Het wordt in ieder geval warmquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef MarkusRosenberg het volgende:
wat hoorde ik komt er een hittegolf volgende week![]()
Piet Paulusma is weer bezig?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef MarkusRosenberg het volgende:
wat hoorde ik komt er een hittegolf volgende week![]()
ik vind dat ook zij erg ver vooruitkijken.. 6 dagen zelfsquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:16 schreef IkWilbert het volgende:
Leuk stukje op de site van meteo consult, kans op een hittegolf is weldegelijk aanwezig.
http://www.weer.nl/bijzonder/verhaal.phtml?onderwerpnaam=zomer&verhaal=hittegolfopkomst08062006
Ah joh, der gaat niks boven even lekker vooruit kijken met de statistieken uit het verleden erbij en een beetje enkhuizer almanak wijsheid erbij om te voorspellen wat het weer gaat doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind dat ook zij erg ver vooruitkijken.. 6 dagen zelfs
Een echte wetenschapperquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, ik ga liever uit van 'verwachtingen' dan 'voorspellingen', dus die 6 dagen hoeft van mij nog niet.
kan hier nog veel lager hoor.. maar ik weet niet wat het normaal is bij hitte eigenlijk. Wel een oosten wind, en da's over het algemeen drogere lucht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:30 schreef Coelho het volgende:
Ik zie voor volgende week een luchtvochtigheid in de middag van onder de 40%. Gaan we dan eindelijk lekker warm weer krijgen en niet dat klamme? Of moet het dan nog lager zijn?
40% is vrij laag voor Nederland, dus dat is wel uit te houden danquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:30 schreef Coelho het volgende:
Ik zie voor volgende week een luchtvochtigheid in de middag van onder de 40%. Gaan we dan eindelijk lekker warm weer krijgen en niet dat klamme? Of moet het dan nog lager zijn?
kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef Prowl het volgende:
Er ontploft niks, het word alleen maar warm
dat is het nu toch zo'n beetje? En morgen ook weer..quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Pff, gelijk word het weer 42584958 graden hier, kan het nou niet eens 25 graden zijn.
Typisch Nederlands weer, te warm of te koudquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Pff, gelijk word het weer 42584958 graden hier, kan het nou niet eens 25 graden zijn.
Het is niet gauw goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef Prowl het volgende:
Er ontploft niks, het word alleen maar warm
Klopt, het is ook nooit goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:05 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer, te warm of te koud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |