LoL Prius is echt een prachtige auto....machtig staaltje techniek! Kun je em zelf niet betalen?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef escape_nl het volgende:
Precies, flinke trance, hard trance tot technoen alleen nederlandstalig
als er veel bier in de buurt is.
Bij Queen denk ik aan die roze cafees vol nichten die de grootste nicht aller tijden een beetje staan te eren, staat ie daar met zijn stofzuiger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt mij eigenlijk ook best wel een goeie zet! Vind het best wel een leuke map, ik heb wel zin om lekker rond te scheuren in de Golf van Osmanquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Goede keuze die maps deze week,alleen kan dat hoerig mashtuur eruit voor Gulf?
Net of je een prius een AUTO kan noemenquote:Op dinsdag 18 april 2006 07:03 schreef Sickert het volgende:
mén wat een gezeik over die auto's zeg sjonge!
wat betreft muziek heeft morph volkomen GELIJK Queen
stofzuigen![]()
en over die prius moet ie maar ophouden best een leuk wagentje voor bejaarden verder is het niks
Hij wist ook veel van darmtoerisme...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
Freddy wist hem aardig in bruine gaatjes te raken ja
dies trackmania aan het doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:02 schreef staticdata het volgende:
waar is jackjumper trouwens. tijd niets van hem gehoord.
misschien door zich in die gaten te verstoppen kon hij er zo'n hoog geluid uit krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow vast wel maar bij muziek gaat het nog altijd om het geluid, zang en tekst en niet om het uiterlijk van de zangerDat kan mij iig niks interesseren.
I would love to ! Helaas heb ik me voor dit weekend opgegeven voor een goed doel ietsquote:Op maandag 17 april 2006 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Trouwens we zijn kort bij een aankoop van een Ringmobiel en het is geen M3 zoals we bedacht hadden maar een beginnersauto...![]()
Als Ferdi, Sickert en Di3ki3 zin hebben.. we gaan hem dit weekend testen op de ring.. op de trailer en bus staat klaar.![]()
Cartman: I hate hippies! I mean, the way they always talk about "protectin' the earth" and then drive around in cars that get poor gas mileage and wear those stupid bracelets - I hate 'em! I wanna kick 'em in the nuts!quote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan racen met auto's?Explain to me.
Ik vind het maar extra milieu vervuiling
Stille motorquote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stille motor en uitlaatLuxe
Automaat
Queen op de speakers
![]()
Ok Lenny misschien niet, maar Coldplay zeker wel... A je hebt er nu decennia van gemaakt... uhmmm nou dan... NEXTquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Aangepast, U2 is om en nabij hetzelfde niveau maar een Coldplay en Lenny op hetzelfde niveau zetten vind ik iets te veel eer
lenny kravitz is wijvenrockquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok Lenny misschien niet, maar Coldplay zeker wel... A je hebt er nu decennia van gemaakt... uhmmm nou dan... NEXT
Ja sorry, afgelopen jaren was Queen nou niet echt heel invloedrijk. Queen = Freddy en zonder Freddy is er eigenlijk geen Queen meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:39 schreef RudyCarell het volgende:
Ok Lenny misschien niet, maar Coldplay zeker wel... A je hebt er nu decennia van gemaakt... uhmmm nou dan... NEXT
ik ben redelijk openminded qua muziek, van phil collins tot technoquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
Lenny maakt echt wel goede muziek!
inco wat is je voorkeur dan?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De toyota prius is een mooi stukje techniek, maar niet mijn smaak auto. Al helemaal niet omdat ik moet plannen in zo'n auto om een vrachtwagen in te halen...
3FMquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef staticdata het volgende:
Mijn favo automuziek:
Rammstein
Limb bizkit
Linkin park
Kaiserchiefs
Live
of gewoon 3fm
Heerlijk nummer datquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Radar Love
dat wordt dan nog wat als ik bij jouw in de auto moet zittenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef Suikermais het volgende:
Wat Postman zegt...auto en muziek horen bij elkaar.
Straks met nieuwe navigatie voor in de auto ook de beschikking over meer dan 12 gig aan muziek waar ik uit kan kiezen.
Smaak: Ik zweer bij jaren '80 muziek. New wave , Italo en Neue Deutsche Welle. Van de muziek van nu vindt ik bepaalde soorten Trance wel lekker voor in de auto..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
dat wordt dan nog wat als ik bij jouw in de auto moet zitten
De quote is geniaal....South Park is geniaalquote:Cartman: I hate hippies! I mean, the way they always talk about "protectin' the earth" and then drive around in cars that get poor gas mileage and wear those stupid bracelets - I hate 'em! I wanna kick 'em in the nuts!
I second that
Je hebt duidelijk nog nooit in een Prius gereden. Valt best mee. De auto is overigens niet gemaakt om hard te rijden maar om zuinig te rijden (1 op 23 rijd me pa) Ik zou dat ook wel willen met die benzineprijzen hedendaagsquote:De toyota prius is een mooi stukje techniek, maar niet mijn smaak auto. Al helemaal niet omdat ik moet plannen in zo'n auto om een vrachtwagen in te halen...
die jaren 80 muziek gaat dan nog welquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie weet vind je het wel heel leuk. Muziek van voor je tijd
![]()
Ik zeg eigen mp3speler meenemen just in case![]()
Brandstof prijzen interesseren me geen holquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt duidelijk nog nooit in een Prius gereden. Valt best mee. De auto is overigens niet gemaakt om hard te rijden maar om zuinig te rijden (1 op 23 rijd me pa) Ik zou dat ook wel willen met die benzineprijzen hedendaags
Nee dat betaald je baas, das oneerlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Brandstof prijzen interesseren me geen hol![]()
Klaagbaakquote:
Bij jouw gaat het alleen maar om de gedachten dat je iets vult, dat geld maakt je daarna niks meer uit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Brandstof prijzen interesseren me geen hol![]()
raraquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bij jouw gaat het alleen maar om de gedachten dat je iets vult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |