ik ben redelijk openminded qua muziek, van phil collins tot technoquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
Lenny maakt echt wel goede muziek!
inco wat is je voorkeur dan?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De toyota prius is een mooi stukje techniek, maar niet mijn smaak auto. Al helemaal niet omdat ik moet plannen in zo'n auto om een vrachtwagen in te halen...
3FMquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef staticdata het volgende:
Mijn favo automuziek:
Rammstein
Limb bizkit
Linkin park
Kaiserchiefs
Live
of gewoon 3fm
Heerlijk nummer datquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Radar Love
dat wordt dan nog wat als ik bij jouw in de auto moet zittenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef Suikermais het volgende:
Wat Postman zegt...auto en muziek horen bij elkaar.
Straks met nieuwe navigatie voor in de auto ook de beschikking over meer dan 12 gig aan muziek waar ik uit kan kiezen.
Smaak: Ik zweer bij jaren '80 muziek. New wave , Italo en Neue Deutsche Welle. Van de muziek van nu vindt ik bepaalde soorten Trance wel lekker voor in de auto..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
dat wordt dan nog wat als ik bij jouw in de auto moet zitten
De quote is geniaal....South Park is geniaalquote:Cartman: I hate hippies! I mean, the way they always talk about "protectin' the earth" and then drive around in cars that get poor gas mileage and wear those stupid bracelets - I hate 'em! I wanna kick 'em in the nuts!
I second that
Je hebt duidelijk nog nooit in een Prius gereden. Valt best mee. De auto is overigens niet gemaakt om hard te rijden maar om zuinig te rijden (1 op 23 rijd me pa) Ik zou dat ook wel willen met die benzineprijzen hedendaagsquote:De toyota prius is een mooi stukje techniek, maar niet mijn smaak auto. Al helemaal niet omdat ik moet plannen in zo'n auto om een vrachtwagen in te halen...
die jaren 80 muziek gaat dan nog welquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie weet vind je het wel heel leuk. Muziek van voor je tijd
![]()
Ik zeg eigen mp3speler meenemen just in case![]()
Brandstof prijzen interesseren me geen holquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt duidelijk nog nooit in een Prius gereden. Valt best mee. De auto is overigens niet gemaakt om hard te rijden maar om zuinig te rijden (1 op 23 rijd me pa) Ik zou dat ook wel willen met die benzineprijzen hedendaags
Nee dat betaald je baas, das oneerlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Brandstof prijzen interesseren me geen hol![]()
Klaagbaakquote:
Bij jouw gaat het alleen maar om de gedachten dat je iets vult, dat geld maakt je daarna niks meer uit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Brandstof prijzen interesseren me geen hol![]()
raraquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bij jouw gaat het alleen maar om de gedachten dat je iets vult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |