Niet alleen voor mn nieuwe vlamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?
ik geef je groot gelijk, het is altijd leuk een nieuwe liefde, maar na een paar jaar vervaagd dat hoor, niet dat ik dat nou heb
maar ja dat zuip je het weekend er weer aan, dus het heft elkaar mooi opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij hebben wij echt voor elk wat wils, of het nu heli/plane/tank/apc-hoeren zijn, we hebben zelfs een Claymore-hoer
@Sickert:
Je moet ook een gezonde combinatie zoeken. Ik fitness elke maandag 2 uurtjes, elke woensdag 1,5 uur volleybaltraining en soms door de weeks nog een keer een wedstrijd.
En in het weekend fiets ik altijd naar de stad
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij hebben wij echt voor elk wat wils, of het nu heli/plane/tank/apc-hoeren zijn, we hebben zelfs een Claymore-hoer
@Sickert:
Je moet ook een gezonde combinatie zoeken. Ik fitness elke maandag 2 uurtjes, elke woensdag 1,5 uur volleybaltraining en soms door de weeks nog een keer een wedstrijd.
En in het weekend fiets ik altijd naar de stad
Klopt dat is ook de reden, dat ik nu weer wat fanatieker ben gaan sporten, maar ja aan de andere kant ik ben ook fanatieker gaan drinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maar ja dat zuip je het weekend er weer aan, dus het heft elkaar mooi op
BIj mij moet ook nog een vraagtekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef jpjedi het volgende:
Dan gooi ik ook maar wat spam erin![]()
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=190
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef JumperJack het volgende:
enne iemand anders zei volgens mij dat er vele van ons in dordrecht wonen, maar wie nu eigenlijk allemaal?!?
mensen die in dordrecht wonen:![]()
- JumperJack
- JafarX
- Morpheus
- Sickert
- ViperII
-Nehox
- ...
Is dat de reden dat dit topic de naam "ook met hoeren weten we raad" heet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is dat de reden dat dit topic de naam "ook met hoeren weten we raad" heet?![]()
STOMME NAAM!
Ik vond het ook zonder mij te bedoelen geen leuke naamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ie jou er mee zou bedoelen dan is het altijd nog als grapje hoor lies
en ik vond je claymores wel leuk.. als ik maar bij je in het team zit en je kan resuply'n
Tankhoer!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het hoeren zoals wij hoeren gebruiken heeft niks met prostitues te maken.
Het hoeren houd in dat je constant hetzelfde wapen/voertuig gebruikt.
En ik vind het juist wel een goeie naam.
Thanks dit is dus wat ik zoek... Maar ik zit nog met 1 ding... Ik heb nu een Iiyama Vison Master Pro 19" is die Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) dan een betere optie? qua ruimte zou het mooi uitkomen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Rudy dit is gewoon wat jij zoekt:
http://tweakers.net/reviews/613/4
Vervolgens gooi je eruit wat je niet nodig hebt en vraag je aan Di3ki3 wat het gaat kosten als je het bij hem haalt.
kijk ook eens naar de Acer AL1951 Brightscreenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Thanks dit is dus wat ik zoek... Maar ik zit nog met 1 ding... Ik heb nu een Iiyama Vison Master Pro 19" is die Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) dan een betere optie? qua ruimte zou het mooi uitkomen...
Smaken verschillen, voor mij was de samsung een duidelijke keus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
kijk ook eens naar de Acer AL1951 Brightscreen
die OWNED vind ik de syncmaster.. en is even duur
Ooooh! bedoelen jullie het zo! oke! .... dan heb ik niks gezegd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het hoeren zoals wij hoeren gebruiken heeft niks met prostitues te maken.
Het hoeren houd in dat je constant hetzelfde wapen/voertuig gebruikt.
En ik vind het juist wel een goeie naam.
Ik hoop ook dat mijn crt voorlopig nog niet kapot gaatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Suikermais het volgende:
Ik zweer bij een crt...behalve op een LAN. Maar dan neem ik wel een tee-ef-teetje mee van m'n werk.
Zo heb je dus vanallesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooooh! bedoelen jullie het zo! oke! .... dan heb ik niks gezegd!![]()
je vergeet de c4 hoer!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo heb je dus vanalles
APC-hoer (escape)
Heli-hoer (ik en DoMo oa)
Tank-hoer (ik en Jedi oa)
PKM-hoer (Raffie oa)
Medic-hoer (ik en eikel oa)
En sindskort ook de Claymore-hoer.
Je kunt het op meerdere manieren opvatten ik zie het altijd als een soort van compliment![]()
nergens op.. geen zin om me er deze keer in te verdiepen... heb wel belangrijkere dingen te doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar hebben jullie op gestemd?
SPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kunt het op meerdere manieren opvatten ik zie het altijd als een soort van compliment![]()
en de Anti Tank mijn hoer. Alleen soms rijden ze er niet over heen..... en claymores gooi ik ook graag sinds teamleden er niet meer dood van gaan.quote:
Ik zie jedi dat nog doen ookquote:
Nou met die nieuwe vlam komt er genoeg beweging hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet alleen voor mn nieuwe vlammet mn lichaam is niks mis... ik heb blokjes zonder dat ik er iets voor moet doen
maar ik wil gewoon meer gaan bewegen dat wil ik al heel lang...
dat zij toevallig heel sportief is is mooi meegenomen
mooi op tijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef Razorback het volgende:
Denk dat ik er te laat mee kom maarjah
Ik heb dat ook is gehad, gewoon bf2 even opnieuw opstarten deed bij mij wonderen
Ik zag zijn bericht en ik keek op mijn pc klok en ik zie 19:37 staan.quote:
Op Floortje... of mag dat nog nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Twijfelde. Aan de ene kant heb ik me er niet in verdiept en gaat het tegen m'n principes in om dan toch te stemmen. Aan de andere kant was het aantrekkelijk op de partij te stemmen die de verkeersdrempels weg wil hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
woops!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zag zijn bericht en ik keek op mijn pc klok en ik zie 19:37 staan.
Dus ik dacht zo snel zal hij toch niet zijn, blijkbaar wel dus want nadat ik het geschreven had stond er al dat hij het spel ging reinstallen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb hier thuis 600 kb/sec gehad, maar ben terug gegaan in snelheid aangezien ik toch alleen maar 's nachts download en het mij ¤ 17.- p.m scheelt...das toch effe ruim ¤ 200 per jaar.
Kende hem al wel maar ik blijgf het een sterke foto vinden. In Belgie genomen zonder twijfel..quote:
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut verkiezingen
Op veel plaatsen weer een linkse meerderheid.
Jeggie!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje van een reanimatie waarbij het hoofd al wat verder ligt..![]()
Je wil het niet weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.
SPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.
Denk dat we afstevenen op ouderwets paarsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je wil het niet weten.
Rotterdam kan een links meerdheid halen (krap maar toch). Amsterdam is nog linkser en ga zo maar door.
Als dat zo door gaat heeft Nederland iig weer twee hoog opgeleiden minder
Van de linkse partijen is de SP de partij die er met kop en schouders boven uitsteektquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Van de linkse partijen is de SP de partij die er met kop en schouders boven uitsteekt
Jan(Uberbrabo!!
)
Toch veracht ik hun standpunten maar goed. Flikker toch een eind op met het afromen van topsalarissen en dat soort gedoe![]()
*rustig JEDI, rustig*
Hier hetzelfde.. Ik mag Jan wel maar ik stem niet op de persoon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
SP is ook niks trouwens. Zou ik nooit op stemmen.
VVD
Heel eenvoudige redenatie:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef jpjedi het volgende:
Hier hetzelfde.. Ik mag Jan wel maar ik stem niet op de persoon.
SP is een club die leuk praten heeft maar never in staat zal zijn om te beleid te maken. Zelfde verhaal als Groenlinks. Die kunnen een land echt naar de sodemieter helpen.
Mooi voorbeeld is Wallonie. Ecolo (groenen van franstalig belgie) wonnen 40% 8 jaar geleden. Landsdeel is in een afgrond gestort waar men nu nog de wonden van likt. Grootste werkgeven in Wallonie, Cockrill-Sambre heeft alle hoogovens gesloten en werkeloosheid is met 25% gestegen.Chapeau links. 4 jaar later hadden ze nog geen 3% meer van de stemmen..
![]()
buiten werkgelegenheid verslechtert het vestigingsklimaat enorm., dat moeten we ook niet vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heel eenvoudige redenatie:
1. Links aan de macht
2. Werken moet meer op gaan leveren / gaan kosten (premies, hogere minimumlonen)
3. Bedrijven worden op extra kosten gejaagd.
4. Bedrijven verhuizen
5. Meer werklozen.
Simpel rekenvoorbeeld leerde bv dat Corus in Ijmuiden bij een stijging van het minimumloon (of andere kosten gerelateerd daaraan for that matter) met 120,- een jaarlijks terugkerende schadepost had van 2.5 miljoenEen distributiecentrum pakt voor zulke bedragen z'n spullen en vertrekt naar Antwerpen.
ik heb trouwens een paarse bankquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
buiten werkgelegenheid verslechtert het vestigingsklimaat enorm., dat moeten we ook niet vergeten.
Heerlijk topic dit zeg.. morgen hebben we het weer over auto`s of bankstellen...![]()
Kut paars !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kut paars !
Blauw willen we hebben en groen !
De VVD verneukt de minima: ga eens werken !quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef kievit19 het volgende:
de politiek kan me verder trouwens niet zo gek veel verrekken
ze doen allemaal hetzelfde zo ongeveer, alleen verneuken ze het allemaal weer net een beetje anders
Een Ati X1900XT op een Nforce4 SLI chipset.... zou je dat wel doen? Ik zou dan beter kijken voor een 7800 kaart.. of die X1900 op een crossfire board doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef RudyCarell het volgende:
zoiets wil ik kopen dus
als de link werkt tenminste...
Heb je een punt. Tevens geeft BF2 sinds de laatste patch wat problemen met ATI.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een Ati X1900XT op een Nforce4 SLI chipset.... zou je dat wel doen? Ik zou dan beter kijken voor een 7800 kaart.. of die X1900 op een crossfire board doen
Tevens TVP en shit wat is het zuur zonder BF2.. nog 2 a 3 weekjes en dan kan ik weer
Ik blijf ook maar gooien met die medic bags naar de tegenstander maar op de een of andere manier zuigt dat wapen echtquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:15 schreef staticdata het volgende:
escape heeft niet zijn beste weken, zit maar te vloeken dat het niet gaat met spelen. nou heb ik het ook wel dat ik niets raak. soms krijg ik het idee dat sommige wapens gewoon geen schade toebrengen.
Zou ik wel stoer vinden, dat er een "boobytrap" in zitquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:22 schreef staticdata het volgende:
nou misschien met de 1.21 patch dat hij wat dodelijker is
Karkand 64 en dan vooral in de straatjes achter hotelquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef acethemask het volgende:
Ik heb gister geprobeert om de explosive badge te halen, maar ik krijg never nooit die 13 kills?? iemand een idee waar je de claymores het beste kunt neer leggen???
Heb trouwens gisteren wel de mid-east lintje en de combat lintje. zijn die een beetje wat waard???
Ja! escape aan het vloeken enz .. ik heb het ook gehoord ... op 1 of andere manier viel mijn naam wel eens in de zelfde zin met de vloekquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:15 schreef staticdata het volgende:
escape heeft niet zijn beste weken, zit maar te vloeken dat het niet gaat met spelen. nou heb ik het ook wel dat ik niets raak. soms krijg ik het idee dat sommige wapens gewoon geen schade toebrengen.
sorry dat ik de laatste dagen niet erg vrolijk ben op TS, het ligt helemaal aan mijn speelstijl, ik raak niets meer zo lijkt het, ik mag blij zijn als ik 300 punten haal op een doordeweekse avond.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:15 schreef staticdata het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:55 schreef RudyCarell het volgende:
Goedemorgen rechtse rakkers...
Je moet maar blij zijn dat je niet in mijn schoenen staat.. als ik 30 punten per ronde haal dan moet ik heel blij zijn....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
sorry dat ik de laatste dagen niet erg vrolijk ben op TS, het ligt helemaal aan mijn speelstijl, ik raak niets meer zo lijkt het, ik mag blij zijn als ik 300 punten haal op een doordeweekse avond.
Ik zal deze week ook niet meer op TS verschijnen, wil de sfeer niet verpesten, jullie zien me nog wel een keer
Groetjes
Nouuuuuuuuuu, wil ik weer eens ouderwets een avondje knallen met TS aan en horen hoe Escape ze niet dood krijg, ga je van TS afquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
sorry dat ik de laatste dagen niet erg vrolijk ben op TS, het ligt helemaal aan mijn speelstijl, ik raak niets meer zo lijkt het, ik mag blij zijn als ik 300 punten haal op een doordeweekse avond.
Ik zal deze week ook niet meer op TS verschijnen, wil de sfeer niet verpesten, jullie zien me nog wel een keer
Groetjes
Lol.. NOOBquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef acethemask het volgende:
[..]
Je moet maar blij zijn dat je niet in mijn schoenen staat.. als ik 30 punten per ronde haal dan moet ik heel blij zijn....
Ik heb het spel nu een maandje of 2?? moest eerst w8en totdat ik een nieuwe comp had, want mijn oude draaide het niet... Maar ik heb ook niet veel tijd om te spelen.. moet ook werken en 's avonds heb ik ook nog een vriendin die happy wil blijven.. Meestal alleen ff spelen tussen 5 en 6 en op zaterdag... Maar ben eigenlijk pas sinds een paar dagen echt weer bezig.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol.. NOOBGrapje hoor...
hoelang speel je het spel dan? (of moet ik vragen hoe kort?) In het begin ging ik ook kut en was ik al blij met 20 puntjes
Ik vloek niet hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
whehehe nou nou nou zo bedoel ik het neit hoor. maakt mij niet uit dat je zit te vloeken. ik zit ook te vloeken en je verspest de sfeer totaal niet. je moet juist op TS blijven aangezien er toch doordeweeks niet veel mensen zijn.
misschien moeten we samen een totaal andere speelstijl voor de verandering gaan nemen. niet kijken naar k/d etc.
Edit:
Gisteren geneog gevloek gehoord.
Escape omdat ie neits raakt
Ik omdat ik niets raak en telkens wordt gedood door een tank
Battlelies omdat ze telkens door viper wordt geraakt.
Raffie die homo tegen mij schreeuwt aangezien ik met de cobra crash waarbij hij mijn gunner is
tot zover deze nuttige bijdragequote:[10:19] [admin BoF] Incolumis: gamen?
[10:19] battlelies: eeh ja
[10:19] [admin BoF] Incolumis:
[10:19] battlelies:
[10:19] [admin BoF] Incolumis: waar?
[10:19] battlelies: eeh .. maakt me niet uit!
[10:19] [admin BoF] Incolumis: efffe zoeken dan
[10:19] battlelies: ff sokken aantrekken
[10:19] [admin BoF] Incolumis: ik zit op ts
[10:19] [admin BoF] Incolumis: lol
[10:19] [admin BoF] Incolumis: webcam aan!
ff mijn mening hieroverquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
ok dan wordt het zoiets... @di3ki3 is dit duur of is er wat te regelen?
Waarom niet 3 HDs van elk 200gb ? Als er dan een HD failed dan ben je iig niet al je data kwijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
ok dan wordt het zoiets... @di3ki3 is dit duur of is er wat te regelen?
Voor 6,- zeker kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
diskette drive hebbie niet meer nodig hoor
Als je USB Stick groot genoeg is wel ja. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
je kan toch ook drivers op een usb stick zetten?
Nice! Dit is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Holy mama! Dat filmpje van MoH: Airborne
Link!
De vraag is. Wordt een USB stick std door Windows XP herkend als je je SATA drivers wil installeren. Daar zou ik nml maar niet te hard van uit gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou als de driver op een floppy past zal het zeker op een usb stick passen qua mb's.
Als die spellen zo worden met die graphics, pfffff net echtquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nice! Dit is ook niet verkeerd
http://media.ubi.com/emea(...)_E3_trailer_high.wmv
![]()
WOW!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nice! Dit is ook niet verkeerd
http://media.ubi.com/emea(...)_E3_trailer_high.wmv
![]()
is idd very anoying, al je muis en keyboard installatie ongedaan gemaakt... en welke set heb je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:43 schreef JumperJack het volgende:
nouw... helpdesk kon niet helpen![]()
![]()
blijft altijd vastzitten die muis, zowel bij bf2 als bij SF!!!
![]()
![]()
en alleen bij de online accounts. bij de offline account die er standaard bij zit kan ik gewoon spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dos werkt dat niet....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou als de driver op een floppy past zal het zeker op een usb stick passen qua mb's.
dan zou ik eerder een nieuwe aanmaken voordat je de oude weggooit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je je online profilen al eens helemaal weggegooid?
Misschien dat dat nog helpt.
idd. ga niet zo maar mijn gunnery sergeant profiel weggooien samen met al mijn moeilijke badges en ribbons en statsquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zou ik eerder een nieuwe aanmaken voordat je de oude weggooit.![]()
worden de drivers misschien tegengehhouden ddor firewall, omdat hij offline wel werkt... het zal wel niet maar ik sdacht er ineens aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heb een logitech set en geen idee welke precies, zal idd ff de drivers downen.
trouwens, hij doet het wel als ik inlog met mijn Offline account, dan kan ik gewoon offline spelen.
Kijk eens bij The Elder Scrolls 4: Oblivion Collector's Edition...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:58 schreef staticdata het volgende:
lekkere site
http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=7389
heb hem voor 22 euro. mega kortingen! niet dus...
Ik ken wel http://www.skik.nlquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kent iemand Skiq?
http://www.skiq.nl
PC.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef staticdata het volgende:
pc, xbox, ps2?
dat zal ik dan maar eens proberen... dus bij EA retreive account doen, en daarna die opslaan ofzo. dan uninstallen en alles weghalen en opnieuw installeren en dan moet je waarvandaan die con files naar waar verplaatsenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
pwnd!
@Jumper: je kunt je account natuurlijk ook even kopieren naar een andere locatie.
Ik heb gehad dat mijn BF2 naar het desktop crashde, ik heb dat toen op gelost door BF2 te uninstallen inclusief mijn profielen. Je account blijft gewoon bestaan op de EA/Gamespy server, dus je raakt niks kwijt.
Ik had een kopie gemaakt van mijn profiel en heb eerst mijn profiel opgehaald bij EA (Retrieve account) en vervolgens een aantal con files (van je profiel) teruggezet om mijn totaal andere keyboard settings terug te krijgen.
Daarna liep hij weer als een zonnetje en ben geen punt verloren, alleen maar tijd.
owkee. dus uninstallen inclusief alle profielen etc etc etc. alles aanvinken dus. en dan gewoon opnieuw installeren en dan kun je gewoon weer inloggen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb verder nooit een profiel opgeslagen hoor...
Alles eraf knikkeren..mijn documenten leegmaken en dan kun je met een verse install zo weer op je account inloggen. Bijvoorbeeld in het gamesyndicate in Rotterdam speel je ook onder je eigen account.
Zie het als msn... op elke msn kun je inloggen met je eigen account, zo ook met Battlefield 2quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee. dus uninstallen inclusief alle profielen etc etc etc. alles aanvinken dus. en dan gewoon opnieuw installeren en dan kun je gewoon weer inloggen...
owkee!!! want als je in bf2 zelf profielen verwjideren doet, zijn ze nog niet gedeletequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zie het als msn... op elke msn kun je inloggen met je eigen account, zo ook met Battlefield 2
Dat kun je prima doen, maar dan moet je zelf ook nog het wachtwoord onthouden natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
moet je alleen niet wachtwoord onthouden instellen
Iemand?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Razorback het volgende:
En even een vraagje:
Mijn buroblad staat vol met icoontjes die ik er graag op wil hebben en al die icoontjes hebben een eigen plekje op mijn buroblad maar zo nu en dan komt het wel is voor dat al mijn iconen weer onder elkaar staan. Bestaat er een programma om mijn iconen te locken (zodat je ze niet meer kan verplaatsen) en unlocken (als je ze moet verplaatsen)?
Google is mijn vriend niet
tot we die 360 hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef BattleLies het volgende:
Hoelang moeten die stomme avatars nog bij jullie namen staan??![]()
Ken je The Elder Scrolls 4: Oblivion niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef staticdata het volgende:
weet het met play, maar ik laat je niet omrekeken van gbp naar euro als het zo even makkelijker is
wat is dat voor spel?
idd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Razorback het volgende:
Aan de avaters zag ik meestal sneller wie, wie is maar nu zal ik toch de namen moeten lezen
Ik wacht liever hier op... en dezequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken je The Elder Scrolls 4: Oblivion niet?![]()
Klik hier en geniet!
Mooiste graphics die ik tot nog toe heb gezien
Pffff doen jullie dit allemaal voor een xbox360quote:
ik verkoop m dan ook meteen... eigenlijk wil ik m namelijk helemaal nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Pffff doen jullie dit allemaal voor een xbox360![]()
![]()
Laatst vroeg ik wat voor herrie ik hoorde op de verjaardag van me oom, bleek zijn 360 nog aan te staan.![]()
Ik ken iemand die ook zo soort ding heeft, echt relaxt gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen woorden kunnen omschrijven hoe adembenemend cool dit is. De Virtual keyboard is geschikt voor bluetooth, maakt gebruik van infrarode projectie om een toetsenbord op je desktop te creëeren en transfert de toetsaanslagen dan middels een snoerloos netwerk naar je PDA, Pocket pc of smartphone.
Het klinkt te futuristisch om waar te zijn, maar het is toch echt zo.
Specificaties:
Infrared Projector Keyboard - projecteert een keyboard template op elk glad oppervlak.
Werkt op laptops, PC's, Windows Mobile, Palm OS5 and Smartphone
Main unit heeft sound effects controle, intensity van projector keyboard kan geregeld worden (licht of donker), time out settings, key sensitivity.
Afmetingen: 9 x 3.5 x 2.5cm
Prijs: 189-
Moet niet gekker wordenWel ruimtebesparend
Ook leuk maar The Elder Scrolls 4: Oblivion ziet er zo fucking gruwelijk uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
idd...
ze hebben hem ook aangepast... nu klik je er sneller op vanwege dat handje...
[..]
Ik wacht liever hier op... en deze
Voordeel van een BT TB is dat ie draadloos is. Dan kan ik m'n TB-agressie ook nog eens op m'n zusje kwijtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Suikermais het volgende:
Allemaal leuk en aardig...die tobo's. Doe mij maar gewoon een gewone met draadje. Heb hier nu een BT-tobo,maar das niet mijn ding. Met draad is gewoon 't snelst...en ik kan op een gewoon bordje m'n agressie kwijt...
blablablaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voordeel van een BT TB is dat ie draadloos is. Dan kan ik m'n TB-agressie ook nog eens op m'n zusje kwijt![]()
He Ariequote:
Nou vandaag is ze niet online en ik heb besloten pisvee te kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
He Arie
Hoe gaat t met je vrouwtje ?
Speel je vanavond nog even een potje mee ? Frank komt ook, eindelijk weer eens
De PS3 zal de XBox360 compleet wegblazen. Heb in-game beelden gezien en dat ziet me er daar toch een partij fraai uit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga toch weg met die 360!
Ik wacht liever op de PS3 !![]()
Lijkt me gaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:13 schreef Suikermais het volgende:
De PS3 zal de XBox360 compleet wegblazen. Heb in-game beelden gezien en dat ziet me er daar toch een partij fraai uit...
ben ook voor de ps3quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga toch weg met die 360!
Ik wacht liever op de PS3 !![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog wat Clantaken voor me opperbaas Ferdi?
niet verkeed. ook niet onverdienstelijk is dat je wereldwijd in de top 250 staat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
Kijk mij eens even staan op de zesde plaats, lol
http://www.battlefield2-stats.info/index.php?sub=pays.php&pays=NL
Ging gisteren iets beter, maar op Sharqi telkens de mec chopper rond de TV station, dat is pas irritantquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet verkeed. ook niet onverdienstelijk is dat je wereldwijd in de top 250 staat.
ik ergens in de top 200.000
ging weer lekker K*T gisteren. eindelijk de server vol gekregen, schiet ik nog geneens een deuk in een pakkie boter. ga maar eens voor de verandering special forces spelen.
Ik doe denk wel een potje SF mee... dat spel heb ik echt weinig gespeeld... En: Krijg je eigenlijk weer automatisch extra wapens bij Euro Forces?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:13 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ging gisteren iets beter, maar op Sharqi telkens de mec chopper rond de TV station, dat is pas irritant
Wil vanavond ook wel SF spelen, wie doet er nog meer mee??
Met een aantal boffers is het wel leuk
nu loopt hij stukken beter na de patch, hoef nieteens alles op low meer te zetten, maar ik speel het denk nooit omdat je de samenwerking mistquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
zoals ik zei heb totaal iets van 2 uur gespeeld. ik ga vaker naar het origineel. kan ook komen om dat de framerate voor de patch zo slecht was. als het nu beter is ga ik het vaker spelen. op zich is het leuk omdat je met haken en ziplines overal kan komen.
maakt me niet, alleen als er veel animo voor is anders nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef staticdata het volgende:
prima, maar ik betwijfel of we hem met SF vol gaan krijgen...
Ik wil best meehelpen dan, moet mijn explosive badge ook nog even snel halen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb Sickert toen even mn gegevens gegeven en die speelde in een half uur drie nieuwe unlocks vrij in SF
Iemand die nog zin heeft om vanavond te claymore hoeren op Karkand ? Support - Sniper tandem dus
Ik zou ook wel willen.. Moet ook nog mijn explosive badge halen.... Maar moet helaas werken vanavond...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Claymore hoeren? moet je lies hebben
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond Special Forces avond vanaf 17.30 uur
proberuhquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...
ja dat weet ik wel welke mappen dat zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
eentje was iig levithian ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
ja moet het TVP toch een beetje verbloemen. kwam juist terug van pauze
Dus eigenlijk vanavond laatste kans om fatsoenlijk de explosive badge te halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef ViPeRII het volgende:
Morgen de nieuwe patch!Hopen dat het allemaal NOG beter draait!
Gefeliciteerd, man!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Nou aangezien een aantal redenen cancel ik de SF avond.
Misschien is het beter om het morgenavond te doen ivm een aantal mensen die SF willen spelen maar helaas niet kunnen vanavond.
En ten tweede dat ik eigenlijk jarig ben vanavond en niet de hele tijd SF kan spelen.
Wie heeft er een voorstel???
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodig
De officiele server regels van EA... staan nu eindelijk online. En we mogen FF dus aan of uit zetten...
Ik heb het niet zo op verjaardagen en de vriendin moet vanavond naar de universiteit voor haar master opleiding en aangezien ik gewoon moet werken tot half 5 en dan nog 1 uur in de auto moet zitten heb ik liever vanavond geen visitequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat je zoiezo al tijd om te gamen vrijmaakt op je verjaardag!![]()
Gefeliciteerd!!!
claymores gaan nu niet af bij friendlies... enkel als een enemy hem triggert met jou in de buurt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef JumperJack het volgende:
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenheb geen zin om steeds in vriendelijke claymores te lopen
![]()
Je bedoeld: Ik probeer je graag nog steeds overhoop te schietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef ViPeRII het volgende:
Heej Diamond...
Jammer dat er gisteren te weinig spelers waren... schiet je graag nog eens overhoop ;-)
Lijkt er wel verdomd veel op...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef -chiel- het volgende:
Gefeliciteerd escape!!!
@ rudy, goeie foto!!
Is dit dan Wake??
[afbeelding]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit is Gulf of Oman als je vanaf het vliegdekschip aan land komt (Bij de Artillerie van de USMC)
[afbeelding]
![]()
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenRaad je plaatje!
FOUT, jij mag niet meer raden, 0 punten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sharqi
Het is nu al leuk, maar moet echt weg, lees thuis wel dat ik hem goed had![]()
karkand... vlakbij market... er achter op die wandquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennen![]()
Om maar een voorbeeld te geven:
[afbeelding]
Welke map, en waar sta ik??![]()
Karkand, gezien de lightingquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennen![]()
[afbeelding]
Mjuh... het is Karkand achter Market maar waar precies?? Omschrijf is duidelijkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
karkand... vlakbij market... er achter op die wand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Lopent nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef Sickert het volgende:
ja gast dat weet ik niet precies.. ik loop er zo naartoe dat weet ik wel..
Reageerd je vriendin niet ofzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja het is op dat dakje erachter![]()
wat maakt t uit sjonge!
Nee dit is Sickert achter t stuurquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef -chiel- het volgende:
Gefeliciteerd escape!!!
@ rudy, goeie foto!!
Is dit dan Wake??
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
.
En ten tweede dat ik eigenlijk jarig ben vanavond en niet de hele tijd SF kan spelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dit is Sickert achter t stuur![]()
[..]
Whehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dit is Sickert achter t stuur
makkie. strike@karkand op het dak bij plein.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoeveelste sta je dan, en hoeveel punten heb je dan???quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Suikermais het volgende:
fuck man..op de TM-Nations server van fok kom ik ook niet meer. Ik haal daar geen punten meer omdat mijn ranking te hoog is !!!
Wat zij zegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]![]()
Er is er 1 jarig, hoera hoera,
Dat kun je wel zien dat ben JIJ!
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
Hij leve lang hoera, hoera.
Hij leve lang hoera, hoera.![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!
heb m al gevonden via de website van wolfgaming, waar de server gehost werdquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
met dat herinstalleren zijn al mijn favo servers kwijt, weet iemand hoe ik die kan terugkrijgen, want daartussen zat er ook één die ik altijd speelde als de BoF server leeg was...![]()
Het is nog even werken maar de oude tijden herlevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie je, gisteren heeft goed gedaan want de server zat nu al na 10 minuten vol. Hopen dat dat vaker gebeurd!
ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen er zo nog meer mensen Trackmania spelen op de FOK! Server?
Maak er maar 16 vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Escape proficiat!!!![]()
![]()
![]()
Trouwens regroup wordt echt super!!!! nu al 15 bevestigde inschrijvingen![]()
Altijd leuk als je iets organiseert en het slaat aan. Bedankt aan iedereen die meegaat voor de support en de gezelligheid. Wordt een TOP weekend!![]()
Morgen maak ik de inschrijvingen definitief..wil je mee dan regel het snel. We gaan daar die compo gewoon VET winnen.![]()
Geweldig!!!!!!!quote:
hahaha lol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:39 schreef RudyCarell het volgende:
Dus ik neem aan dat de patch nu uit is? En zijn het enkel, bugfixes of toch nog een leuk extraatje zoals een unlock voor alle problemen die de vorige patch veroorzaakte...
Volgens mij lossen ze die bug nooit opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=16141
Blue & red bugg schijnt er nog steeds in te zitten
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij lossen ze die bug nooit op
regelmatig heb ik het gehad en het is zwaar kloten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |