij ben je nog niet echt bekend hier op Fok!
l-e-z-e-nquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leuk
dus je modereerd onder persoonlijke voorkeur.,
goed dat je het zegt, want de FA's kunnen daar wat mee denk ik zo.
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef buzzer het volgende:
l-e-z-e-n
en als je gewoon je topics opejnt in WFl waar ze horen
Mods die op persoonlijke voorkeur modereren (2)quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?
en in dat geval ga ik niet zo maar rucksichtloos een topic ergens heen schoppen. En als BG normaal gereageerd had, was ik best genegen geweest om te overleggen met de WFL mods, maar aangezien ik niet ben hetgeen jij me voor uit maakt doe ik dat dus niet. Principekwestie. Ik wil best onderhandelen over een topic, maar op deze manier écht nietquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef buzzer het volgende:
maar ik betwijfel of ze daar op een dergelijk topic zitten te wachten.
dan moet er eens gestopt worden met o.a. het volgende:quote:Op zondag 7 mei 2006 14:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen pagina's verwijderen.
quote:
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
en in dat geval ga ik niet zo maar rucksichtloos een topic ergens heen schoppen. En als BG normaal gereageerd had, was ik best genegen geweest om te overleggen met de WFL mods, maar aangezien ik niet ben hetgeen jij me voor uit maakt doe ik dat dus niet. Principekwestie. Ik wil best onderhandelen over een topic, maar op deze manier écht niet
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
dus loop niet te ijlen.
Dan nog had je dat op een normale manier aan kunnen kaarten, en dan was het best in orde gekomen. Ik ben heus niet te beroerd om toe te geven als ik een topic verkeerd beoordeel, of te snel ben met een slotjequote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
dan ken je me heel slechtquote:ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
ik heb voor de zekerheid de temperatuur nog even opgenomen, en met mijn lichaamstemperatuur is niets aan de handquote:dus loop niet te ijlen.
Leer eens linken naar een post in plaats van naar een pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
quote:Op maandag 8 mei 2006 06:50 schreef buzzer het volgende:
dan moet er eens gestopt worden met o.a. het volgende:
Donequote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Modjes ga aan je werk en maak Marktplaats sukkels Deel 14 centraal![]()
Tnkx![]()
Done.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |