quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:05 schreef LaZZ het volgende:
Ten eerste valt de AH best wel mee qua prijzen in vergelijking met bv Dirk v/d Broek als je inkopen doet voor 1 persoon.
Ten tweede zijn niet alle studenten arm en verdienen sommigen ook nog een aardige buit bij.
Ten derde is de AH vaak dicht in de buurt en op centrale plekken gevestigd.
Je wilt kwaliteit en daarom koop je je groente en vlees bij AHquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef 7th_wave het volgende:
als ik groot wil inkopen ga ik naar de groothandel. voor al het andere de AH en zeer af en toe de jumbo.
ik zou echt niet weten wat ik bij de aldi zou moeten kopen. ik koop vrijwel alleen versproducten en gee geen verpakte producten zoals koekjes etc. en als ik dat wel koop, dan wil ik geen standaard koekjes, maar ik wil kwaliteit. AH excellent bijvoorbeeld dus, of vers gebakken in de winkel.verder vertrouw ik groenfe en vlees van de aldi niet om de doodeenvoudige reden dat ik er niet in geloof dat de aldi op de groentemarkt dezelfde kwaliteit kan inkopen voor veel minder geld.
ik ben geen standaard klant, dus de aldi is niet geschikt voor mij
Of je nou (heel) vreemd bent of niet, daar zou ik me ook maar niet druk om maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:45 schreef djenneke het volgende:
Ik kan me niet druk maken over waar een ander zijn boodschappen haalt, laat staan het waarom daarvan, ben ik nou heel vreemd?
Ik ben dan weer wel van de zelfreflectiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je nou (heel) vreemd bent of niet, daar zou ik me ook maar niet druk om maken.![]()
Dat zal vast de reden zijn waarom AH de grootste vleesverkoper van Nederland is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry hoor, maar als er een supermarkt bagger vlees heeft is het AH wel.
Eat at Joe´s, a thousend fly´s cant be wrong..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat zal vast de reden zijn waarom AH de grootste vleesverkoper van Nederland is...![]()
in vergelijking met de aldi is de AH beter.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt kwaliteit en daarom koop je je groente en vlees bij AH
ROTFLMAO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar als er een supermarkt bagger vlees heeft is het AH wel. Als je al vlees bij de Supermarkt haalt kun je volgens mij het best naar de C1000, daar heb ik regelmatig echt prachtig rundvlees gekocht.
Verkoopt de Aldi vers vlees dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
in vergelijking met de aldi is de AH beter.
ik heb het meer over groenten en fruit dan over vlees. ik eet niet zo vaak vlees.quote:
jij woont in DE. daar kan het best anders zijn.quote:Ik eet zometeen trouwens barbarie eendeborst van de Aldi,
Groente en fruit moet je op de Markt kopen, niet bij de Supermarkt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik heb het meer over groenten en fruit dan over vlees. ik eet niet zo vaak vlees.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Groente en fruit moet je op de Markt kopen, niet bij de Supermarkt.
Truequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:38 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
nou hier in groningen in ieder geval niet. die idioten op de markt probeerden vanmiddag nog beschimmelde aardbeien te verkopen voor 1 euro per kg.
ik koop een enkele keer wel eens iets op de markt, maar dat doe ik alleen als het er echt goed uitziet. en dan nog wil je volgens mij niet weten waar het vandaan komt.
en de EKO kraam had geen aardbeien. anders had ik ze daar misschien nog gehaald. gelukkig had de appie ze in de aanbieding. en dan krijg je tenminste redelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
True![]()
Die markt in groningen heeft doogaans niet echt toffe kwaliteit
Het is bij mij echt omdat de appie om de hoek is. En de bakker daarnaastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Makkelijk zat, studenten zijn gewoon een onzeker pak die zoeken naar houvast en invulling. Daarom zijn ze ook lid van studentenverenigingen enzo. Bij AH boodschappen doen geeft status en invulling, als je zo onzeker bent van jezelf ga je niet naar de Aldi, stel je voor dat iemand je ziet, iiiiiiiiiiiiiiiii
ik proef wat verbittering?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Makkelijk zat, studenten zijn gewoon een onzeker pak die zoeken naar houvast en invulling. Daarom zijn ze ook lid van studentenverenigingen enzo. Bij AH boodschappen doen geeft status en invulling, als je zo onzeker bent van jezelf ga je niet naar de Aldi, stel je voor dat iemand je ziet, iiiiiiiiiiiiiiiii
Helaas de appies ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
True![]()
Die markt in groningen heeft doogaans niet echt toffe kwaliteit
Geef ik toe.quote:
Daar ben ik te lui voor. Dus dan wordt het tochj weer de appie om de hoekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef ik toe.
Je zou dan de topprijs moeten betalen bij de groenteboer.
Hehehe.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Dus dan wordt het tochj weer de appie om de hoek.
Ik vind het ook fijn shoppen bij de AH, het ziet er gewoon allemaal netjes en goed uit. En inderdaad de openingstijden vind ik erg handig!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Jerruh het volgende:
- het winkelt fijn (overzicht)
- groot assortiment
- dicht in de buurt
- tot 20:00 of 22:00 of 23:00 (station) open
- prijzen verschillen niet veel meer met aldi etc.
het heeft voor mij niks met imago te maken, des te meer dat het gewoon een hele fijne winkel is.
antw is simpel, een student kan zich niet vertonen in de goedkope winkels, past niet bij zijn/haar status als studentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef editor2 het volgende:
Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek viel mij op het slag mensen dat daar inkopen doet. Zeg maar heel verschillend ivg met Albert Heijn waar je bijna altijd tussen 17:00 uur en 19:00 uur het slag wanabee yup/studentikoze type binnen ziet lopen om de inkopen te doen.
Kortom heel veel studenten. Nu is mijn vraag toch: Hoe kan een zogenaamd armzalige student bij Albert Heijn inkopen gaan doen als zijn beurs dat niet toelaat? Bedoel je gaat als je niet veel ¤¤ hebt toch niet naar de kruidenier met de hoogste prijzen maar dan toch gewoon kijken bij bijvoorbeeld Dirk vd Broek of de Aldi voor je dagelijkse inkopen?
Toen ik amper iets verdiende was de Aldi supermarkt mijn basis voor de dagelijkse inkopen.
sterker nog de Mc Donalds coupons waren toen zelfs voor mij een vorm van uiteten...![]()
Of is het dat studenten zich groot willen houden en dus maar die ene 'dure' tomaat bij AH halen
ipv het risico nemen gezien te worden door hun jaarclubgenoten wanneer hij/zij toevalligerwijs bij
een andere supermarkt van "minder niveau" zijn inkopen doet?
My dear...quote:Op maandag 8 mei 2006 12:05 schreef MLF het volgende:
[..]
antw is simpel, een student kan zich niet vertonen in de goedkope winkels, past niet bij zijn/haar status als student
mjwa, ik vind het absoluut niet de voornaamste reden...quote:Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef MLF het volgende:
.....ik heb het niet verzonnen......
dus:quote:Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef MLF het volgende:
zo denken studenten
ik ben geen student
ik koop niet in de appie
zuchtquote:Op maandag 8 mei 2006 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus:
je ZEGT dat studenten zo denken
maar je bent er zelf geen?
en je komt ook niet in de appie
dus je ziet ook niet wat voor mensen daar heen gaan?
hoe weet je het dan?
wat in hemelsnaam staaft jouw mening hierin?
er zijn momenteel al zat studenten heir die aangeven waarom ze bij de AH winkelen en imago etc. is daar juist een van de minst belangrijke reden van...
jij zegt dat studenten zich niet kunnen vertonen in goedkope winkels, in verband met status. ik zeg dat dat niet zo is. jij zegt: ik heb het niet verzonnen. ik zeg; hoe kom je er dan bij? jij zegt: zo denken studenten. ik zeg: zo denken studenten niet, met bewijs van mensen die hier posten. en nu zeg je dat ik wat zit te verzinnen?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef MLF het volgende:
[..]
zucht
je bent nu zelf aan verzinnen
lees eens goed![]()
idd studenten zijn luiquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef groggy het volgende:
ik ga als student ook naar de super de boer. Is ook schreeuwend duur, maar hij zit erg dichtbij. Ik zal pas verder voor mijn eten gaan fietsen (lidl, aldi) als ik echt in geld nood kom.....
Het is voor mij geen status, maar puur welke zit het dichtsbij, als de aldi op kruip afstand lag was ik daarheen gegaan. En ook binnen mijn jaarclub boeit het geen hol naar welke supermarkt iedereen gaat, ook daar gaat iedereen naar de dichts bijzijnde
In vergelijking met de Bas is de AH echt tyfus duurquote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
net of de AH zo tyfus duur is... daar kun je ook best schappelijk inkopen doen zonder dat je over pallets met zooi struikelt en geschoffeerd wordt door de lokale zure kassa hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |