normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
en in dat geval ga ik niet zo maar rucksichtloos een topic ergens heen schoppen. En als BG normaal gereageerd had, was ik best genegen geweest om te overleggen met de WFL mods, maar aangezien ik niet ben hetgeen jij me voor uit maakt doe ik dat dus niet. Principekwestie. Ik wil best onderhandelen over een topic, maar op deze manier écht niet
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
dus loop niet te ijlen.
Dan nog had je dat op een normale manier aan kunnen kaarten, en dan was het best in orde gekomen. Ik ben heus niet te beroerd om toe te geven als ik een topic verkeerd beoordeel, of te snel ben met een slotjequote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
dan ken je me heel slechtquote:ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
ik heb voor de zekerheid de temperatuur nog even opgenomen, en met mijn lichaamstemperatuur is niets aan de handquote:dus loop niet te ijlen.
Leer eens linken naar een post in plaats van naar een pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
quote:Op maandag 8 mei 2006 06:50 schreef buzzer het volgende:
dan moet er eens gestopt worden met o.a. het volgende:
Donequote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Modjes ga aan je werk en maak Marktplaats sukkels Deel 14 centraal![]()
Tnkx![]()
Done.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach kom, da's dus pure onzin, dat weet jij toch ook wel. Zelfs ik leer het al af![]()
quote:
quote:
Kwartetjesquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?
Dat kwartet was een extraatje.
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
Kwartetjes
Smileyposts
Zoals je al jaren weet
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
Dat je daat slapen weten we wel hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Nog duidelijker?quote:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Le-zen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef buzzer het volgende:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...
je kent onze standpunten. een beetje offtopic geslowchat ontkom je niet aan, maar 3 pagina's vol lullen over niks en al helemaal niet over stats is not done. Daar is de Lounge voor.
en het boeit mij geen fuck of ik 3 of 4 pagina's moet deleten, ik ga het konsekwent doen, net zo lang tot het doordringt.
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
ik lees en hou het in de gaten...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.
Dit was niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Ja hoor, buzzer, duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik lees en hou het in de gaten...
het is niet buzzerbeugel, het is GC beugel, dat dát even duidelijk is
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ja want buzzer zijn delete knop is oneeeeindig geduldig, dat weet god zelfs!
en ik weet het ook hoe ongeduldig buzzer zijn delete knop is!
wat vind men van vrijheid?, de vrijheid die niet kwam.
buzzer heet je in het echt bush ofzo?
Ik telde er toch zes, hoewel er drie vandezelfde user warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:00 schreef buzzer het volgende:
welgeteld één serieuze user in dit topic. Niet meer te redden en op slot
Ja, kijk hier maar eens goed naar, ik vind deze insteek meer iets voor ONZ.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Bendeleider het volgende:
Verliefd op een gehandicapt meisje.
Gaarne verplaatsen naar juiste subfora en alle offtopic geflame verwijderen aub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |