Drm.. nóg een redenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:48 schreef -chiel- het volgende:
wzza heeft 33000 kills waarvan 28000 met de heli en hij heeft bijna 2000 teamkills!!!
Er is geen server die niet leegloopt als zij ergens een paar rondjes vliegen!
Met arti lukt het wel... Bovendien als ze zich op het dak bevinden moeten ze wel op het randje liggen willen ze iemand vanaf het dak neer kunnen knallen. En zo kan jij ze ook raken vanaf beneden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
Feit is denk ik wel dat mensen ook op onze server komen omdat je geen TK's kan maken.
Tactisch is het wel handiger, je kan gewoon artillery op je eigen mannetjes gooien, het maakt toch geen reet uit
Het nadeel blijf ik die c4 mannetjes vinden maar daar moet je dan maar mee leven. je kan ze nooit allemaal neerknallen, ook niet met arti op een dak.
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Hehe nou zonder lullig te willen doen over Escape z'n kwaliteiten, daboyzz zijn van een heel ander niveau als ze in de chopper zitten.
Commanderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook niet
Moet je ze wel even uitleggen dat On staat voor teamkillen en uit voor oa c4-gehoer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het zou voor de (komende?) site een mooie poll kunnen worden voor de bezoekers van onze server:
Friendly Fire on or offOn Off
en daboyz zijn goed met da knifes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zij zijn goed in de heli en ik in de apc, meer kan ik ook niet
Inco ik heb jouw mening nog niet gehoord over de FFquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, anders kunnen ze niet vliegen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, anders kunnen ze niet vliegen
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Inco ik heb jouw mening nog niet gehoord over de FF
FF en punishen staan helemaal los van elkaar!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishen
nee.. ik krijg er groot genoegen in om dan met de MEC tank een apc hoertjes jacht te houdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gaan we Escape ook bannen dan als ie weer met z'n apc bezig is![]()
Zeker weten, we hebben al een Punisher, das meer dan genoegquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uitlaten, 90% van de spelers denken niet na voordat ze punishen
voor alle bezoekersquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het zou voor de (komende?) site een mooie poll kunnen worden voor de bezoekers van onze server:
Friendly Fire on or offOn Off
idd FF on.. hebben we tensminste niet meer die onrealistische arty's die je gewoon op je eigen team gooit om ze te beschermen terwijl ze een vlag pakkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
FF en punishen staan helemaal los van elkaar!
FF on
Punish off
![]()
moch.. ze werken gewoon goed samen.. geven de gunner de kans om de schieten en das de sleutel zeg maar.. Dat 99% van de mensen niet weten dat je een chopper ook neer kan halen met anti tank wapens en jeeps en alleen maar de AA gebruiken ....quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Hehe nou zonder lullig te willen doen over Escape z'n kwaliteiten, daboyzz zijn van een heel ander niveau als ze in de chopper zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |