quote:
Pas op Sickert, een internet-hooligan!!!!quote:Op zondag 23 april 2006 10:52 schreef Droopie het volgende:
Waar kan ik Sickert klappen geven vanmiddag????
Heeft EA wat tegen ons (en dan andere BF2 spelers)quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef escape_nl het volgende:
Nieuwe BF2CC is uit maar er zit iets vervelends in
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
Dus wanneer onze server geupdate is wordt het er alleen maar slechter op, weer een dikke minpunt.
Dan krijg je weer allemaal sukkels die je expres gaan teamkillen voor de kick of ban, maar wij admins kunnen de kicklat hoger leggen.
Dus de extra minpunten komen eraan.
maar die kan je dus niet meer uitzetten in de nieuwe bf2ccquote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
tkpunish enabled ja, maar wij hebben tk uit staan dus kun je ook niet punishen....
Whehehe, helemaal niets !!quote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Incolumis het volgende:
TWEEEE NULLL TWEE NULLL TWEE NULLLLL TWEE NULLLLL!!!!!!
Jij bedoelt nu Sickertquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vrees dat we straks een Clanmember minder hebben
Ik denk eerder dat hij roept:quote:Op zondag 23 april 2006 13:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu Sickert
Sickert is aan het meerellen: We need artillery overhere, sir!
Lol, de ajacieden juichen mee met de 1-3quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij roept:
I need a medic overhere!
Friendly Fire kun je nog steeds uitzetten hoor...quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef escape_nl het volgende:
Nieuwe BF2CC is uit maar er zit iets vervelends in
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
Dus wanneer onze server geupdate is wordt het er alleen maar slechter op, weer een dikke minpunt.
Dan krijg je weer allemaal sukkels die je expres gaan teamkillen voor de kick of ban, maar wij admins kunnen de kicklat hoger leggen.
5 mensen die op een jet staan te wachten, gaan voor de jet staan of lopen ervoor langs, boem een paar teamkills erbij, lekker EA THX
Dus de extra minpunten komen eraan.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal het een feest zijn geweest in de Kuip! Joden zijn (de eerste keer dit jaar) de baas in Rotterdam!!
7-2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal het een feest zijn geweest in de Kuip! Joden zijn (weer) de baas in Rotterdam!!
7-2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef editor2 het volgende:
En voor alle Godensupporters die niet kunnen wachten op de nieuwe Ajax Playoff DVD SE die vanaf morgen in de winkels zal liggen als reactie op de uitgave van de Rotterdamse DVD over hun zeldzame overwinningen op Ajax zijn hier alvast de goals die geleid hebben tot de 2-4 eindstand.![]()
Rosales
Klaas Jan Huntelaar
Nordin Boukharie
Mitea
jij wel jij wel...quote:Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.
Als het andersom was geweest en bijv. Huntelaar was aan het huilen had ik daar absoluut meer respect voor getoond.
ik heb aanbidders!quote:[17:05:46] [RPB]apollo -> good pilot
[17:05:50] [RPB]apollo -> i love you
[17:05:59] [BoF] Incolumis -> lol
geen .net 2.0 beta installerenquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Sickert het volgende:
is er weer een nieuwe bf2cc...
en moeten jullie raden wie m weer niet werkende krijgt
the apc songquote:Op zondag 23 april 2006 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
This song is dedicated to all APC-whores, especially ours ...![]()
The APC song
![]()
The defence van Munster stond echt als een huis, de offence was goed in vorm, door het goed vrij spelen van de verschillende attackers en het veel rond spelen van de bal kwamen er geregeld mogelijheden voor de splijtende steekpass. Munster kwam dan ook in korte tijd verdiend op voorsprong waarna ze deze voorsprong met uitstekende positiespel konden vergroten.quote:Op zondag 23 april 2006 18:29 schreef Sickert het volgende:
Munster! weet je toch wel rugby enzo
voetbal noobs!!
Leinster viel ook erg tegen vond ik...quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
The defence van Munster stond echt als een huis, de offence was goed in vorm, door het goed vrij spelen van de verschillende attackers en het veel rond spelen van de bal kwamen er geregeld mogelijheden voor de splijtende steekpass. Munster kwam dan ook in korte tijd verdiend op voorsprong waarna ze deze voorsprong met uitstekende positiespel konden vergroten.
of ik er verstand van heb ? nee, ik lul maar wat in de rondte
Haphaphaphaphapperdehapquote:Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je daar nou serieus om lachen? Dan ben je echt diep triest.
Als het andersom was geweest en bijv. Huntelaar was aan het huilen had ik daar absoluut meer respect voor getoond.
Moet ik al mijn bijna 18.000 mp3'tjes ook in een lijst gooien ?quote:
Ga je gang maar 18000 is nogal kansloos.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Moet ik al mijn bijna 18.000 mp3'tjes ook in een lijst gooien ?
Zie net dat ik ook in 't gelukkige bezit ben van bijna 4 Gig aan echte hollandse piratenmuziek
1146. The Lion King - Hakuna Matata (3:33)quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je gang maar 18000 is nogal kansloos.
Je gaat mij niet vertellen dat je dat allemaal goed vind. Ik wil alleen muziek op me PC die ik echt goed vind. Bijna iedereen kan binnen no time duizenden MP3'tjes op z'n PC krijgen.
we wisten toch al dat ie geen smaak heeftquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
P.S. 413. Feyenoord - Hand in Hand (3:45)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |