abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37600760
Mwa wat het vooral inderdaad is, groter assortiment, een beetje een sfeertje dus ook relaxt om op je gemakje eens wat te eten te gaan zoeken. Ook is het AH-huismerk bij 9/10 producten echt heel goed te eten en is al stukken geodkoper.

Wat er ook al eerder werdt gezegd, AH is echt niet meer zo duur, zeker als je er een beetje op let en gewoon huismerk en de wat goedkopere merken koopt. Ik bedoel, Zaanse Hoeve 1L melk of van Campina scheelt je zo de heflt, echt waar. Ik geloof dat een litertje ZH 40 cent is en campina ben je tegen de euro kwijt. En Euro Shopper is in sommige dingen ook echt niet slecht (Neem nou de winegums ), het valt tegenwoordig allemaal flink mee!

Ook over 2 weken komt er AH-express, een nieuw huismerk-onderdeel met allemaal 1persoons meeneemverpakkingen zoals ze bij de AH-To Go al verkopen, alleen dan ook in de grotere AH filialen!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:20:05 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37600877
Makkelijk zat, studenten zijn gewoon een onzeker pak die zoeken naar houvast en invulling. Daarom zijn ze ook lid van studentenverenigingen enzo. Bij AH boodschappen doen geeft status en invulling, als je zo onzeker bent van jezelf ga je niet naar de Aldi, stel je voor dat iemand je ziet, iiiiiiiiiiiiiiiii
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:21:56 #53
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37600911
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:05 schreef LaZZ het volgende:
Ten eerste valt de AH best wel mee qua prijzen in vergelijking met bv Dirk v/d Broek als je inkopen doet voor 1 persoon.
Ten tweede zijn niet alle studenten arm en verdienen sommigen ook nog een aardige buit bij.
Ten derde is de AH vaak dicht in de buurt en op centrale plekken gevestigd.
don't give me that fucking bullshit
pi_37601123
als ik groot wil inkopen ga ik naar de groothandel. voor al het andere de AH en zeer af en toe de jumbo.

ik zou echt niet weten wat ik bij de aldi zou moeten kopen. ik koop vrijwel alleen versproducten en gee geen verpakte producten zoals koekjes etc. en als ik dat wel koop, dan wil ik geen standaard koekjes, maar ik wil kwaliteit. AH excellent bijvoorbeeld dus, of vers gebakken in de winkel.verder vertrouw ik groenfe en vlees van de aldi niet om de doodeenvoudige reden dat ik er niet in geloof dat de aldi op de groentemarkt dezelfde kwaliteit kan inkopen voor veel minder geld.

ik ben geen standaard klant, dus de aldi is niet geschikt voor mij
pi_37603746
Bij de AH is het over het algemeen een stuk rustiger bij de kassa zodat je sneller klaar bent als je even 1 of 2 dingetjes moet halen. De studenten die ik ken doen toch echt vaak hun weekboodschappen gewoon bij de lidl, aldi of de bas/dirk maar als je wat vergeten bent of je hebt zoals hierboven al meerdere malen genoemd niet zoveel nodig dan haal je het sneller bij de AH dan bij de goedkopere supermarkten.

Het zou ook nog kunnen dat de mensen die jij ziet al lang geen studenten meer zijn maar zich gewoon nog zo kleden en goed geld verdienen of dat het alleen de 'rijke' studenten zijn die veel van hun pappie en mammie krijgen.
Bram.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:43:57 #56
45206 Pietverdriet
pi_37603774
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef 7th_wave het volgende:
als ik groot wil inkopen ga ik naar de groothandel. voor al het andere de AH en zeer af en toe de jumbo.

ik zou echt niet weten wat ik bij de aldi zou moeten kopen. ik koop vrijwel alleen versproducten en gee geen verpakte producten zoals koekjes etc. en als ik dat wel koop, dan wil ik geen standaard koekjes, maar ik wil kwaliteit. AH excellent bijvoorbeeld dus, of vers gebakken in de winkel.verder vertrouw ik groenfe en vlees van de aldi niet om de doodeenvoudige reden dat ik er niet in geloof dat de aldi op de groentemarkt dezelfde kwaliteit kan inkopen voor veel minder geld.

ik ben geen standaard klant, dus de aldi is niet geschikt voor mij
Je wilt kwaliteit en daarom koop je je groente en vlees bij AH
ROTFLMAO

Sorry hoor, maar als er een supermarkt bagger vlees heeft is het AH wel. Als je al vlees bij de Supermarkt haalt kun je volgens mij het best naar de C1000, daar heb ik regelmatig echt prachtig rundvlees gekocht.
pi_37603822
Ik kan me niet druk maken over waar een ander zijn boodschappen haalt, laat staan het waarom daarvan, ben ik nou heel vreemd?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:47:50 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_37603861
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:45 schreef djenneke het volgende:
Ik kan me niet druk maken over waar een ander zijn boodschappen haalt, laat staan het waarom daarvan, ben ik nou heel vreemd?
Of je nou (heel) vreemd bent of niet, daar zou ik me ook maar niet druk om maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_37603891
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of je nou (heel) vreemd bent of niet, daar zou ik me ook maar niet druk om maken.
Ik ben dan weer wel van de zelfreflectie
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_37604091
Ze doen om dezelfde reden boodschappen bij de AH als dat ze ook een snelle computer, een grote (lcd)tv met bijbehorend hometheater etc hebben.
Omdat ze niet armzalig zijn of omdat hun krediet bij de bank weer eens is opgehoogd.
pi_37607833
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:

Sorry hoor, maar als er een supermarkt bagger vlees heeft is het AH wel.
Dat zal vast de reden zijn waarom AH de grootste vleesverkoper van Nederland is...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:21:23 #62
45206 Pietverdriet
pi_37607876
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef highway101 het volgende:

[..]

Dat zal vast de reden zijn waarom AH de grootste vleesverkoper van Nederland is...
Eat at Joe´s, a thousend fly´s cant be wrong..
pi_37607912
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je wilt kwaliteit en daarom koop je je groente en vlees bij AH
ROTFLMAO

Sorry hoor, maar als er een supermarkt bagger vlees heeft is het AH wel. Als je al vlees bij de Supermarkt haalt kun je volgens mij het best naar de C1000, daar heb ik regelmatig echt prachtig rundvlees gekocht.
in vergelijking met de aldi is de AH beter.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:24:14 #64
45206 Pietverdriet
pi_37607974
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

in vergelijking met de aldi is de AH beter.
Verkoopt de Aldi vers vlees dan?
Ik eet zometeen trouwens barbarie eendeborst van de Aldi,
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:25:23 #65
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37608012
vooroordelen

Albert heijn is voor de jup
Studenten zijn per definitie arm
aldi is voor mensen met een kleine beurs

Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_37608043
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verkoopt de Aldi vers vlees dan?
ik heb het meer over groenten en fruit dan over vlees. ik eet niet zo vaak vlees.
quote:
Ik eet zometeen trouwens barbarie eendeborst van de Aldi,
jij woont in DE. daar kan het best anders zijn.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:27:56 #67
45206 Pietverdriet
pi_37608098
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

ik heb het meer over groenten en fruit dan over vlees. ik eet niet zo vaak vlees.
Groente en fruit moet je op de Markt kopen, niet bij de Supermarkt.
pi_37608382
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Groente en fruit moet je op de Markt kopen, niet bij de Supermarkt.
nou hier in groningen in ieder geval niet. die idioten op de markt probeerden vanmiddag nog beschimmelde aardbeien te verkopen voor 1 euro per kg. ik koop een enkele keer wel eens iets op de markt, maar dat doe ik alleen als het er echt goed uitziet. en dan nog wil je volgens mij niet weten waar het vandaan komt.
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 18:55:48 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37608849
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:38 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

nou hier in groningen in ieder geval niet. die idioten op de markt probeerden vanmiddag nog beschimmelde aardbeien te verkopen voor 1 euro per kg. ik koop een enkele keer wel eens iets op de markt, maar dat doe ik alleen als het er echt goed uitziet. en dan nog wil je volgens mij niet weten waar het vandaan komt.
True
Die markt in groningen heeft doogaans niet echt toffe kwaliteit
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_37608898
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

True
en de EKO kraam had geen aardbeien. anders had ik ze daar misschien nog gehaald. gelukkig had de appie ze in de aanbieding. en dan krijg je tenminste redelijke kwaliteit. (als in niet beschimmeld)
pi_37616799
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Makkelijk zat, studenten zijn gewoon een onzeker pak die zoeken naar houvast en invulling. Daarom zijn ze ook lid van studentenverenigingen enzo. Bij AH boodschappen doen geeft status en invulling, als je zo onzeker bent van jezelf ga je niet naar de Aldi, stel je voor dat iemand je ziet, iiiiiiiiiiiiiiiii
Het is bij mij echt omdat de appie om de hoek is. En de bakker daarnaast
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37616863
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
ik proef wat verbittering?
is het omdat je zelf al de 40 voorbij bent of omdat er vroeger geen geld was om jou te laten studeren? of beide?
gezien je geblaat over status gok ik dat er thuis nooit geld was en je nu nog struikeld over mensen die wel status en/of geld hebben
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_37616929
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

True
Helaas de appies ook niet
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 23:45:58 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37617530
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas de appies ook niet
Geef ik toe.
Je zou dan de topprijs moeten betalen bij de groenteboer.
pi_37617596
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Geef ik toe.
Je zou dan de topprijs moeten betalen bij de groenteboer.
Daar ben ik te lui voor. Dus dan wordt het tochj weer de appie om de hoek .
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 23:50:45 #76
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37617655
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar ben ik te lui voor. Dus dan wordt het tochj weer de appie om de hoek .
Hehehe.
pi_37618438
AH heeft ook ES die nog goedkoper zijn dan Aldi
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 7 mei 2006 @ 00:20:24 #78
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37618477
Ik vind Appie gewoon veel lekkerder winkelen als die dozenschuivers
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 7 mei 2006 @ 00:24:43 #79
53142 method21
FREE MANSON
pi_37618602
Hoe zie jij aan de buitenkant dat het om studenten gaat ? Jij bent er zeker ook zo 1 die iemand die een tattoo heeft een kamper noemt ofzo ?
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_37639898
De appie is gewoon om de hoek hier. Ook al is er een edah aan de overkant, qua prijs verschillen ze niet zoveel met elkaar.
pi_37639949
de AH heeft het ruimste aanbod kant-en-klaar-maaltijden, pizza's, snacks en biersoorten etc.
dag
  zondag 7 mei 2006 @ 20:56:40 #82
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37640168
- het winkelt fijn (overzicht)
- groot assortiment
- dicht in de buurt
- tot 20:00 of 22:00 of 23:00 (station) open
- prijzen verschillen niet veel meer met aldi etc.

het heeft voor mij niks met imago te maken, des te meer dat het gewoon een hele fijne winkel is.
put
your
clothes
on!
pi_37644084
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Jerruh het volgende:
- het winkelt fijn (overzicht)
- groot assortiment
- dicht in de buurt
- tot 20:00 of 22:00 of 23:00 (station) open
- prijzen verschillen niet veel meer met aldi etc.

het heeft voor mij niks met imago te maken, des te meer dat het gewoon een hele fijne winkel is.
Ik vind het ook fijn shoppen bij de AH, het ziet er gewoon allemaal netjes en goed uit. En inderdaad de openingstijden vind ik erg handig!
pi_37646667
Ik ben student, en geef liever ook niet te veel geld uit aan mijn boodschappen. Daarom haal ik de voorverpakte zooi (niet-vers producten enzo) bij digros of aldi, maar verse dingen zoals vlees en groenten meestal bij de C1000. Digros en C1000 zitten pal naast elkaar, dus dat is makkelijk. C1000 heeft naar mijn mening de voordelen die in dit topic voor AH genoemd worden, maar is toch nog goedkoop.

De grootste reden is inderdaad zelf de hoeveelheid groente kunnen bepalen, en meer keuze voor hoeveelheden vlees. En het assortiment is toch groter bij de niet-prijsvechters.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:05:20 #85
140904 MLF
Unazukin
pi_37653394
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef editor2 het volgende:
Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek viel mij op het slag mensen dat daar inkopen doet. Zeg maar heel verschillend ivg met Albert Heijn waar je bijna altijd tussen 17:00 uur en 19:00 uur het slag wanabee yup/studentikoze type binnen ziet lopen om de inkopen te doen.
Kortom heel veel studenten. Nu is mijn vraag toch: Hoe kan een zogenaamd armzalige student bij Albert Heijn inkopen gaan doen als zijn beurs dat niet toelaat? Bedoel je gaat als je niet veel ¤¤ hebt toch niet naar de kruidenier met de hoogste prijzen maar dan toch gewoon kijken bij bijvoorbeeld Dirk vd Broek of de Aldi voor je dagelijkse inkopen?
Toen ik amper iets verdiende was de Aldi supermarkt mijn basis voor de dagelijkse inkopen.
sterker nog de Mc Donalds coupons waren toen zelfs voor mij een vorm van uiteten...

Of is het dat studenten zich groot willen houden en dus maar die ene 'dure' tomaat bij AH halen
ipv het risico nemen gezien te worden door hun jaarclubgenoten wanneer hij/zij toevalligerwijs bij
een andere supermarkt van "minder niveau" zijn inkopen doet?
antw is simpel, een student kan zich niet vertonen in de goedkope winkels, past niet bij zijn/haar status als student
  maandag 8 mei 2006 @ 12:12:16 #86
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37653548
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:05 schreef MLF het volgende:

[..]

antw is simpel, een student kan zich niet vertonen in de goedkope winkels, past niet bij zijn/haar status als student
My dear... .

alsof het gaan naar een bepaalde supermarkt zo enorm van invloed is op status...
en zoals al is gezegd: ALS we het dan over status hebben, dna is juist de aldi een studentenwinkel, door zijn cultstatus...
put
your
clothes
on!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:19:07 #87
140904 MLF
Unazukin
pi_37653700
.....ik heb het niet verzonnen......
  maandag 8 mei 2006 @ 12:22:23 #88
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37653785
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef MLF het volgende:
.....ik heb het niet verzonnen......
mjwa, ik vind het absoluut niet de voornaamste reden...
put
your
clothes
on!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:34:38 #89
140904 MLF
Unazukin
pi_37654045
zo denken studenten
ik ben geen student
ik koop niet in de appie
  maandag 8 mei 2006 @ 12:36:39 #90
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37654089
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef MLF het volgende:
zo denken studenten
ik ben geen student
ik koop niet in de appie
dus:

je ZEGT dat studenten zo denken
maar je bent er zelf geen?
en je komt ook niet in de appie
dus je ziet ook niet wat voor mensen daar heen gaan?
hoe weet je het dan?
wat in hemelsnaam staaft jouw mening hierin?

er zijn momenteel al zat studenten heir die aangeven waarom ze bij de AH winkelen en imago etc. is daar juist een van de minst belangrijke reden van...
put
your
clothes
on!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:38:03 #91
140904 MLF
Unazukin
pi_37654117
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dus:

je ZEGT dat studenten zo denken
maar je bent er zelf geen?
en je komt ook niet in de appie
dus je ziet ook niet wat voor mensen daar heen gaan?
hoe weet je het dan?
wat in hemelsnaam staaft jouw mening hierin?

er zijn momenteel al zat studenten heir die aangeven waarom ze bij de AH winkelen en imago etc. is daar juist een van de minst belangrijke reden van...
zucht
je bent nu zelf aan verzinnen
lees eens goed
  maandag 8 mei 2006 @ 12:40:14 #92
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37654177
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef MLF het volgende:

[..]

zucht
je bent nu zelf aan verzinnen
lees eens goed
jij zegt dat studenten zich niet kunnen vertonen in goedkope winkels, in verband met status. ik zeg dat dat niet zo is. jij zegt: ik heb het niet verzonnen. ik zeg; hoe kom je er dan bij? jij zegt: zo denken studenten. ik zeg: zo denken studenten niet, met bewijs van mensen die hier posten. en nu zeg je dat ik wat zit te verzinnen?

zet die erwt es aan het werk, ook al is het maandag
put
your
clothes
on!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:42:21 #93
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37654226
De AH is hier 20m verder...
Als de Dirk hier zo dichtbij was gingen we daarheen, maar de dichtstbijzijnde winkel met een even uitgebreid assortiment is hier een wijk verderop.
[KNE]-Mod
  maandag 8 mei 2006 @ 12:54:51 #94
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37654488
Voor de kleine boodschapjes ga ik naar de super de boer, omdat het dichtbij is.
Anders ga ik naar de ALDI en voor wat ze daar niet hebben naar de Edah of AH.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37654526
ik snap ook niet waarom iedereen zo blaat over status...
studenten verlenen aan vreemde dingen status maar ik heb nog nooit gehoord dat je t kunt ontleden aan welke supermarkt en zo...
ik krijg echt heel erg t idee dat de mensen die telkens over status blaten er zelf te veel op gefixeerd zijn.. misschien juist bij gebrek aan...
pi_37657431
ik ga als student ook naar de super de boer. Is ook schreeuwend duur, maar hij zit erg dichtbij. Ik zal pas verder voor mijn eten gaan fietsen (lidl, aldi) als ik echt in geld nood kom.....

Het is voor mij geen status, maar puur welke zit het dichtsbij, als de aldi op kruip afstand lag was ik daarheen gegaan. En ook binnen mijn jaarclub boeit het geen hol naar welke supermarkt iedereen gaat, ook daar gaat iedereen naar de dichts bijzijnde
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_37657616
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef groggy het volgende:
ik ga als student ook naar de super de boer. Is ook schreeuwend duur, maar hij zit erg dichtbij. Ik zal pas verder voor mijn eten gaan fietsen (lidl, aldi) als ik echt in geld nood kom.....

Het is voor mij geen status, maar puur welke zit het dichtsbij, als de aldi op kruip afstand lag was ik daarheen gegaan. En ook binnen mijn jaarclub boeit het geen hol naar welke supermarkt iedereen gaat, ook daar gaat iedereen naar de dichts bijzijnde
idd studenten zijn lui
en ik heb t ook nooit met mn klasgenoten of zo over bij welke supermarkt shop jij??!!
ik weet het van mn vriendinnen omdat je daar wel eens samen mee boodschappen doet als je samen kookt of zo... en dat is idd voor allemaal de dichtsbijzijnde
  maandag 8 mei 2006 @ 15:28:29 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_37658725
TS lijkt me nou typisch zo iemand die bij het inladen van de boodschappen niet kijkt naar de prijs van de artikelen en dan verbaasd is als de AH duurder is dan een andere supermarkt. Als je bij AH even verder kijkt dan je neus lang is, kun je ook gewoon voor een redelijke prijs je boodschappen doen. Je moet alleen niet perse de A-merken willen aanschaffen.
De beide huismerken zijn prima betaalbaar hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_37658776
net of de AH zo tyfus duur is... daar kun je ook best schappelijk inkopen doen zonder dat je over pallets met zooi struikelt en geschoffeerd wordt door de lokale zure kassa hoer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_37658841
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
net of de AH zo tyfus duur is... daar kun je ook best schappelijk inkopen doen zonder dat je over pallets met zooi struikelt en geschoffeerd wordt door de lokale zure kassa hoer.
In vergelijking met de Bas is de AH echt tyfus duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')