SPAM!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[PC] Battlefield2: toch nog een deeltje 45...
Geef mij vanavond op msn effe je adres . Zooi ligt al in m'n tas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Di3ki3 heb je voor mij nog zo'n kabeltje ?Sickert heeft de post waarschijnlijk in de verkeerde gleuf gestopt ofzo en is nooit aangekomen
Topquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:56 schreef Suikermais het volgende:
Geef mij vanavond op msn effe je adres . Zooi ligt al in m'n tas.
Kut firewallquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/tv-guided-missile-47
Deze gasten zijn pas goed, zijn de daboyz niets bij
quote:Content not allowed
The URL (web site) you requested was categorized by SmartFilter and marked by the firewall policy as not allowed.
If this is in error, please contact your system or network operator.
vreemd gezicht hoe hij de helft gewoon lijkt te missen en toch de kills krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/tv-guided-missile-47
Deze gasten zijn pas goed, zijn de daboyz niets bij
Ik was dus niet de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:11 schreef jpjedi het volgende:
vreemd gezicht hoe hij de helft gewoon lijkt te missen en toch de kills krijgt...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Sickert heb je je al voorbereid op donderdag? Tissues halen enzo...![]()
Hij ontploft als hij niet verder kan en misschien ook wel als je de guided view verlaat en terug switched naar je gun, maar dat is maar een gokje, wel het proberen waard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige
Kan je de TVGuided niet laten ontploffen ofzo ?
Nee hoor, dan zeggen we gewoon dat Europa toch niets is voor Feyenoord en dat we voor de landstitel gaan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Laten we em niet teveel opnaaien, als we verliezen zijn wij de lul
Met een beetje geluk zit ik in de arena (nee zonder hoofdletters, kut stadionquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laten we em niet teveel opnaaien, als we verliezen zijn wij de lul
Pimp hier met je lammetjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Sickert het volgende:
vandaag zo'n 60 km geskeelerd
en onderweg kwam ik deze tegen
[afbeelding]
Lente
Doet me denken aan Hassan Jassan:quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pimp hier met je lammetjes
[afbeelding]
quote:Schapie schapie schapie
Is moeilijk: schapies tellen en wakker blijven !
Ah, daar is mijn shoarma zakkie al!
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit ik in de arena (nee zonder hoofdletters, kut stadion) Zo niet, zullen we dan in Rdam of Dordrecht gaan kijken ? (weet niet waar het uitgezonden wordt) Biertje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |