Is goedquote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ lies
ik ga weinig doen
zullen we samen op vakantie gaan
Wat wil je precies hebben, dit ligt in mijn straatje...quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er iemand bij BoF of kenne jullie iemand die een redelijk eenvoudige promo-filmpje kan maken met vliegende lettertjes en leuke effects? Het is voor t promoten van een vereniging tijdens een druk bezochte dag. Uiteraard kan er een leuke vergoeding tegenover staan ...![]()
Jij wil zeker wel in dat filmpje SPELEN!?quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je precies hebben, dit ligt in mijn straatje...
Nee ik ga het maken...quote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij wil zeker wel in dat filmpje SPELEN!?![]()
zou t opzich wel kunnen...quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er iemand bij BoF of kenne jullie iemand die een redelijk eenvoudige promo-filmpje kan maken met vliegende lettertjes en leuke effects? Het is voor t promoten van een vereniging tijdens een druk bezochte dag. Uiteraard kan er een leuke vergoeding tegenover staan ...![]()
Je komt maar langsquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook
hij is nu in Parijs
kunnen we gaan feesten met Lies
hmm hij stond al op 74 een tijdlang :/ denk niet dat dat nog legaal te verbeteren valtquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond even wat rondjes gevlogen met Domo als gunner. Bijna hebben we het record van mij en Viper verbroken met de MEC-chopper @ Sharqi..
Hij had iets van 167 punten en Viper toen 181... Dit was alleen wel op een 32-map, met Viper op een 64 map.
Domo heeft wel gelijk een nieuwe kill streak zie ik, van 54 naar 74![]()
![]()
goed dat jp dit weer ff leest....ben ik gvd 2 dagen van huis en het is gelijk feest in de toko..als de kat van huis is...quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook
hij is nu in Parijs
kunnen we gaan feesten met Lies
Iets met ouwe koeien...quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:45 schreef editor2 het volgende:
Welkom thuis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tis inderdaad feest.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goed dat jp dit weer ff leest....ben ik gvd 2 dagen van huis en het is gelijk feest in de toko..als de kat van huis is...![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach ja, het verhaal van Feyenoord he. Ajax wint door een fout van Feyenoord en daarna een counter.
quote:
Mja dat wil ik dan maar voor lief nemen. Bovendien heb ik er niet zoveel moeite mee en heb er weinig last van. Alleen op dat gebouw bij Karkand trainaccident zou een probleem worden omdat ze dan niet te raken zijn door de bug van EA/wallhack.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:
Als FF uit blijft staan, wat gaan we dan doen met mannetjes die met c4 op gebouwen springen?
Discussie die ik zondag met een van die gasten was, dat je anders FF maar weer aan moet zetten. Of we moeten het in de regels zetten. die gasten waren aardig aan het punten whoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |