quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:TS, het is wel een voorzichtig idee, maar ik denk niet dat de deelnemers van deze enquête wijzer worden van de te veel voorkomende vragen. De enquete zou uitgebreid moeten worden met een paar vragen, liefst met diepgaande vragen.
En trouwens, je loopt ook nog achter met de ontwikkelingen. Ik denk dat Connexxion de allernieuwste bussen voorziet van een TFT-scherm.
Haha nee hoor valt wel mee...
Ik ben nu aan het werk met een technologie die pas over 5 tot 10 jaar (naar verwachting !) voor commerciele doeleinden (kan) worden toegepast.
De zogenaamde OLED technologie.
Dit is een productieproces om organische LED te creeren die in principe met een opgevoerde HP Printer kan worden gedrukt. De dikte van een laag OLED is 1/1000 van je haardikte. Het kan ook worden geprint op papier of op een flexibele layer als plastic.
Doordat deze displays zo dun zijn, kan je er veel meer mee dan een tft scherm mee aan de muur hangen, het gaat mij op dit moemnt ook meer om de informatievoorziening dat om t scherm en hoe en wat.