Ja, wat de fuck heeft GC er mee te maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik haat voetbal, mijn naam moet groen
waar moet ik dan heenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck heeft GC er mee te maken?
FB loopt een topic over die oranje namen. Of meld het in het topic waar je het verzoekje om Oranje te worden kan indienenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef Kurk het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die lelijkerd weer terugwilt.
Topic staat dus ook al drie deeltjes lang in GC en past daar ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
Geen enkele vrouw LAAT zich verkrachten (deel 3)
Wat doet dit topic in GC? Lijkt mij meer iets voor SEX? Om maar niet te spreken van de oudheid van de topic en de vreemde kick door 1 of andere kutkloon dat de baan vrij maakt voor SEX-gebanden....?
dank jequote:Op maandag 12 juni 2006 02:34 schreef MutZ het volgende:
FOK!- en Actionradio meeting topic
Deze meet is bijna 2 weken geleden geweest, topic mag wel dicht inmiddels
Misschien wel even een idee jaquote:Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #151
Mag deze weer los?
Ik vind ém zo, zo "vast":{
Zeker in deze dagen wordt het vaak gebruikt.
Dan moet je bij Bupa zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan stel ik me ook maar netjes voor waarom is dit topic gesloten? Kan niet gewoon offlineberichten verwijderd worden, is niet een nette binnenkomer voor mij toch
Omdat ik het zeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan stel ik me ook maar netjes voor waarom is dit topic gesloten? Kan niet gewoon offlineberichten verwijderd worden, is niet een nette binnenkomer voor mij toch
Echt he-le-maal nergens op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar slaat dat op dan?
Had mij ook opgewezen kunnen worden en dat jij denkt dat ik een kloon ben is jouw probleem, nog een probleem erbij waar je zal mee moeten leren levenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Newbie Voorstel topic deeltje 19
Kijk! We hebben hier een speciaal topic voor dit soort 'leuke' binnenkomers!
En we denken ook heeeeeeeelemaaaaaal niet dat jij een kloon bent!
Oei! Zulks een sneer, man! En ik héb het al zo moeilijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had mij ook opgewezen kunnen worden en dat jij denkt dat ik een kloon ben is jouw probleem, nog een probleem erbij waar je zal mee moeten leren leven
Verkeerde forumquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil een klacht indienen over moderator Bupatih, hij heeft niet opgewezen en dus is hij een lul
Dat dacht ik al, nu zal je vanavond vast niet kunnen slapen dus ik zal je maar vergeven zodat je weer rustig kan slapenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oei! Zulks een sneer, man! En ik héb het al zo moeilijk!
Lief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nu zal je vanavond vast niet kunnen slapen dus ik zal je maar vergeven zodat je weer rustig kan slapen
Klacht ongegrond, moet je ook maar mod wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil een klacht indienen tegen de moderatoren Bupatih en Heatwave voor het slowchatten door een slotje heen en dus zijn het lullen.
En yvonne me maar voorhouden dat moderatoren het slecht hebben en dat ze toch al geen priveleges krijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klacht ongegrond, moet je ook maar mod worden.
We hebben wel WAT privilieges.
Dat woord heb ik ergens eerder gehoord, maar waar??quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ergens eerder gehoord, maar waar??
huh?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:40 schreef Lllaura het volgende:
Edit: duidt u mij niet euvel...
Euvel duiden = kwalijk nemen. Oftewel: neemt u mij niet kwalijk. Had een overbodige reactie gepost...quote:
Okquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:27 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Euvel duiden = kwalijk nemen. Oftewel: neemt u mij niet kwalijk. Had een overbodige reactie gepost...![]()
Ik begrijp jequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Questione!
Kan van dit topic: Rotterdam-zuiderlingen mogen hier melden niet het centrale Rotterdam-topic worden gemaakt? Nu lijkt het alsof het alleen voor zuiderlingen is bedoeld, maar er posten ook al mensen in die niet op zuid wonen. Bovendien is er nog geen centraal Rotterdam-topic en komt er misschien ook wat meer actie in het topic als het gedezuideraliseerd is.
En ja, ik had dit ongetwijfeld ook veel eenvoudiger kunnen formuleren.
Tofjes!quote:
ja ik was niet zo snelquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tofjes!
Moet alleen die TT nog ff anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |