Rudy begon er overquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef escape_nl het volgende:
Ik zal alles op de 50 % zetten vanavond zoals Ferdi al zei
Het wordt dan iig lastiger om iemand van je eigen team om te leggen (dat levert nml -4 punten op) maar op het moment dat een commander artil op een vlag gooit dan zullen zowel de vijand als de vriend schade ondervinden. Voor de vijand wordt het daarna dan weer makkelijker om de vriend om te leggenquote:
in het begin van de ronde gewoon iedereen vragen of ze in een rijtje willen gaan staan voor een muur, heb je dat probleem ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik sta vanavond denk ik op -148 op karkand, al die blinden die voor de APC langslopen, want ik houd graag de snelheid erin.
Maar wij zijn wel afhankelijk van de (vaste) bezoekers om de server vol te krijgen. Misschien komen de meeste bezoekers op onze server omdat FF uit staat in tegenstelling tot de vele andere servers. Als FF dan opeens aanstaat betwijfel ik of ze onze server nog blijven bezoeken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:58 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
voor alle bezoekershebben hier niet alleen de betalende bof leden een zegje over ofzo
nu is het ook zo dat als er eenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik sta vanavond denk ik op -148 op karkand, al die blinden die voor de APC langslopen, want ik houd graag de snelheid erin.
Noem het Teamwork. (Lekker belangrijk of het onrealistisch is, 5x dood gaan en weer levend worden is ook onrealistischquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
idd FF on.. hebben we tensminste niet meer die onrealistische arty's die je gewoon op je eigen team gooit om ze te beschermen terwijl ze een vlag pakken
iddquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Noem het Teamwork. (Lekker belangrijk of het onrealistisch is, 5x dood gaan en weer levend worden is ook onrealistisch)
[afbeelding]
![]()
Kom maar kom maar... (moet ik wel een goeie gunner hebben)quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vanavond op Karkand wel met de tank op apc jacht![]()
Daarna op Sharqi samen met escape lekker apc+tank hoeren, laat maar komen die heli's![]()
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lolquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom maar kom maar... (moet ik wel een goeie gunner hebben)
Meld me aan als vrijwilliger!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi, neem aan dat je wel weet hoe je tv guided moet sturen??quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef -chiel- het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
/quote]
Meld me aan als vrijwilliger!![]()
Als we een beetje samenwerken, net als de laatste keer dan pakken we hem wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:25 schreef escape_nl het volgende:
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lol
Hehe waar kan je zo'n ding kopen behalve bij Dixons...?? Daar koop ik namelijk nooit meer watquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hoor hem dan, ga maar lekker communiceren zonder headset, lol
Ik welquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi, neem aan dat je wel weet hoe je tv guided moet sturen??![]()
Waar nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hehe waar kan je zo'n ding kopen behalve bij Dixons...?? Daar koop ik namelijk nooit meer wat![]()
Moet lukken, zeker als er jeepies en AA op de heli schieten..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als we een beetje samenwerken, net als de laatste keer dan pakken we hem wel.
Dat is het hem... wij hebben hier alleen Dixons. Of verkoopt Handyman ze misschien? It's zou ik eventueel nog kunnen proberen..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waar niet
Elke kleine PC in de buurt heeft er wel een. Wil je een echt goede dan zou ik via internet bestellen.
Wat dacht je van een tank en een apcquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Moet lukken, zeker als er jeepies en AA op de heli schieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |