heb m al gevonden via de website van wolfgaming, waar de server gehost werdquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
met dat herinstalleren zijn al mijn favo servers kwijt, weet iemand hoe ik die kan terugkrijgen, want daartussen zat er ook één die ik altijd speelde als de BoF server leeg was...![]()
Het is nog even werken maar de oude tijden herlevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie je, gisteren heeft goed gedaan want de server zat nu al na 10 minuten vol. Hopen dat dat vaker gebeurd!
ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen er zo nog meer mensen Trackmania spelen op de FOK! Server?
Maak er maar 16 vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Escape proficiat!!!![]()
![]()
![]()
Trouwens regroup wordt echt super!!!! nu al 15 bevestigde inschrijvingen![]()
Altijd leuk als je iets organiseert en het slaat aan. Bedankt aan iedereen die meegaat voor de support en de gezelligheid. Wordt een TOP weekend!![]()
Morgen maak ik de inschrijvingen definitief..wil je mee dan regel het snel. We gaan daar die compo gewoon VET winnen.![]()
Geweldig!!!!!!!quote:
hahaha lol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:39 schreef RudyCarell het volgende:
Dus ik neem aan dat de patch nu uit is? En zijn het enkel, bugfixes of toch nog een leuk extraatje zoals een unlock voor alle problemen die de vorige patch veroorzaakte...
Volgens mij lossen ze die bug nooit opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=16141
Blue & red bugg schijnt er nog steeds in te zitten
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij lossen ze die bug nooit op
regelmatig heb ik het gehad en het is zwaar kloten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |