verdien je nou medelijden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
pathe unlimted pas, 6 films
[ date movie
absolute troep. Hij is écht, echt zo debiel. 1
Je vond dit een leuke grap? Of had je niet door dat je naar een parodie aan het kijken was?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
date movie
absolute troep. Als je mijn advies in de wind slaat en dit toch gaat kijken let dan op dat de stuntmottorrijdster die een wheelie maakt een andere huidskleur heeft dan Allison Hannigan. Dit ging mijn pet echt te boven. Hij is écht, echt zo debiel. 1
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:32 schreef RuneRose het volgende:
Hilary Puff and Her Halfblood Prince - Voor tienermeisjes die nog niet zo goed zelf kunnen denken waarschijnlijk beter bekend als RAISE YOUR VOICE. Ik was stiekem toch wel nieuwsgierig naar deze film, aangezien het al tijden één van onze best verkopende DVD's is. Nou. Ja. Mag je deze film wel helemaal serieus nemen? Volgens mij niet. Maar dat ga ik lekker wel doen. Omdat Hilary Duff in deze film nog een beetje spek op de botten heeft wil ik 'm nog wel een 1.5/10 geven.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
de k3-film is nog wel een topper in vergelijking tot ditquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
sja johnny de mol hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag in de bios:
Ik Omhels Je Met 1000 Armen
De afgelopen tijd hebben we met oa. Million Dollar Baby en Mar Adentro al wat films gehad die over euthansie gaan. Beide waren erg goed, en ook deze laatste film van Van de Sande Bakhuyzen past in dat rijtje. Een mooie en oprechte film met respect voor `t onderwerp en voor de personages. Het personage van Lotti (Catherine ten Bruggencate) weet af en toe het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar toch leef je absoluut mee met haar en haar situatie. De prestatie die Ten Bruggencate is er dan ook 1 om door een ringetje te halen. Ook de 2 andere hoofdrollen worden door Tijn Docter en Carice van Houten met veel overtuiging neer gezet. Hun spel wordt niet klef of overtrokken, en dat is erg knap.
Het verhaal wordt verteld door middel van een flashback structuur die goed uitpakt, en nergens geforceerd overkomt. Verder zit er genoeg humor in de film die de balans met het drama gedeelte goed weet te vinden.
Ook zit er een hoop leuke muziek in en is het mooi gefilmd.
Eén van de weinige films waarbij ik echt een traantje heb gelaten.
De laatste film van Willem van de Sande Bakhuyzen is een plaatje geworden en verdiend `t om gezien te worden.
IMDB Cijfer: 6,3/10
Mijn Cijfer: 8,3/10
Nah, ik had wat films nodig die ik tijdens het schaatsen kon kijken en beter films verdienen m'n volledige aandachtquote:
Tijdens het schaatsen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nah, ik had wat films nodig die ik tijdens het schaatsen kon kijken en beter films verdienen m'n volledige aandacht
En...moet er nog iets veranderd worden?!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef MLF het volgende:
Wild Romance over Herman Brood
de film moet nog in de bios komen, maar ben uitgenodigd om te kijken om een mening te geven of er nog iets veranderd moet worden
hehe ja dat was wel jammer ja. maar het was voor het eerst dat ie `t voor elkaar kreeg me niet echt te irriterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |