En er moeten dus nog wat FOK!kers bijquote:Jullie hebben een maand lang kunnen stemmen in het desbetreffende topic. Daarin vroegen we jullie op welke dag de meet gehouden moet worden. Jullie hebben gestemd, en daaruit is gekomen dat jullie ons en elkaar willen zien op vrijdag 2 juni.
Welke bands zie je dan ook:
19.30 Canestorto
20.45 Green Lizard
22.00 Heideroosjes
23.30 Gem
Verdere info:
Wie: Jullie!
Wat: De 2e Actionradio-Elastiek meet
Waar: Hilvarenbeek
Wat kost dat: het festival is gratis
Website: Elastiek Festival
hoe meld ik me aan?
meld je hier in dit topic. Dat is eigenlijk voldoende. Voor de volledigheid kan je er bij vermelden of je met de auto of trein komt.
tot 2 juni dan maar.
De Actionradio-Crew
Mensen die komen op de AR-meet:
Chatgirl
Cynix + Blinky
Glacier + Anneke
QuietGuy
Protune
Tha_T
--Christiaan--
Thornado
Mistadil
ThunderSnakey
Ide
Martijn
flugeltje
Arno
ChrisJX
Mensen die misschien komen:
Willaaam
Horned_ripper
Aad007
Bleet
Loenie
Deeps komt niet naar de meet
nixxx
Suuhuuss
Marty26
Je woont er nóg dichterbij dan ik. gewoon komen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Hij staat in m'n agenda, maar m'n komst is nog niet definitief...
Ik kan m'n auto niet kwijtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je woont er nóg dichterbij dan ik. gewoon komen.
De bus doet zijn werk.quote:
Als ik kom, is het met de autoquote:
Ik had jou zeker niet moeten vertellen dat ik m'n vakantiegeld al binnen had?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Tha_T het volgende:
Overigens hoop ik wel dat iemand me kan trakteren op een biertje. Krap bij kas zeg maar ±´'
Dat heeft daar verder niets mee te makenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had jou zeker niet moeten vertellen dat ik m'n vakantiegeld al binnen had?
Nee, ik woon helaas niet meer in ons Limburgse land.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat heeft daar verder niets mee te maken
Maar heb je nog een lift nodig Christiaan?
Áls je komt, mag ik dan meerijden tot Tilburg, want die bussen rijden maar tot half 1, en dan kan ik de trein terugpakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik kom, is het met de auto
Ben niet graag afhankelijk van openbaar vervoer.
Valse hoop, valse hoopquote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ik woon helaas niet meer in ons Limburgse land.
Ouders die werk in Tilburg aangeboden krijgenquote:
Als ik kom mik ik je wel in Oisterwijk uit de auto....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Áls je komt, mag ik dan meerijden tot Tilburg, want die bussen rijden maar tot half 1, en dan kan ik de trein terugpakken.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik kom mik ik je wel in Oisterwijk uit de auto....
quote:
Cool.quote:
Nou en, gewoon komenquote:
Cool.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef FlyingFox het volgende:
Count me in.
Tof! Is voor jullie ook niet ver wegquote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Ik kom ook. Samen met BrauN.
Zo goed?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zal de modjes vragen de nieuwe bij de OP te voegen
Was je er vorig jaar ook op vrijdag?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:18 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi.
Ik kom zeker.
Want ik ben er elk jaar.
Cool.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef gr8w8 het volgende:
Even tvp, geen idee hoe ik qua tijd zit.
http://www.hilvarenbeek.nl/index.php?simaction=frameset&mediumid=1&pagid=317&stukid=8449&rubriek_id=-1quote:Dit jaar wordt het muziekfestival Elastiek (vrijdag 2 tot en met maandag 5 juni) en de Kermis (zaterdag 10 tot en met woensdag 14 juni) in Hilvarenbeek georganiseerd in twee opeenvolgende weekenden. Daarom wordt er voor deze gehele aaneengesloten periode een omleidingroute ingesteld voor het centrum van Hilvarenbeek. In verband met de opbouw en de afbraak van de evenementen is deze periode van dinsdag 30 mei tot en met donderdag 15 juni.
Dus?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef ReadMe het volgende:
Godver he, organiseer je eigen meeting
FOK! is geen Actionradio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |