opsomtopic?quote:Op maandag 15 mei 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
Ik heb een gastslotje gezet omdat het sowieso een opsomtopic was en het nu dus ook nog verkut werd door Jos_Tieband. Ter beoordeling van de GC mods voor morgenochtend.
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?quote:
in de eerstew plaats loopt daar al een topic over, en in de tweede plaats hebben we al meermalen aangegeven dat het niet wenselijk is om bij iedere knal en/of sirene of vliegtuig dat door de geluidsbarriere gaat een topic te openen. De reakties in het andere topic zijn ook in de trant van: ik hoorde het wel in woensel west, waarop dan een reaktie komt van: wat vreemd, in Groningen heb ik niets gehoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?
Waarom moest die nou zo nodig dicht?
Maar die had je ook al op slot gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:25 schreef buzzer het volgende:
in de eerstew plaats loopt daar al een topic over,
<..>
omdat dat compleet verbaggerd was, zoals maar al te vaak gebeurt met dergelijke topics..quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar die had je ook al op slot gedaan.Iets in Breda deed boem
Of bedoel je een andere die ik over het hoofd heb gezien?
Als een 'knal' na eeen paar uur niet opgehelderd is, dan was het wellicht toch niet zo boeiend en wordt het (gelukkig) netjes opgeruimd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?
Waarom moest die nou zo nodig dicht?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Als een 'knal' na eeen paar uur niet opgehelderd is, dan was het wellicht toch niet zo boeiend en wordt het (gelukkig) netjes opgeruimd.
Zo'n topic wordt gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Alles wat je niet binnen een paar uur kan achterhalen is saai en ongeschikt voor Fok, en daar moet snel een slotje op. Want al die open topics zijn staatsgevaarlijk en ook nog eens een bedreiging voor de volksgezondheid.
En als sukkels een topic verzieken doe je er een slotje op, dan is het probleem namelijk opgelost.
Oh, zit het zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n topic wordt gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.![]()
Dat heeft als bijkomend voordeel dat sommige kneuzerige kontkussers niet langer hun ongevraagde, domme, overbodige en véél te late mening nog een keer geven als zelfs de spreekwoordelijke mosterd al lang van tafel is. Goed plan.quote:Je topic werd gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.![]()
Donequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
Mogen wij misschien ipv. #veel, #173 hebben. Ik wist het ff niet meer
.
Dan verdien je je complimentquote:
Opvallend trouwen dat niemand denkt van "eh, die is 17!".quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef kanaiken het volgende:
Het gezag neemt je fiets mee..
Ahtoe! Mag hij weer open?
Het is dan wel een lemming maar het was verekkes veel typwerk en de meningen over de Duitsers waren mooi verbloemd. Beetje rellen moet toch kunnen?
Ik heb het even aan de haren op mijn hoofd gevraagd en ze denken er allemaal niet aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef kanaiken het volgende:
Het gezag neemt je fiets mee..
Ahtoe! Mag hij weer open?
Het is dan wel een lemming maar het was verekkes veel typwerk en de meningen over de Duitsers waren mooi verbloemd. Beetje rellen moet toch kunnen?
Stiekem hè, verbaast dat me niets.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het even aan de haren op mijn hoofd gevraagd en ze denken er allemaal niet aan
Danny is het niet met je eens, Godlike02.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is aan users om te bepalen wat ze leuk vinden. De taak van een moderator is om grenzen te bewaken, de policy te handhaven, te sturen waar nodig en - het belangrijkste - zorgen dat de user het naar zijn zin heeft. Als een topicreeks goed loopt, de users hebben er lol in en er wordt niet overmatig tegen de policy ingegaan dan is er eigenlijk geen aanleiding deze te sluiten.
Ik persoonlijk heb ook niks tegen de posts in het topic. Het was geen bagger, sc, bende, etc.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Danny is het niet met je eens, Godlike02.
Niet dat ik het topic erg mis, en een half jaar geleden vroeg ik me al eens af wanneer het gesloten zou worden. Maar ik ben het wel met Danny eens. Er wordt netjes in gepost over dingen die in en om Schagen gebeuren. Het is een rustig topic (zoveel gebeurt hier niet). En soms best leuk.
Neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik neem aan, dat nu met al die plaatsen topics, het schagen topic ook wel weer open kan..?
centrale topics (en slowchat topics) worden doorgaans met zo'n tekentje versierd zodat de topiclist overzichtelijk blijft en centrale topics makkelijker zijn terug te vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
hm want ik heb zelf ook eens zon tekentje gehad bij een van mn topics, is dat dan altijd handmatig?
wat vreemd, waarom word zoiets gedaan..dan..?
deze Schagen, de leukste stad uit de Noordkop O+ #2 ?quote:Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Kan t schagentopic weer open. Was een primalopend topic.
ik heb er niet aangezetenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha, de laatste keer dat ik keek was ie dicht. Tnx![]()
Iemand iig, zie laatste post.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:22 schreef Danny het volgende:
ik heb er niet aangezeten
ik denk dat er voor een apart subforum te weinig draagvlak is. er zijn te weinig plaatsen waar voldoende fokkers vandaan komen (die ook nog eens in zo'n topic willen posten) om de topics actief te houden.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iemand iig, zie laatste post.
Nouja, overmorgen kan ie naar Stad & Streek
Stond ook in FB Sunniequote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha, de laatste keer dat ik keek was ie dicht. Tnx![]()
Ik dank uquote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef deedeetee het volgende:
er zijn 2 identieke topics geopend hier :
Sofi nummer en in WGR
sofi nummer
beetje veel van 't goede
Alleen als jezelf een complete lijst hier of in het topic dumpt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
FOK!- en Actionradio meeting topic
Kunnen jullie de nieuwe aangemelden ook even in de OP zetten?
Is goed, een momentjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als jezelf een complete lijst hier of in het topic dumpt.
Ik ga niet alle namen zelf elke keer uitzoeken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef Bendeleider het volgende:
[MEET] Tiroler Open Air Festival
Gaarna centraal!
kusjes
*Check*.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mag ik uit de OP ik kom helemaal niet
ONZ Baggermeet/Amsterdam deel weet-ik-veel 3.4 beta version
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |