Whehehe hij is goed hequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ambtenaar die op vrijdagmiddag om 15:00 gaat vergaderen.
Goede grap Frank
idd zoals gisteren... zat ook bij MEC en op een gegeven moment stonden we met 5 APCs op het strand... dat schoot voor ons wel op... maar als ik bij US had gezeten, had waarschijnlijk weggegaan... beter dus idd weer op 32...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als we oman gaan draaien dan wel graag de 32 player versie... denk niet dat mensen t lang leuk gaan vinden om
1. Als USA bijna een uur lang geraped te gaan worden omdat de MEC alle vlaggen heeft en er een onwijs leger aan APC's en tanks op t strand staat te wachten. (tja dat krijg je met 32 players en een 64 player map)
2. Als MEC bijna een uur lang geraped te worden omdat de USA alle vlaggen heeft en de MEC basis omsingeld heeft met een onwijs leger van tanks en APC's.
Vliegmappen zijn leuk maar na 5 minuten oman begint iedereen al te huilen van base rape zus zo zus dat bla bla bla. Bedoel de server regels staan toch niet in t chinees ofzo??
even het vorige topic doorlezen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als we oman gaan draaien dan wel graag de 32 player versie... denk niet dat mensen t lang leuk gaan vinden om
1. Als USA bijna een uur lang geraped te gaan worden omdat de MEC alle vlaggen heeft en er een onwijs leger aan APC's en tanks op t strand staat te wachten. (tja dat krijg je met 32 players en een 64 player map)
2. Als MEC bijna een uur lang geraped te worden omdat de USA alle vlaggen heeft en de MEC basis omsingeld heeft met een onwijs leger van tanks en APC's.
Vliegmappen zijn leuk maar na 5 minuten oman begint iedereen al te huilen van base rape zus zo zus dat bla bla bla. Bedoel de server regels staan toch niet in t chinees ofzo??
Hmm t is me wel opgevallen tussen al het geblaat over voetbal dat er voor oman gekozen is.. maar heb gister toch echt op de 64 versie gespeeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
even het vorige topic doorlezen.![]()
er is voor oman 32 gekozen omdat bij wake de server leegliep. aangeizen een aantal boffers graag wilde vliegen kwam oman als beste eruit.
Dat rapen zal je wel hebben maar minder er dan bij wake. als us kom je nog geneens het eiland op als het tegenzit. oman zit je er tenminste al op
Thnx, server was gelijk volquote:
s'avonds was het echt 64 player!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oman stond gisteren op 32. De Attacker van de MEC stond ook gewoon waar de jetten staan. Ik praat dan over 's middags weet niet hoe dat 's avonds zat.
Kicken die gast, dat noemen we vehicle whoring...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kindjes op de server. Iemand wilde niet wegvliegen omdat zijn maatje niet als gunner erbij zat...![]()
jij hebt zeker echt geld teveel...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
AUDI GT is gekocht! Dat ding dat brult machtig!![]()
moeten alleen nog een extra racestoel en gordels erin monteren want er zit nu alleen een bestuurdersstoel in. Ook gaan we de klepsteeldichtingen vervangen maar das een lastige truuk voor komende winter..:P
Dus over 2 weken RINGEN!!!
We hebben hem op de trailer met een bus ervoor inclusief crewcab dus Degene die mee wilden kunnen best een keertje mee.Je kan ook altijd zelf rijden en dan een rondje blazen op de baan. Anders kun je ook een keertje met mij meerijden. Spektakel verzekerd!
![]()
Ik zou met mij meerijden ... niet met Jp ... tenzij je van TOEREN houdtquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
AUDI GT is gekocht! Dat ding dat brult machtig!![]()
moeten alleen nog een extra racestoel en gordels erin monteren want er zit nu alleen een bestuurdersstoel in. Alles is uitgevoerd met Sparco en het onderstel i s compleet vervangen door een sportonderstel inclusief rolkooi in de koets.![]()
Ook gaan we de klepsteeldichtingen vervangen maar das een lastige truuk voor komende winter..:P
Dus over 2 weken RINGEN!!!
We hebben hem op de trailer met een bus ervoor inclusief crewcab dus Degene die mee wilden kunnen best een keertje mee.Je kan ook altijd zelf rijden en dan een rondje blazen op de baan. Anders kun je ook een keertje met mij meerijden. Spektakel verzekerd!
![]()
Waar ken jij die dan van? hij komt niet bij ons vandaan toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Gaaf! Ik "ken" die auto en vorige eigenaar wel. Zit wel goed met dat ding
ik wil best sponsoren...verdeel maar 10 pleuro over je aantal gefietste km`squote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.wielewaal.nl/f(...)Sponsorformulier.pdf
Goed wie kan ik opschrijven ?Is een sponsortocht voor een stichting die gehandicapten de kans geeft om op vakantie te gaan. M'n vriendin heeft dat al een keer gedaan en nu ben ik meegesleurd naar een fietstocht voor t goede doel. Geef gul zou ik zeggen, al is het alleen maar uit medelijden na gisteravond
wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten als jullie enigszins humor hebben, download dan eens wat van Dave Chappelle...
ik zal ff kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even tussendoor, de server viel niet naar te connecten net.. degene met wie ik op ts zat hadden er ook last van...
is het al gefixed?
of lag het aan ons?
quote:
BF2CC heb ik nu, nu de settings etcquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:05 schreef Incolumis het volgende:
ik heb je al toegevoegd tot bf2cc, moet iemand anders het maar effe uitleggen enzo want ik ga zo naar de voetbal
en nou niet die stats bugs gaan misbruiken hequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2CC heb ik nu, nu de settings etc![]()
Gaat vanavond poolen voor de veranderingquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef domolanglekker het volgende:
zow vanavond ( na 21:00) weer knallen mannen?
Ik ben nu op het werk, er is hier open dag en ik ben de sjaak vandaag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2CC heb ik nu, nu de settings etc![]()
Winkel van Sinkel is een leuke tent als je van house, club houdquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
Gaat vanavond poolen voor de veranderingen daarna Utrecht in de nacht verkennen
In dezelfde straat waar het poolen is hebben ze een tent Stairway to Heaven, daar wouden we even kijken of we erin komen anders lopen we gewoon verder en kijken we waar het er gezellig uit ziet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Winkel van Sinkel is een leuke tent als je van house, club houd
thnxquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk, er is hier open dag en ik ben de sjaak vandaag.
Vanavond heb ik wel even tijd denk ik, kom zeker nog even knallen.
Als je nu even je emailadres ff aan mij geef stuur je de gegevens
Daar wil ik ook nog eens heenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
In dezelfde straat waar het poolen is hebben ze een tent Stairway to Heaven, daar wouden we even kijken of we erin komen anders lopen we gewoon verder en kijken we waar het er gezellig uit ziet.
mischien een keer heen met wat boffers?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens heen
Met de naam van de discotheek zit het iig meer dan goed!![]()
Of met de scootert naar huisquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien een keer heen met wat boffers?
en dan de eerste trein terug
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien een keer heen met wat boffers?
en dan de eerste trein terug
ik wil best naar Rotterdam komen om jouw clubje uit te lachenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Komen er morgen nog mensen naar Rotterdam om Feyenoord te kijken ?
Ik gooi je in de plompquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Sickert het volgende:
ik wil best naar Rotterdam komen om jouw clubje uit te lachen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik gooi je in de plompNee, gezellig, Frank jij ook ?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef jpjedi het volgende:
Ben er niet bij Ferdi/Sickert... Morgen toch nog even naar de ring voor wat papierwerk in orde te maken. Vandaag ook al de eerste raceuitrusting gehaald bij Biesheuvel autosport. Fantastische tent met de nokkenassen en complete cosworth blokken in de etalage.![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat met handschoenen rijden. Verder nog 2e Sparco stoel erbij regelen. Helmen met intercom zijn fucking duur dus die laten we maar ff zitten..
Vanavond een feestje dus geen BF2 meer dit weekend![]()
Wake up son! your dreaming!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan je geen oortje in doen en dan de mic voor in de helm lijmen ? Er zijn hele goedkope oplossingen (paar tientjes) maar zo'n geintegreerde versie kost natuurlijk bakken met geld.
Morgen:
5' Pierre 1-0
22' Kuyt 2-0
44' Paauwe 3-0
57' Kuyt 4-0
75' Castelen 5-0
90+2' Huntelaar 5-1
Ach dat is de enige manier waarop m'n week weer in evenwicht komt, wat een kutweek was t zegquote:
Bf2!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach dat is de enige manier waarop m'n week weer in evenwicht komt, wat een kutweek was t zeg
Zo, nu Paul de Leeuw aan, lekker lage humor kijken en een biertje opentrekken, heerlijk !
Daarna nog even gamen maar ik moet nog kiezen tussen DTM3 en BF2.
goed ideequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Whehe morgen speelt m'n meissie ook een wedstrijd dus daar zou ik daarna nog gaan kijken, vandaar ook Rotterdam. Tenzij Feyenoord met meer dan 2-0 wint, dan blijf ik in de kroeg tot het weer licht wordt
Ach en verder, je moet je een klein beetje inhouden, geen Ajaxkleding aan doen en ook zeker geen "helemaal niets in Rdam" inzetten als je niet bij de nooduitgang staat
Wedstrijd begint om 12:25 ofzo ? Place to be is Irish Pub Paddy's. Ligt achter het stadhuis, vanaf CS is het 15minuten lopen ongeveer. We kunnen wel meeten op Rdam CS, daar kom ik ook aan.
Vlag in je hand en rennen maar over de tribunesquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
goed idee
ff kijken wat Frank doet
anders kom ik gewoon alleen
laat het je vanavond wel weten
mag ik trouwens wel juichen als ajax scoort? heel uitbundig enzo rondjes rennen iedereen knuffelenje kent t wel
Place your bets ladies and gentlemenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:05 schreef Sickert het volgende:
mag ik trouwens wel juichen als ajax scoort? heel uitbundig enzo rondjes rennen iedereen knuffelenje kent t wel
know your facts noob, castelen is geschorst hahahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan je geen oortje in doen en dan de mic voor in de helm lijmen ? Er zijn hele goedkope oplossingen (paar tientjes) maar zo'n geintegreerde versie kost natuurlijk bakken met geld.
Morgen:
5' Pierre 1-0
22' Kuyt 2-0
44' Paauwe 3-0
57' Kuyt 4-0
75' Castelen 5-0
90+2' Huntelaar 5-1
ik zet 100 euro in op optie 4quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Place your bets ladies and gentlemen
U krijgt 1.01 maal uw inzet uitbetaald als Kevin minimaal 1 klap krijgt.
U krijgt 1.18 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met minimaal een mes in z'n rug de overkant niet haalt.
U krijgt 1.35 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met minimaal een mes in z'n rug de overkant haalt.
U krijgt 112.56 maal uw inzet uitbetaald als Kevin met veilig, zonder lichamelijk letsel de overkant haalt.
Betting starts
Niet in mijn droom bitchquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef Incolumis het volgende:
know your facts noob, castelen is geschorst hahaha
feyenoord wint dus met 4-1 en gaat niet door naar de volgende ronde
Verstandig, is de enige optie die voor jou nut heeftquote:
heb je me wel eens zien rennen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verstandig, is de enige optie die voor jou nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het poolen wel leuk
Stairway hebben we overgeslagen (jammer genoeg), die andere gast had er niet zo zin in![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Razorback het volgende:
Het zal je maar gebeuren,Zolang ie geen zeepjes rondstrooit en met een pot vaseline in zijn hand staat is er niks aan de hand tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op zondag 23 april 2006 03:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga niet.
Ben dronken en ga nu slapenBen nooit voor 12:30 me nest uit.
ik was alleen een fles bacardi kwijtquote:Op zondag 23 april 2006 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trok het echt niet langer, gvd 60 euro kwijt voor nog geen 3 uurtjes totaal en dat om misselijk te zijn![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef Sickert het volgende:
hoewel het niet echt slim is om iets aan Ferdi na te laten want die kan straks van de situatie gebruik maken
Bij gebrek aan eigen clubliedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |