Haal maar snel weg, voor ik dit even report. Man, mijn hele eetlust bedorvenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef Aarde het volgende:
waarom mag tubgirl eigenlijk niet gepost worden? verder mag er van alles en nog watti's gewoon frigide censuur.
]afbeelding[/url]] <= geen tubgirl![]()
volgens welke regel mag dit niet danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Haal maar snel weg, voor ik dit even report. Man, mijn hele eetlust bedorven![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef Aarde het volgende:
waarom mag tubgirl eigenlijk niet gepost worden? verder mag er van alles en nog watti's gewoon frigide censuur.
]afbeelding[/url]] <= geen tubgirl![]()
een dame met incontinentieproblemen... zeer pijnlijk, niet om te lachen jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hahahaha![]()
![]()
, das idd geen tubgirl.. maar volgens mij wel iets heel anders fouts
De FAQ:quote:
waarom zou dit onsmakelijk zijn... ik vind het niet onsmakelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
De FAQ:
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
Dusssssssssss..![]()
![]()
![]()
![]()
idd, het begint nu wel heel ranzig te wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef Pido het volgende:
Ik wist niet wat tubgirl was.
Streph teringlijers![]()
n00bquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef Pido het volgende:
Ik wist niet wat tubgirl was.
Sterph teringlijers![]()
Beter ga je Nederlands lerenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Pido het volgende:
Ja, and jij denkt dat ik niet weet dat ik zou moeten weten wat tubgirl is, maar het gewoon nog niet wist en het daarom nog niet had gezien en toen moest kotsen?![]()
Dus je wordt er niet meer opgewonden dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
heb het al duizend keer gezien en het doet me niks meer
Niet hendig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
In principe ist wel stoer gek !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |