+2 scherpquote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef DangermousE het volgende:
de validiteit.
Jep.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
Even heel erg offopic, maar is het vreemd als je je sofinummer uit je hoofd kent?
Het gaat om een nieuwe IZZ zorgpas. Er staat BSN: 8-cijferig nummerquote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef DangermousE het volgende:
Beter tellen.
SOFI nummers zijn 9-cijferig .
Hee dat klopt! Daar staat gewoon hetzelfde nummer, met een 0 ervoor. Dan vul ik dat dus in. Bedankt!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef DangermousE het volgende:
Je SOFInummer staat ook op je paspoort/ID-pas .
nee hoor, ik weet mijn sofinummer ook uit mijn hoofd.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
Even heel erg offopic, maar is het vreemd als je je sofinummer uit je hoofd kent?
ook geen BSN nummer?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:59 schreef Biancavia het volgende:
Op mijn zorgpas staat echt geen sofinummer hoor.
Hoe kom je daar nu weer op?????? het bestaat toch echt uit[b] 9[/b] nummers:quote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Het gaat om een nieuwe IZZ zorgpas. Er staat BSN: 8-cijferig nummer
Op de brief bij de uitleg van wat alles betekent staat:
Uw BurgerServiceNummer, voorheen uw Sofi-nummer.
Dit moet het zijn, en het zijn écht 8 cijfers
ehm.. tja als je veel bij verschillende bedrijven werkt en dus vaak in moet schrijven ofzo misschien...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |