abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37658994
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef Speedski het volgende:

[..]

In vergelijking met de Bas is de AH echt tyfus duur
Wat is een Bas, en wat verkopen ze er???
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_37659033
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat is een Bas, en wat verkopen ze er???
Een goedkope winkel . A la Dirk
  maandag 8 mei 2006 @ 15:47:57 #103
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37659299
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:00 schreef KreKkeR het volgende:
Wow, volgens mij maakt TS zich hier ECHT druk om en is het geen geintje ofzo .

Hoezo geen leven .

Overigens is de AH sinds de 'supermarktenoorlog' qua prijzen niet meer te vergelijken met vroeger, oftewel 'de goede oude tijd dat topicstarter nog student was' .

[ Bericht 11% gewijzigd door Godtje op 08-05-2006 19:48:56 (Zullen we het laten rusten? dank je! :)) ]
pi_37659367
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:38 schreef Speedski het volgende:

[..]

Een goedkope winkel . A la Dirk
Bas, Dirk en Digros zijn hetzelfde heh.
pi_37659619
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Bas, Dirk en Digros zijn hetzelfde heh.
volgens mij hebben wij ze alle 3 niet...
ik weet de aldi lidl appie emte jumbo super en de plus te zitten... en ergens moet een c1000 verstopt zijn maar ik weet niet waar en volgens mij is ie ook echt te ver weg
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_37662755
Jammer liefie dan mis je ook de leuke pakkies waar ze mee lopen
Bram.
pi_37676598
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef highway101 het volgende:
AH heeft ook veel eenpersoonsspul, bij de discounters heb je (vaker) grootverpakkingen, waar een student weinig aan heeft. Verder, als je goed shopt, ben je helemaal niet duur uit bij AH. Melk is bijvoorbeeld geen cent duurder dan bij de Aldi.
Euroshopper brood is wel 2/3 cent duurder dan de aldi!
pi_37676869
In mijn geval zit er een AH vlak om de hoek en een kilometer of 3 verder een Digros, het gevolg is dat ik eerst weleens met de auto naar die Digros ging zonder er op te letten dat dat ook extra geld kostte
Een heer met stijl
pi_37681397
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef editor2 het volgende:
Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek viel mij op het slag mensen dat daar inkopen doet. Zeg maar heel verschillend ivg met Albert Heijn waar je bijna altijd tussen 17:00 uur en 19:00 uur het slag wanabee yup/studentikoze type binnen ziet lopen om de inkopen te doen.
Kortom heel veel studenten. Nu is mijn vraag toch: Hoe kan een zogenaamd armzalige student bij Albert Heijn inkopen gaan doen als zijn beurs dat niet toelaat? Bedoel je gaat als je niet veel ¤¤ hebt toch niet naar de kruidenier met de hoogste prijzen maar dan toch gewoon kijken bij bijvoorbeeld Dirk vd Broek of de Aldi voor je dagelijkse inkopen?
Toen ik amper iets verdiende was de Aldi supermarkt mijn basis voor de dagelijkse inkopen.
sterker nog de Mc Donalds coupons waren toen zelfs voor mij een vorm van uiteten...

Of is het dat studenten zich groot willen houden en dus maar die ene 'dure' tomaat bij AH halen
ipv het risico nemen gezien te worden door hun jaarclubgenoten wanneer hij/zij toevalligerwijs bij
een andere supermarkt van "minder niveau" zijn inkopen doet?
Ms zijn het helemaal geen studenten, maar werken ze al, daar wel eens aan gedacht?
Ms zijn het wel studenten maar wonen ze thuis en doen ze boodschappen voor het gezin of kopen ze iets voor zichzelf alleen?

Ms zijn het studenten en wonen ze op zichzelf, maar worden die kosten door de ouders betaald, hebben ze een leuke bijbaan, selecteren ze hun inkopen zo dat ze bij de AH hun boodschappen kunnen doen, en slaan ze geen extreem dure dingen in, dus geen biefstukken etc.
Ook bij de AH kun je goedkoper uit zijn als je let op wát je in je mandje legt.

Maar uuh...Kijk jij in hun karretjes dan, om te scannen wat ze precies inslaan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37686669
student en twee biefstukjes in de koelkast:P. biefstuk roelt
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_37688820
student meldt zich.
koop altijd bij de AH, terwijl een aldi net zo dichtbij is. Een student is niet per definitie arm, en zeker als je relatief kleine hoeveelheden koopt maakt het echt niet zoveel uit waar je je happen vandaan haalt.

Trouwens, al die aldi/lidl shit verkoopt echt een mindere kwaliteit eten als je dat vergelijkt met de AH. Lang leve de AH!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37692288
Ik (student) koop ook altijd bij de AH of Super de Boer. Om een aantal redenen:

- Zitten het dichtst bij (allebei 2 minuten). Aldi en Lidl ziten een paar KM buiten de stad waar ik nooit kom.
- Aldi en Lidl hebben niet wat ik wil hebben (ik koop veel kant en klaar dingen). En wat ze wel hebben is vaak in veel te grote porties waar ik alleen niks mee kan (bijv. karbonades alleen per 10 enzo). Sommige dingen die ze verkopen is niks mis mee, maarja dan speelt punt 1 mee dat de winkels te ver weg zitten. Heel af en toe haal ik daarom wel wat.
- Bij die goedkope supermarkten komen allemaal trieste paupermensen waar je depressief van wordt
- Bij de goedkope supermartken wordt je altijd als een dief aangekeken; je moet je tas van binnen laten zien en dat soort ongein.
- Saaie opsomming

En verder moet iedereen het gewoon lekker zelf weten. Ik kom verder wel es bij de Aldi of Lidl als ze iets non-food in de aanbieding hebben (bijv. voor de PC, fietskleding, electronica).
pi_37692347
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef Palomar het volgende:
Ik (student) koop ook altijd bij de AH of Super de Boer. Om een aantal redenen:

- Zitten het dichtst bij (allebei 2 minuten). Aldi en Lidl ziten een paar KM buiten de stad waar ik nooit kom.
- Aldi en Lidl hebben niet wat ik wil hebben (ik koop veel kant en klaar dingen). En wat ze wel hebben is vaak in veel te grote porties waar ik alleen niks mee kan (bijv. karbonades alleen per 10 enzo). Sommige dingen die ze verkopen is niks mis mee, maarja dan speelt punt 1 mee dat de winkels te ver weg zitten. Heel af en toe haal ik daarom wel wat.
- Bij die goedkope supermarkten komen allemaal trieste paupermensen waar je depressief van wordt
- Bij de goedkope supermartken wordt je altijd als een dief aangekeken; je moet je tas van binnen laten zien en dat soort ongein.
- Saaie opsomming

En verder moet iedereen het gewoon lekker zelf weten. Ik kom verder wel es bij de Aldi of Lidl als ze iets non-food in de aanbieding hebben (bijv. voor de PC, fietskleding, electronica).
Kortom: je voelt je te goed voor de goedkopere winkels
pi_37692846
Het is het totaalplaatje he.. Dat is alleen maar wat mij vaak opvalt en 1 van de redenen waarom ik er liever niet heen ga.
pi_37694478
AH ist dichtbij.

En ook niet duur, je moet gewoon de juiste producten halen.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:54:06 #116
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_37694922
Wat een kansloze discussie. Ik denk dat veel studenten, waaronder ik, gewoon boodschappen gaan doen bij de toko die t dichtstebij is. In mijn geval is dat dus idd de Appie maar als de Edah/C1000 of Super de Boer of whatever dichtbij zou zijn zou ik daarheen gaan.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_37695399
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:37 schreef AffenStrudel het volgende:
AH ist dichtbij.

En ook niet duur, je moet gewoon de juiste producten halen.
Mee eens, en dan het winkelgemak erbij , prima.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:27:49 #118
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_37695840
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:25 schreef mister_popcorn het volgende:
student meldt zich.
koop altijd bij de AH, terwijl een aldi net zo dichtbij is. Een student is niet per definitie arm, en zeker als je relatief kleine hoeveelheden koopt maakt het echt niet zoveel uit waar je je happen vandaan haalt.

Trouwens, al die aldi/lidl shit verkoopt echt een mindere kwaliteit eten als je dat vergelijkt met de AH. Lang leve de AH!
Helemaal mee eens
Ruime keuze en goede kwaliteit, daar heb ik wel wat geld voor over Overigens is AH helemaal niet zo duur als je een beetje bewust boodschappen doet. Daarnaast ga ik voor speciale groenten/fruit, geitenkaas, olijven enzovoorts altijd naar het turkste groentewinkeltjes hier of naar de toko
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:22:41 #119
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37699988
In mijn tijd ging ik ook altijd richting ah, en niet richting aldi. Redenen:

-aldi was te ver weg (20 minuten fietsen).
-bij de aldi moest je altijd een half uur in de rij staan.
-de aldi had veel beperktere openingstijden ('s avonds dicht).

Daarnaast: aldi is pas echt voordelig als je in bulk koopt. Studenten hebben alleen geen auto waar je alles in pleurt, maar alleen maar een rugzakje of linnen tas, en al helemaal geen vrieskist. En het vrieskistje in de keuken was altijd gevuld met oud brood van een ganggenoot die al jaren weg was.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 10 mei 2006 @ 04:47:54 #120
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_37703204
Toen ik nog student was, toen ging ik haast altijd naar AH, niet i.v.m. status, daar dacht ik niet eens aan, maar bij AH is het af en toe duurder, maar ook beter. Ben ook wel bij de Aldi geweest, maar daar stonk het, was geen ruimte, waren alleen van die karretjes met scheve piepende wielen en stond geen muziek aan.
Asjemenou
pi_37703591
Het zit zo:

als ik de Aldi en de Lidl vertrouwde zou ik er best mijn boodschappen willen doen. Echter ooit daar wel eens pizza's gehaald (Lidl) van die 3 in 1 doos (salami) en die smaakten 3x totaal verschillend.

Voor de rest hoor ik veel negatieve shit, en zie ik allerlei kapotte dingen in die winkels. Dat is een totale knock off voor mij, dus weiger ik iets te kopen in die winkels.

Echt duur vind ik de AH trouwens niet. Kijk zelden naar de prijzen, maar vooral naar kwaliteit. In mijn ogen is die in de Lidl, Aldi of andere 'goedkope' gevallen niet optimaal.
JOHNNY HEITINGA
pi_37705537
Er zijn trouwens genoeg studenten die hun inkopen bij de goedkoopste supers doen en de avond daarop al hun euro's stuk slaan in het plaatselijk cafe.

Daar kan ik nooit mijn begrip voor opbrengen, maar laat ze lekker..
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
  woensdag 10 mei 2006 @ 11:17:55 #123
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_37706780
niet dat ik zelf mn inkopen doe, maar als een medestudent mij bij de aldi zou betrappen... dat betekend dan toch dat ie er zelf ook is... dus... geen probleem?!?!
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_37708158
omdat AH lekkere wijve achter de kasse heb
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37708211
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef sitting_elfling het volgende:
omdat AH lekkere wijve achter de kasse heb
Hier niet
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')