Samenvatting na vraag ik ga even voor een uiterst lichte samenvatting, dus verwacht geen pleidooi, die staat er namelijk al.
De Vrijheid waar iedereen zn/haar mond zo vol van heeft is een plat gezegd valse Vrijheid, absoluut niet de Vrijheid waar voor gevochten is in de 2e wereld oorlog.
de politiek en doctrine van het dagelijks leven zitten vol conditionering om te draaien in de economische molen, in het engels ''for corporate interrest'' (zie link)
De wil van het volk is in de werkerlijke verandering totaal niet aanwezig.
het is daarom logisch te stellen dat Democratie niks meer is dan entertainment.
De vrijheid word zelfs verminderd!
zie de herinvoering van het ausweiss, de IDplicht en de vorderingen in de plannen voor het chippen van RFID.
In navolging van de herdenking, voor vrijheid.. de vrijheid die nooit kwam.
originele tekst e.d. Met het achterwerk schudden in de disco, was waar ik begon in een ander topic in dit geval in het KLB subforum.
Ik starte het topic in een rel modus om jongeren aan te spreken, want een preek doet het em iet en krijgt geheid 20 reacties per minuut met leuzen als, niet zeuren ouwe, of, homo!, oid.
Hier volgt een quote van mijn uitleg in dat topic
quote:
zo leert men de meisjes te bewegen in de disco tegenwoordig, men gebruikt om het even serieus te stellen dus de vrouw in dat opzicht, ga mij niet vertellen dat het normaal is want het is de nadruk op de 'kont' en 'kut' leggen, neukbewegingen maken, goeie vorming van de jeugd joh
echt top
en de mannen met hun flappen geld zwaaien en de vrouwen met hun geslachtsdeel draaien
vind je het gek dat het oosten ons een satan noemt
het is hier ook een goddeloze Sodom, een Babylon.
en dan vinden wij dat het oosten vrouwen onderdrukt?
ik denk dat ze juist de vrouwen in hun natuurlijke waarde laten
vrijheid betekend niet alles kunnen zeggen en doen wat je wilt
zoals een handvol hersenlozen het propagandeerde op de dag van de herdenking
vertaal die herdenking eens naar het nu.
vrijheid betekend opgroeien zonder indoctrinatie
en daar valt dit soort vorming ook onder, Conditionering
dat dit normaal gevonden word is al een goed voorbeeld met hoever het met verstand gesteld is.
(sorry voor mijn wat listige methode waarin ik dit topic starte, een lichte rel met wat ge-Onz spreekt jongeren nu eenmaal sneller aan dan een hele preek zoals deze.)
BG.
nu waar ik het over wil hebben is een analyse van wat anderen vrijheid noemen en waarom ik daar tegen in ga, dit ga ik ook echt eens onderbouwen dus lees met mij mee.
mensen vinden in het algemeen dat de vrijheid die we gekregen hebben van de bevrijders (tot zover gedacht word) betekend dat je alles kunt doen en alles moet kunnen zeggen.
(vergeet niet dat ausweiss weer ingevoerd is en de chips voor de deur staan, en dan bedoel ik geen paprika chips maar RFID)
voor nadere info lees topics van Yildiz, zover ik zijn topics en posts ken scheppen ze een overduidelijk beeld van de huidige 4th reichs-vorming om het beestje bij naam te noemen.nee de vrijheid die men ons gebracht zou hebben is met een tempo aan het afnemen.
Welke vrijheid blijft dan over?
schijnvrijheid, kunnen kiezen tussen smaken en kleuren,
een leider kiezen op zijn standpunten waar jij het mee eens bent die vervolgens totaal verdwijnen in de agenda van corporate interest.
wil je weten hoe corporaties werken?
http://www.thecorporation.com/have fun.
Democratie is een entertainment, je
werkt mee en uiteindelijk neem je elke getoonde journalistiek over als ''undoubtable truth''
mensen beginnen dan wel verzet te tonen, verzet tegen de terreur die de buisiness de mens die niet meewerkt brengt.
all your base belongs to us, en als je het er niet mee eens bent dan ga je maar in de natuur wonen?
Wij worden gedragen door ons systeem?
fout, die natuur word vrolijk gekapt en wat geen geld opbrengt dat stoppen we in kampen.
Indianen reservaten zijn hier een voorbeeld van.
dit is wereldwijd het geval overigens, dus geen land-bash.
Politici starten oorlogen om corporate interest, het volk gaat er in dood in hun conditionering in context die zeer zeker gevoerd word.
instellingen liegen en bedriegen zodat hun buisiness overeind blijft en dat een paar, of honderden, duizenden mischien tienduizenden sterven.. we worden door het systeem gedragen dus dat gaat voor.
Onze Vrijheid is omvangen met de muren van onze gevangis genaamd het systeem gemaakt om ons te leiden, Vrijheid beste mensen bestaat niet.
luxe is enkel de kunst van overmaat.
en hoewel dit leuk en vrolijk eruit ziet en een strefen van zovelen is,
is het absoluut geen vrijheid maar de verhoering van vrijheid.
De verkoop van vrijheid, want die echte vrijheid gooi je er voor weg,
denk er maar eens over na.
De Vrijheid die de vechters in de oorlog wilden brengen is er niet.
en dat is een zonde, niet bijbels maar een zonde van het leven.
En men zal nooit die vrijheid krijgen, maar genoegen nemen met de schijnvrijheid,
the best out of evils, de tweede plaats.
De mens is mak gemaakt, tam..laat over zich heenlopen, en de qualiteit van het leven is zeer selectief.
Dus hef het glas op vrijheid, de vrijheid die niet kwam.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef Entonie het volgende:omdat je zelf gevangen zit, hoef je dat niet op de rest van de (westerse) wereld te projecteren.
gek
''
voor het verleden gek,
maar wie is er in de toekomst gek.''
en als je dit niet kunt vatten zal ik het in andere taal overdoen:
Mensen die in een doctrine leven zien daarbuiten als abnormaal
maar het moment komt dat buiten begrip gaat eisen,
Einstein was ook een gek voor degenen die zover nog niet waren met denken..
Ik neem aan dat men in dit subforum wel zo volwassen is om het serieus op te vatten.
Ik tiep uiteraard niet voor niks zon blok.
p.s. het gequote gedeelte is in een andere context bedoeld aangezien het de aanleiding was voor dit topic en geen onderdeel.groeten BG.
[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 07-05-2006 17:48:16 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.