Whehehe hij is goed hequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ambtenaar die op vrijdagmiddag om 15:00 gaat vergaderen.
Goede grap Frank
idd zoals gisteren... zat ook bij MEC en op een gegeven moment stonden we met 5 APCs op het strand... dat schoot voor ons wel op... maar als ik bij US had gezeten, had waarschijnlijk weggegaan... beter dus idd weer op 32...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als we oman gaan draaien dan wel graag de 32 player versie... denk niet dat mensen t lang leuk gaan vinden om
1. Als USA bijna een uur lang geraped te gaan worden omdat de MEC alle vlaggen heeft en er een onwijs leger aan APC's en tanks op t strand staat te wachten. (tja dat krijg je met 32 players en een 64 player map)
2. Als MEC bijna een uur lang geraped te worden omdat de USA alle vlaggen heeft en de MEC basis omsingeld heeft met een onwijs leger van tanks en APC's.
Vliegmappen zijn leuk maar na 5 minuten oman begint iedereen al te huilen van base rape zus zo zus dat bla bla bla. Bedoel de server regels staan toch niet in t chinees ofzo??
even het vorige topic doorlezen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als we oman gaan draaien dan wel graag de 32 player versie... denk niet dat mensen t lang leuk gaan vinden om
1. Als USA bijna een uur lang geraped te gaan worden omdat de MEC alle vlaggen heeft en er een onwijs leger aan APC's en tanks op t strand staat te wachten. (tja dat krijg je met 32 players en een 64 player map)
2. Als MEC bijna een uur lang geraped te worden omdat de USA alle vlaggen heeft en de MEC basis omsingeld heeft met een onwijs leger van tanks en APC's.
Vliegmappen zijn leuk maar na 5 minuten oman begint iedereen al te huilen van base rape zus zo zus dat bla bla bla. Bedoel de server regels staan toch niet in t chinees ofzo??
Hmm t is me wel opgevallen tussen al het geblaat over voetbal dat er voor oman gekozen is.. maar heb gister toch echt op de 64 versie gespeeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
even het vorige topic doorlezen.![]()
er is voor oman 32 gekozen omdat bij wake de server leegliep. aangeizen een aantal boffers graag wilde vliegen kwam oman als beste eruit.
Dat rapen zal je wel hebben maar minder er dan bij wake. als us kom je nog geneens het eiland op als het tegenzit. oman zit je er tenminste al op
Thnx, server was gelijk volquote:
s'avonds was het echt 64 player!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oman stond gisteren op 32. De Attacker van de MEC stond ook gewoon waar de jetten staan. Ik praat dan over 's middags weet niet hoe dat 's avonds zat.
Kicken die gast, dat noemen we vehicle whoring...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kindjes op de server. Iemand wilde niet wegvliegen omdat zijn maatje niet als gunner erbij zat...![]()
jij hebt zeker echt geld teveel...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
AUDI GT is gekocht! Dat ding dat brult machtig!![]()
moeten alleen nog een extra racestoel en gordels erin monteren want er zit nu alleen een bestuurdersstoel in. Ook gaan we de klepsteeldichtingen vervangen maar das een lastige truuk voor komende winter..:P
Dus over 2 weken RINGEN!!!
We hebben hem op de trailer met een bus ervoor inclusief crewcab dus Degene die mee wilden kunnen best een keertje mee.Je kan ook altijd zelf rijden en dan een rondje blazen op de baan. Anders kun je ook een keertje met mij meerijden. Spektakel verzekerd!
![]()
Ik zou met mij meerijden ... niet met Jp ... tenzij je van TOEREN houdtquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
AUDI GT is gekocht! Dat ding dat brult machtig!![]()
moeten alleen nog een extra racestoel en gordels erin monteren want er zit nu alleen een bestuurdersstoel in. Alles is uitgevoerd met Sparco en het onderstel i s compleet vervangen door een sportonderstel inclusief rolkooi in de koets.![]()
Ook gaan we de klepsteeldichtingen vervangen maar das een lastige truuk voor komende winter..:P
Dus over 2 weken RINGEN!!!
We hebben hem op de trailer met een bus ervoor inclusief crewcab dus Degene die mee wilden kunnen best een keertje mee.Je kan ook altijd zelf rijden en dan een rondje blazen op de baan. Anders kun je ook een keertje met mij meerijden. Spektakel verzekerd!
![]()
Waar ken jij die dan van? hij komt niet bij ons vandaan toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Gaaf! Ik "ken" die auto en vorige eigenaar wel. Zit wel goed met dat ding
ik wil best sponsoren...verdeel maar 10 pleuro over je aantal gefietste km`squote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.wielewaal.nl/f(...)Sponsorformulier.pdf
Goed wie kan ik opschrijven ?Is een sponsortocht voor een stichting die gehandicapten de kans geeft om op vakantie te gaan. M'n vriendin heeft dat al een keer gedaan en nu ben ik meegesleurd naar een fietstocht voor t goede doel. Geef gul zou ik zeggen, al is het alleen maar uit medelijden na gisteravond
wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten als jullie enigszins humor hebben, download dan eens wat van Dave Chappelle...
ik zal ff kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even tussendoor, de server viel niet naar te connecten net.. degene met wie ik op ts zat hadden er ook last van...
is het al gefixed?
of lag het aan ons?
quote:
BF2CC heb ik nu, nu de settings etcquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:05 schreef Incolumis het volgende:
ik heb je al toegevoegd tot bf2cc, moet iemand anders het maar effe uitleggen enzo want ik ga zo naar de voetbal
en nou niet die stats bugs gaan misbruiken hequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2CC heb ik nu, nu de settings etc![]()
Gaat vanavond poolen voor de veranderingquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef domolanglekker het volgende:
zow vanavond ( na 21:00) weer knallen mannen?
Ik ben nu op het werk, er is hier open dag en ik ben de sjaak vandaag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2CC heb ik nu, nu de settings etc![]()
Winkel van Sinkel is een leuke tent als je van house, club houdquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
Gaat vanavond poolen voor de veranderingen daarna Utrecht in de nacht verkennen
In dezelfde straat waar het poolen is hebben ze een tent Stairway to Heaven, daar wouden we even kijken of we erin komen anders lopen we gewoon verder en kijken we waar het er gezellig uit ziet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Winkel van Sinkel is een leuke tent als je van house, club houd
thnxquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk, er is hier open dag en ik ben de sjaak vandaag.
Vanavond heb ik wel even tijd denk ik, kom zeker nog even knallen.
Als je nu even je emailadres ff aan mij geef stuur je de gegevens
Daar wil ik ook nog eens heenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
In dezelfde straat waar het poolen is hebben ze een tent Stairway to Heaven, daar wouden we even kijken of we erin komen anders lopen we gewoon verder en kijken we waar het er gezellig uit ziet.
mischien een keer heen met wat boffers?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens heen
Met de naam van de discotheek zit het iig meer dan goed!![]()
Of met de scootert naar huisquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien een keer heen met wat boffers?
en dan de eerste trein terug
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien een keer heen met wat boffers?
en dan de eerste trein terug
ik wil best naar Rotterdam komen om jouw clubje uit te lachenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Komen er morgen nog mensen naar Rotterdam om Feyenoord te kijken ?
Ik gooi je in de plompquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Sickert het volgende:
ik wil best naar Rotterdam komen om jouw clubje uit te lachen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik gooi je in de plompNee, gezellig, Frank jij ook ?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef jpjedi het volgende:
Ben er niet bij Ferdi/Sickert... Morgen toch nog even naar de ring voor wat papierwerk in orde te maken. Vandaag ook al de eerste raceuitrusting gehaald bij Biesheuvel autosport. Fantastische tent met de nokkenassen en complete cosworth blokken in de etalage.![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat met handschoenen rijden. Verder nog 2e Sparco stoel erbij regelen. Helmen met intercom zijn fucking duur dus die laten we maar ff zitten..
Vanavond een feestje dus geen BF2 meer dit weekend![]()
Wake up son! your dreaming!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan je geen oortje in doen en dan de mic voor in de helm lijmen ? Er zijn hele goedkope oplossingen (paar tientjes) maar zo'n geintegreerde versie kost natuurlijk bakken met geld.
Morgen:
5' Pierre 1-0
22' Kuyt 2-0
44' Paauwe 3-0
57' Kuyt 4-0
75' Castelen 5-0
90+2' Huntelaar 5-1
Ach dat is de enige manier waarop m'n week weer in evenwicht komt, wat een kutweek was t zegquote:
Bf2!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach dat is de enige manier waarop m'n week weer in evenwicht komt, wat een kutweek was t zeg
Zo, nu Paul de Leeuw aan, lekker lage humor kijken en een biertje opentrekken, heerlijk !
Daarna nog even gamen maar ik moet nog kiezen tussen DTM3 en BF2.
goed ideequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Whehe morgen speelt m'n meissie ook een wedstrijd dus daar zou ik daarna nog gaan kijken, vandaar ook Rotterdam. Tenzij Feyenoord met meer dan 2-0 wint, dan blijf ik in de kroeg tot het weer licht wordt
Ach en verder, je moet je een klein beetje inhouden, geen Ajaxkleding aan doen en ook zeker geen "helemaal niets in Rdam" inzetten als je niet bij de nooduitgang staat
Wedstrijd begint om 12:25 ofzo ? Place to be is Irish Pub Paddy's. Ligt achter het stadhuis, vanaf CS is het 15minuten lopen ongeveer. We kunnen wel meeten op Rdam CS, daar kom ik ook aan.
Vlag in je hand en rennen maar over de tribunesquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
goed idee
ff kijken wat Frank doet
anders kom ik gewoon alleen
laat het je vanavond wel weten
mag ik trouwens wel juichen als ajax scoort? heel uitbundig enzo rondjes rennen iedereen knuffelenje kent t wel
Place your bets ladies and gentlemenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:05 schreef Sickert het volgende:
mag ik trouwens wel juichen als ajax scoort? heel uitbundig enzo rondjes rennen iedereen knuffelenje kent t wel
know your facts noob, castelen is geschorst hahahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan je geen oortje in doen en dan de mic voor in de helm lijmen ? Er zijn hele goedkope oplossingen (paar tientjes) maar zo'n geintegreerde versie kost natuurlijk bakken met geld.
Morgen:
5' Pierre 1-0
22' Kuyt 2-0
44' Paauwe 3-0
57' Kuyt 4-0
75' Castelen 5-0
90+2' Huntelaar 5-1
ik zet 100 euro in op optie 4quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Place your bets ladies and gentlemen
U krijgt 1.01 maal uw inzet uitbetaald als Kevin minimaal 1 klap krijgt.
U krijgt 1.18 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met minimaal een mes in z'n rug de overkant niet haalt.
U krijgt 1.35 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met minimaal een mes in z'n rug de overkant haalt.
U krijgt 112.56 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met veilig, zonder lichamelijk letsel de overkant haalt.
Betting starts
Niet in mijn droom bitchquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef Incolumis het volgende:
know your facts noob, castelen is geschorst hahaha
feyenoord wint dus met 4-1 en gaat niet door naar de volgende ronde
Verstandig, is de enige optie die voor jou nut heeftquote:
heb je me wel eens zien rennen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verstandig, is de enige optie die voor jou nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het poolen wel leuk
Stairway hebben we overgeslagen (jammer genoeg), die andere gast had er niet zo zin in![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Razorback het volgende:
Het zal je maar gebeuren,Zolang ie geen zeepjes rondstrooit en met een pot vaseline in zijn hand staat is er niks aan de hand tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op zondag 23 april 2006 03:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga niet.
Ben dronken en ga nu slapenBen nooit voor 12:30 me nest uit.
ik was alleen een fles bacardi kwijtquote:Op zondag 23 april 2006 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trok het echt niet langer, gvd 60 euro kwijt voor nog geen 3 uurtjes totaal en dat om misselijk te zijn![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef Sickert het volgende:
hoewel het niet echt slim is om iets aan Ferdi na te laten want die kan straks van de situatie gebruik maken
Bij gebrek aan eigen clubliedquote:
quote:
Pas op Sickert, een internet-hooligan!!!!quote:Op zondag 23 april 2006 10:52 schreef Droopie het volgende:
Waar kan ik Sickert klappen geven vanmiddag????
Heeft EA wat tegen ons (en dan andere BF2 spelers)quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef escape_nl het volgende:
Nieuwe BF2CC is uit maar er zit iets vervelends in
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
Dus wanneer onze server geupdate is wordt het er alleen maar slechter op, weer een dikke minpunt.
Dan krijg je weer allemaal sukkels die je expres gaan teamkillen voor de kick of ban, maar wij admins kunnen de kicklat hoger leggen.
Dus de extra minpunten komen eraan.
maar die kan je dus niet meer uitzetten in de nieuwe bf2ccquote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
tkpunish enabled ja, maar wij hebben tk uit staan dus kun je ook niet punishen....
Whehehe, helemaal niets !!quote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Incolumis het volgende:
TWEEEE NULLL TWEE NULLL TWEE NULLLLL TWEE NULLLLL!!!!!!
Jij bedoelt nu Sickertquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vrees dat we straks een Clanmember minder hebben
Ik denk eerder dat hij roept:quote:Op zondag 23 april 2006 13:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu Sickert
Sickert is aan het meerellen: We need artillery overhere, sir!
Lol, de ajacieden juichen mee met de 1-3quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij roept:
I need a medic overhere!
Friendly Fire kun je nog steeds uitzetten hoor...quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef escape_nl het volgende:
Nieuwe BF2CC is uit maar er zit iets vervelends in
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
Dus wanneer onze server geupdate is wordt het er alleen maar slechter op, weer een dikke minpunt.
Dan krijg je weer allemaal sukkels die je expres gaan teamkillen voor de kick of ban, maar wij admins kunnen de kicklat hoger leggen.
5 mensen die op een jet staan te wachten, gaan voor de jet staan of lopen ervoor langs, boem een paar teamkills erbij, lekker EA THX
Dus de extra minpunten komen eraan.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal het een feest zijn geweest in de Kuip! Joden zijn (de eerste keer dit jaar) de baas in Rotterdam!!
7-2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal het een feest zijn geweest in de Kuip! Joden zijn (weer) de baas in Rotterdam!!
7-2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef editor2 het volgende:
En voor alle Godensupporters die niet kunnen wachten op de nieuwe Ajax Playoff DVD SE die vanaf morgen in de winkels zal liggen als reactie op de uitgave van de Rotterdamse DVD over hun zeldzame overwinningen op Ajax zijn hier alvast de goals die geleid hebben tot de 2-4 eindstand.![]()
Rosales
Klaas Jan Huntelaar
Nordin Boukharie
Mitea
jij wel jij wel...quote:Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.
Als het andersom was geweest en bijv. Huntelaar was aan het huilen had ik daar absoluut meer respect voor getoond.
ik heb aanbidders!quote:[17:05:46] [RPB]apollo -> good pilot
[17:05:50] [RPB]apollo -> i love you
[17:05:59] [BoF] Incolumis -> lol
geen .net 2.0 beta installerenquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Sickert het volgende:
is er weer een nieuwe bf2cc...
en moeten jullie raden wie m weer niet werkende krijgt
the apc songquote:Op zondag 23 april 2006 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
This song is dedicated to all APC-whores, especially ours ...![]()
The APC song
![]()
The defence van Munster stond echt als een huis, de offence was goed in vorm, door het goed vrij spelen van de verschillende attackers en het veel rond spelen van de bal kwamen er geregeld mogelijheden voor de splijtende steekpass. Munster kwam dan ook in korte tijd verdiend op voorsprong waarna ze deze voorsprong met uitstekende positiespel konden vergroten.quote:Op zondag 23 april 2006 18:29 schreef Sickert het volgende:
Munster! weet je toch wel rugby enzo
voetbal noobs!!
Leinster viel ook erg tegen vond ik...quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
The defence van Munster stond echt als een huis, de offence was goed in vorm, door het goed vrij spelen van de verschillende attackers en het veel rond spelen van de bal kwamen er geregeld mogelijheden voor de splijtende steekpass. Munster kwam dan ook in korte tijd verdiend op voorsprong waarna ze deze voorsprong met uitstekende positiespel konden vergroten.
of ik er verstand van heb ? nee, ik lul maar wat in de rondte
Haphaphaphaphapperdehapquote:Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.
Als het andersom was geweest en bijv. Huntelaar was aan het huilen had ik daar absoluut meer respect voor getoond.
Moet ik al mijn bijna 18.000 mp3'tjes ook in een lijst gooien ?quote:
Ga je gang maar 18000 is nogal kansloos.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Moet ik al mijn bijna 18.000 mp3'tjes ook in een lijst gooien ?
Zie net dat ik ook in 't gelukkige bezit ben van bijna 4 Gig aan echte hollandse piratenmuziek
1146. The Lion King - Hakuna Matata (3:33)quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je gang maar 18000 is nogal kansloos.
Je gaat mij niet vertellen dat je dat allemaal goed vind. Ik wil alleen muziek op me PC die ik echt goed vind. Bijna iedereen kan binnen no time duizenden MP3'tjes op z'n PC krijgen.
we wisten toch al dat ie geen smaak heeftquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
P.S. 413. Feyenoord - Hand in Hand (3:45)![]()
Di3ki3 : Kevin..heb je ook nog een code nodig ?quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Sickert het volgende:
stelletje ilegalen!
jij VUILE LOGGERT!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Di3ki3 : Kevin..heb je ook nog een code nodig ?
Kevin : Nee...laat maar. Ik heb al zo'n keymaak-geval
Das knap! Upload eens een Lijst....quote:Op zondag 23 april 2006 23:53 schreef Incolumis het volgende:
oh btw 24067 mp3s atm
(en ja frank ik vind ze allemaal goed)
Hehe, nee maar het loopt gewoon helemaal vast.quote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef staticdata het volgende:
misschien hebben ze je dummy admin gemaakt
het duurt effe als je em reset, hij loopt niet vast. je kunt ook snel resetten en dan op disconnect drukkenquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Fijn dat nieuwe BF2CC... maar bij mij werkt het dus niet. Elke keer als ik de server wil resetten loopt het programma vast! Een map op bijv. Karkand zetten lukt wel, althans BF2CC geeft dat aan maar de server blijkt helemaal niet op Karkand te staan..
Ging net even op de server kijken (Sharqi) en de server doet het normaal maar ik denk dat hij dan al is gereset door inco of escape...
Iemand een idee hoe het komt dat het niet werkt ???
Nee hij loopt echt vast. Hij doet iets van 10 minuten niks en het programma reageerd ook niet meer.quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het duurt effe als je em reset, hij loopt niet vast. je kunt ook snel resetten en dan op disconnect drukken
Wat dacht je van werkenquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor deze zomer eigenlijk?? Vakantie? Naar het buitenland? Hele dagen gamen?? Tell me!
Leuk man! Dat voetbal:quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach Ajax heeft over twee wedstrijden gezien verdiend gewonnen. Vandaag hebben ze gewonnen omdat ze zorgvuldiger met de kansen om sprongen, de eerste drie doelpunten waren of counters of een fout v/d verdediging. Ajax is daarnaast ook geen moment echt de baas geweest in de Kuip, Feyenoord kwam er minstens even vaak aan te pas alleen lieten ze teveel kansen liggen. Dan verlies je alsnog terecht maar om dan te zeggen dat Ajax de baas was gaat wel erg ver
Overigens zien we nu ook meteen wat voor bagger systeem de playoffs zijn. Feyenoord en AZ hebben iets van 11 en 14 punten meer dan de nummer 4 en 5 maar mogen niet spelen voor de playoffs. Leuk hoor
MEE EENS! Autosport = much better!quote:Op maandag 24 april 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
doe dan maar F1, geen rellen maar wel herrie!
Ja, paardrijdenquote:Op maandag 24 april 2006 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind alles best behalve F1 & Paardrijden.
Ik vind er gewoon niks aan, zo saaaaaaaai.quote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
wat is er mis met F1
dat de gp van san marino van gisteren nou saai was wisten we ook niet van te voren
Met voetballen trappen ze alleen maar een balletje heen en weer.quote:Op maandag 24 april 2006 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niks aan, zo saaaaaaaai.
Rally is nog wel leuk door de mooie omgevingen maar bij F1 rijden ze alleen maar rondjes op een stuk asfalt met 300+ km/hKan mij niet boeien.
ik dacht al gisteren wie is Rick James. nieuwe bof lid ofzo? had heel de bof tag verkeerd staan, maar dat was jij dusquote:
Mijn zomeractiviteitenquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor deze zomer eigenlijk?? Vakantie? Naar het buitenland? Hele dagen gamen?? Tell me!
wat zijn eigenlijk jou plannen?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
ja dat is me fun account... kon alleen de nick RickJames en Rick_James niet reggen... dus dan maar BoF_Rick_Jamesquote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht al gisteren wie is Rick James. nieuwe bof lid ofzo? had heel de bof tag verkeerd staan, maar dat was jij dus![]()
Eeh sja .. ben net poosje weg bij mijn vriend (einde relatie dus) en heb een nieuwe baan dus ... gewoon centjes verdienen en weekendjes weg enzquote:
Cool. Waar?quote:Op maandag 24 april 2006 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Net besteld:
Chappelle's Show: Season 1 - Uncensored
Chappelle's Show: Season 2 - Uncensored.
Dat word lachen gieren brullen!
Amazon, kon ze nergens ander vinden. Het is wel NTSC, maar ik heb Philips tv das dat maakt niet uit...quote:
Ja .. klopt .. maar ja .. dan moet je maar niet MIDDEN op de weg gaan staan :S SUKKEL!quote:Op maandag 24 april 2006 17:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rally kan ook gevaarlijk zijn voor de toeschouwers:
http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=356
![]()
Dat heerstquote:Op maandag 24 april 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:Volleybal weekendje, met boerengolf, steppen, stappen, zuipen, zeeraften, kite buggyen ofzoiets.
Zowee! Das een leuke planningquote:Op maandag 24 april 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn zomeractiviteitenWerken. Beachtoernooi organiseren en dan ook zelf meespelen. De avond ervoor is een feestavond en dan blijf ik slapen om op de velden te passen. Volleybal weekendje, met boerengolf, steppen, stappen, zuipen, zeeraften, kite buggyen ofzoiets. Dagje op een boot, bbqen en gezellig drinken. 9 dagen Oosterijk om te wandelen 23 dagen west kust van Canada.
En verder natuurlijk nog een aantal keer het terras opzoeken, voetbal kijken, gezellig wat biertjes drinken, bioscoop bezoekjes en waarschijnlijk komen er nog een aantal dagactiviteiten bij.
Ik kan wel in flash werken maar dit .. nee helaasquote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er iemand bij BoF of kenne jullie iemand die een redelijk eenvoudige promo-filmpje kan maken met vliegende lettertjes en leuke effects? Het is voor t promoten van een vereniging tijdens een druk bezochte dag. Uiteraard kan er een leuke vergoeding tegenover staan ...![]()
Is goedquote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ lies
ik ga weinig doen
zullen we samen op vakantie gaan
Wat wil je precies hebben, dit ligt in mijn straatje...quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er iemand bij BoF of kenne jullie iemand die een redelijk eenvoudige promo-filmpje kan maken met vliegende lettertjes en leuke effects? Het is voor t promoten van een vereniging tijdens een druk bezochte dag. Uiteraard kan er een leuke vergoeding tegenover staan ...![]()
Jij wil zeker wel in dat filmpje SPELEN!?quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je precies hebben, dit ligt in mijn straatje...
Nee ik ga het maken...quote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij wil zeker wel in dat filmpje SPELEN!?![]()
zou t opzich wel kunnen...quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Je komt maar langsquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook
hij is nu in Parijs
kunnen we gaan feesten met Lies
hmm hij stond al op 74 een tijdlang :/ denk niet dat dat nog legaal te verbeteren valtquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond even wat rondjes gevlogen met Domo als gunner. Bijna hebben we het record van mij en Viper verbroken met de MEC-chopper @ Sharqi..
Hij had iets van 167 punten en Viper toen 181... Dit was alleen wel op een 32-map, met Viper op een 64 map.
Domo heeft wel gelijk een nieuwe kill streak zie ik, van 54 naar 74![]()
![]()
goed dat jp dit weer ff leest....ben ik gvd 2 dagen van huis en het is gelijk feest in de toko..als de kat van huis is...quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook
hij is nu in Parijs
kunnen we gaan feesten met Lies
Iets met ouwe koeien...quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:45 schreef editor2 het volgende:
Welkom thuis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tis inderdaad feest.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goed dat jp dit weer ff leest....ben ik gvd 2 dagen van huis en het is gelijk feest in de toko..als de kat van huis is...![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach ja, het verhaal van Feyenoord he. Ajax wint door een fout van Feyenoord en daarna een counter.
quote:
Mja dat wil ik dan maar voor lief nemen. Bovendien heb ik er niet zoveel moeite mee en heb er weinig last van. Alleen op dat gebouw bij Karkand trainaccident zou een probleem worden omdat ze dan niet te raken zijn door de bug van EA/wallhack.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:
Als FF uit blijft staan, wat gaan we dan doen met mannetjes die met c4 op gebouwen springen?
Discussie die ik zondag met een van die gasten was, dat je anders FF maar weer aan moet zetten. Of we moeten het in de regels zetten. die gasten waren aardig aan het punten whoren.
Snap er niets van, hoertje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef escape_nl het volgende:
Later op karkand een heerlijk rondje van 145, 52 kills oid.
Als ik dan zo'n rondje rijd word ik gelijk weer uitgemaakt voor tankwhore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je dat nou?
Frustratie is het grootste compliment. Ik kon ook heerlijk genieten van een scheldende Frank/Raffie op TS als ik in de laatste 10 seconde hun Trackmania tijd aan flarden reedquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef escape_nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je dat nou?
Die tapijtjes moet je dus niet leggen als FF aan staat...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren heel; erg lekker gevlogen met Raffie op Oman, iets van 35 + kills in de bomber.
Telkens elk tapijtje een stuk of 3 a 4 man plus wat raffie nog kapot schoot.
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je dat nou?
En dan gewoon bij jou in de apc spawnen en een peukie gaan roken, terugkomen en 40 kill assists hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren heel; erg lekker gevlogen met Raffie op Oman, iets van 35 + kills in de bomber.
Telkens elk tapijtje een stuk of 3 a 4 man plus wat raffie nog kapot schoot.
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je dat nou?
Doe ik ook weleens jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef VeerMans het volgende:
En dan gewoon bij jou in de apc spawnen en een peukie gaan roken, terugkomen en 40 kill assists hebben
Ja gvd wel een keer of 4a5 binnen een seconde nadat ik spawndequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:03 schreef escape_nl het volgende:
ik had jou wel heel vaak met de bommenwerper gisteren eikel
whahahah rofl sorry wtf lol.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/tv-guided-missile-47
Deze gasten zijn pas goed, zijn de daboyz niets bij
Ik kom dan vanavond ook even! Wilde eigenlijk saw2 gaan kijken, maar die moet dan nog maar even wachten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:18 schreef escape_nl het volgende:
Gewoon FF uit laten, je moet het zo zien als er een paar mensen op het hotel ziiten op karkand zitten ze niet bij een andere vlag dus weer een paar mensen minder, laat ze toch, alleen op het dak bij Train accident kunnen ze van mij en kick verwachten, voor de rest niet. FF uit werkt alleen maar in je eigen voordeel.
Maar ik weet het goedgemaakt, ik ben er vanaf half negen vanavond, ikzal FF aanzetten en de TK's ook, kijken hoeveel mensen er weer gaan zeuren morgen.
ik heb 2 weken geleden contact gehad met Evil pino, weet niet welke dat van de 2 is maar naar aanleiding daarvan heb ik de banlist leeggemaakt onder 1 voorwaarde, geen Teamkills voor een chopper.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef Robo0 het volgende:
[..]
whahahah rofl sorry wtf lol.
wat zie? je ziet framenten van tv guided die inslaan in helis die niet eens ontwijken, nou nou skill requird, als er een daboyz movie zou komen zie je dit 5 uur achter elkaar maar dan afgewisselt met ownzor gunning met de machine gun en rocket spam. Nogmaals rofl, we wouden eigenlijk movie maken van daboyz maar het is omdat ze zo lui zijn maar na jouw reactie gelzen te hebben doen we het sowieso niet, staat daboyz hotline 24/7 roodgloeiend.
Btw wzza is banned op fok server vandaar dat je ons er nooit meer op ziet
Gaan we Escape ook bannen dan als ie weer met z'n apc bezig isquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben het er intern wel eens over gehad en we weten zelf ook niet wat we er mee aanmoeten. Aan de ene kant zijn we niet van plan om mensen te bannen omdat ze goed zijn maar aan de andere liep de server compleet leeg als jullie aan het vliegen waren, inclusief de mensen die betaald hebben om de server in de lucht te houden. Simpelweg omdat ze er geen zak meer aan vonden.
Zolang ze niet TK'en en spawnrapen zijn ze welkom... maar daar houden ze zich niet altijd aan dus van mij zijn ze niet welkomquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Hehe nou zonder lullig te willen doen over Escape z'n kwaliteiten, daboyzz zijn van een heel ander niveau als ze in de chopper zitten.
Die TKs zijn vervelend in de heli, dat klopt. En ik heb ook het probleem met de gunner. Altijd als ik een wild vreemde heb dan kennen ze de tv-guided missile gewoon niet. Als ik dan een keer wil gunnen, krijg ik 9 van de 10 keer een piloot die tijdens een gevecht ineens de heli verlaat, zonder het mij de zeggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als FF aan staat betwijfel ik of ik vanavond op de server ben. Ik vind FF uit juist zou goed aan onze server. Krijg net ook weer op een server 100 TK's omdat onze chopper word neergeknald. En dan TK ik de gunner... Right!Bovendien heb ik nooit een dergelijke gunner tenzij het een BoF'er is. Heel raar maar wel de waarheid. Blijf af en toe 5 minuten stil hangen en ze vertikken het om te knallen ofzo. Of ze zijn gewoon scheel!! Bovendien moet je met FF aan uitkijken als gunner waar je schiet
![]()
Drm.. nóg een redenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:48 schreef -chiel- het volgende:
wzza heeft 33000 kills waarvan 28000 met de heli en hij heeft bijna 2000 teamkills!!!
Er is geen server die niet leegloopt als zij ergens een paar rondjes vliegen!
Met arti lukt het wel... Bovendien als ze zich op het dak bevinden moeten ze wel op het randje liggen willen ze iemand vanaf het dak neer kunnen knallen. En zo kan jij ze ook raken vanaf beneden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
Feit is denk ik wel dat mensen ook op onze server komen omdat je geen TK's kan maken.
Tactisch is het wel handiger, je kan gewoon artillery op je eigen mannetjes gooien, het maakt toch geen reet uit
Het nadeel blijf ik die c4 mannetjes vinden maar daar moet je dan maar mee leven. je kan ze nooit allemaal neerknallen, ook niet met arti op een dak.
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Hehe nou zonder lullig te willen doen over Escape z'n kwaliteiten, daboyzz zijn van een heel ander niveau als ze in de chopper zitten.
Commanderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook niet
Moet je ze wel even uitleggen dat On staat voor teamkillen en uit voor oa c4-gehoer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het zou voor de (komende?) site een mooie poll kunnen worden voor de bezoekers van onze server:
Friendly Fire on or offOn Off
en daboyz zijn goed met da knifes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook niet
Inco ik heb jouw mening nog niet gehoord over de FFquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, anders kunnen ze niet vliegen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, anders kunnen ze niet vliegen
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Inco ik heb jouw mening nog niet gehoord over de FF
FF en punishen staan helemaal los van elkaar!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishen
nee.. ik krijg er groot genoegen in om dan met de MEC tank een apc hoertjes jacht te houdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gaan we Escape ook bannen dan als ie weer met z'n apc bezig is![]()
Zeker weten, we hebben al een Punisher, das meer dan genoegquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishen
voor alle bezoekersquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het zou voor de (komende?) site een mooie poll kunnen worden voor de bezoekers van onze server:
Friendly Fire on or offOn Off
idd FF on.. hebben we tensminste niet meer die onrealistische arty's die je gewoon op je eigen team gooit om ze te beschermen terwijl ze een vlag pakkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
FF en punishen staan helemaal los van elkaar!
FF on
Punish off
![]()
moch.. ze werken gewoon goed samen.. geven de gunner de kans om de schieten en das de sleutel zeg maar.. Dat 99% van de mensen niet weten dat je een chopper ook neer kan halen met anti tank wapens en jeeps en alleen maar de AA gebruiken ....quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Rudy begon er overquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef escape_nl het volgende:
Ik zal alles op de 50 % zetten vanavond zoals Ferdi al zei
Het wordt dan iig lastiger om iemand van je eigen team om te leggen (dat levert nml -4 punten op) maar op het moment dat een commander artil op een vlag gooit dan zullen zowel de vijand als de vriend schade ondervinden. Voor de vijand wordt het daarna dan weer makkelijker om de vriend om te leggenquote:
in het begin van de ronde gewoon iedereen vragen of ze in een rijtje willen gaan staan voor een muur, heb je dat probleem ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik sta vanavond denk ik op -148 op karkand, al die blinden die voor de APC langslopen, want ik houd graag de snelheid erin.
Maar wij zijn wel afhankelijk van de (vaste) bezoekers om de server vol te krijgen. Misschien komen de meeste bezoekers op onze server omdat FF uit staat in tegenstelling tot de vele andere servers. Als FF dan opeens aanstaat betwijfel ik of ze onze server nog blijven bezoeken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:58 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
voor alle bezoekershebben hier niet alleen de betalende bof leden een zegje over ofzo
nu is het ook zo dat als er eenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik sta vanavond denk ik op -148 op karkand, al die blinden die voor de APC langslopen, want ik houd graag de snelheid erin.
Noem het Teamwork. (Lekker belangrijk of het onrealistisch is, 5x dood gaan en weer levend worden is ook onrealistischquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
idd FF on.. hebben we tensminste niet meer die onrealistische arty's die je gewoon op je eigen team gooit om ze te beschermen terwijl ze een vlag pakken
iddquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Noem het Teamwork. (Lekker belangrijk of het onrealistisch is, 5x dood gaan en weer levend worden is ook onrealistisch)
[afbeelding]
![]()
Kom maar kom maar... (moet ik wel een goeie gunner hebben)quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vanavond op Karkand wel met de tank op apc jacht![]()
Daarna op Sharqi samen met escape lekker apc+tank hoeren, laat maar komen die heli's![]()
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lolquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom maar kom maar... (moet ik wel een goeie gunner hebben)
Meld me aan als vrijwilliger!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi, neem aan dat je wel weet hoe je tv guided moet sturen??quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef -chiel- het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
/quote]
Meld me aan als vrijwilliger!![]()
Als we een beetje samenwerken, net als de laatste keer dan pakken we hem wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:25 schreef escape_nl het volgende:
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lol
Hehe waar kan je zo'n ding kopen behalve bij Dixons...?? Daar koop ik namelijk nooit meer watquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lol
Ik welquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi, neem aan dat je wel weet hoe je tv guided moet sturen??![]()
Waar nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hehe waar kan je zo'n ding kopen behalve bij Dixons...?? Daar koop ik namelijk nooit meer wat![]()
Moet lukken, zeker als er jeepies en AA op de heli schieten..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als we een beetje samenwerken, net als de laatste keer dan pakken we hem wel.
Dat is het hem... wij hebben hier alleen Dixons. Of verkoopt Handyman ze misschien? It's zou ik eventueel nog kunnen proberen..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waar niet
Elke kleine PC in de buurt heeft er wel een. Wil je een echt goede dan zou ik via internet bestellen.
Wat dacht je van een tank en een apcquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Moet lukken, zeker als er jeepies en AA op de heli schieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |