Di3ki3 : Kevin..heb je ook nog een code nodig ?quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Sickert het volgende:
stelletje ilegalen!
jij VUILE LOGGERT!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Di3ki3 : Kevin..heb je ook nog een code nodig ?
Kevin : Nee...laat maar. Ik heb al zo'n keymaak-geval
Das knap! Upload eens een Lijst....quote:Op zondag 23 april 2006 23:53 schreef Incolumis het volgende:
oh btw 24067 mp3s atm
(en ja frank ik vind ze allemaal goed)
Hehe, nee maar het loopt gewoon helemaal vast.quote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef staticdata het volgende:
misschien hebben ze je dummy admin gemaakt
het duurt effe als je em reset, hij loopt niet vast. je kunt ook snel resetten en dan op disconnect drukkenquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Fijn dat nieuwe BF2CC... maar bij mij werkt het dus niet. Elke keer als ik de server wil resetten loopt het programma vast! Een map op bijv. Karkand zetten lukt wel, althans BF2CC geeft dat aan maar de server blijkt helemaal niet op Karkand te staan..
Ging net even op de server kijken (Sharqi) en de server doet het normaal maar ik denk dat hij dan al is gereset door inco of escape...
Iemand een idee hoe het komt dat het niet werkt ???
Nee hij loopt echt vast. Hij doet iets van 10 minuten niks en het programma reageerd ook niet meer.quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het duurt effe als je em reset, hij loopt niet vast. je kunt ook snel resetten en dan op disconnect drukken
Wat dacht je van werkenquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor deze zomer eigenlijk?? Vakantie? Naar het buitenland? Hele dagen gamen?? Tell me!
Leuk man! Dat voetbal:quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach Ajax heeft over twee wedstrijden gezien verdiend gewonnen. Vandaag hebben ze gewonnen omdat ze zorgvuldiger met de kansen om sprongen, de eerste drie doelpunten waren of counters of een fout v/d verdediging. Ajax is daarnaast ook geen moment echt de baas geweest in de Kuip, Feyenoord kwam er minstens even vaak aan te pas alleen lieten ze teveel kansen liggen. Dan verlies je alsnog terecht maar om dan te zeggen dat Ajax de baas was gaat wel erg ver
Overigens zien we nu ook meteen wat voor bagger systeem de playoffs zijn. Feyenoord en AZ hebben iets van 11 en 14 punten meer dan de nummer 4 en 5 maar mogen niet spelen voor de playoffs. Leuk hoor
MEE EENS! Autosport = much better!quote:Op maandag 24 april 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
doe dan maar F1, geen rellen maar wel herrie!
Ja, paardrijdenquote:Op maandag 24 april 2006 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind alles best behalve F1 & Paardrijden.
Ik vind er gewoon niks aan, zo saaaaaaaai.quote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
wat is er mis met F1
dat de gp van san marino van gisteren nou saai was wisten we ook niet van te voren
Met voetballen trappen ze alleen maar een balletje heen en weer.quote:Op maandag 24 april 2006 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niks aan, zo saaaaaaaai.
Rally is nog wel leuk door de mooie omgevingen maar bij F1 rijden ze alleen maar rondjes op een stuk asfalt met 300+ km/hKan mij niet boeien.
ik dacht al gisteren wie is Rick James. nieuwe bof lid ofzo? had heel de bof tag verkeerd staan, maar dat was jij dusquote:
Mijn zomeractiviteitenquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor deze zomer eigenlijk?? Vakantie? Naar het buitenland? Hele dagen gamen?? Tell me!
wat zijn eigenlijk jou plannen?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
ja dat is me fun account... kon alleen de nick RickJames en Rick_James niet reggen... dus dan maar BoF_Rick_Jamesquote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht al gisteren wie is Rick James. nieuwe bof lid ofzo? had heel de bof tag verkeerd staan, maar dat was jij dus![]()
Eeh sja .. ben net poosje weg bij mijn vriend (einde relatie dus) en heb een nieuwe baan dus ... gewoon centjes verdienen en weekendjes weg enzquote:
Cool. Waar?quote:Op maandag 24 april 2006 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Net besteld:
Chappelle's Show: Season 1 - Uncensored
Chappelle's Show: Season 2 - Uncensored.
Dat word lachen gieren brullen!
Amazon, kon ze nergens ander vinden. Het is wel NTSC, maar ik heb Philips tv das dat maakt niet uit...quote:
Ja .. klopt .. maar ja .. dan moet je maar niet MIDDEN op de weg gaan staan :S SUKKEL!quote:Op maandag 24 april 2006 17:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rally kan ook gevaarlijk zijn voor de toeschouwers:
http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=356
![]()
Dat heerstquote:Op maandag 24 april 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:Volleybal weekendje, met boerengolf, steppen, stappen, zuipen, zeeraften, kite buggyen ofzoiets.
Zowee! Das een leuke planningquote:Op maandag 24 april 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn zomeractiviteitenWerken. Beachtoernooi organiseren en dan ook zelf meespelen. De avond ervoor is een feestavond en dan blijf ik slapen om op de velden te passen. Volleybal weekendje, met boerengolf, steppen, stappen, zuipen, zeeraften, kite buggyen ofzoiets. Dagje op een boot, bbqen en gezellig drinken. 9 dagen Oosterijk om te wandelen 23 dagen west kust van Canada.
En verder natuurlijk nog een aantal keer het terras opzoeken, voetbal kijken, gezellig wat biertjes drinken, bioscoop bezoekjes en waarschijnlijk komen er nog een aantal dagactiviteiten bij.
Ik kan wel in flash werken maar dit .. nee helaasquote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er iemand bij BoF of kenne jullie iemand die een redelijk eenvoudige promo-filmpje kan maken met vliegende lettertjes en leuke effects? Het is voor t promoten van een vereniging tijdens een druk bezochte dag. Uiteraard kan er een leuke vergoeding tegenover staan ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |