maakt me niet, alleen als er veel animo voor is anders nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef staticdata het volgende:
prima, maar ik betwijfel of we hem met SF vol gaan krijgen...
Ik wil best meehelpen dan, moet mijn explosive badge ook nog even snel halen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb Sickert toen even mn gegevens gegeven en die speelde in een half uur drie nieuwe unlocks vrij in SF
Iemand die nog zin heeft om vanavond te claymore hoeren op Karkand ? Support - Sniper tandem dus
Ik zou ook wel willen.. Moet ook nog mijn explosive badge halen.... Maar moet helaas werken vanavond...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Claymore hoeren? moet je lies hebben
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond Special Forces avond vanaf 17.30 uur
proberuhquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...
ja dat weet ik wel welke mappen dat zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
eentje was iig levithian ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
ja moet het TVP toch een beetje verbloemen. kwam juist terug van pauze
Dus eigenlijk vanavond laatste kans om fatsoenlijk de explosive badge te halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef ViPeRII het volgende:
Morgen de nieuwe patch!Hopen dat het allemaal NOG beter draait!
Gefeliciteerd, man!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Nou aangezien een aantal redenen cancel ik de SF avond.
Misschien is het beter om het morgenavond te doen ivm een aantal mensen die SF willen spelen maar helaas niet kunnen vanavond.
En ten tweede dat ik eigenlijk jarig ben vanavond en niet de hele tijd SF kan spelen.
Wie heeft er een voorstel???
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodig
De officiele server regels van EA... staan nu eindelijk online. En we mogen FF dus aan of uit zetten...
Ik heb het niet zo op verjaardagen en de vriendin moet vanavond naar de universiteit voor haar master opleiding en aangezien ik gewoon moet werken tot half 5 en dan nog 1 uur in de auto moet zitten heb ik liever vanavond geen visitequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat je zoiezo al tijd om te gamen vrijmaakt op je verjaardag!![]()
Gefeliciteerd!!!
claymores gaan nu niet af bij friendlies... enkel als een enemy hem triggert met jou in de buurt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef JumperJack het volgende:
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenheb geen zin om steeds in vriendelijke claymores te lopen
![]()
Je bedoeld: Ik probeer je graag nog steeds overhoop te schietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef ViPeRII het volgende:
Heej Diamond...
Jammer dat er gisteren te weinig spelers waren... schiet je graag nog eens overhoop ;-)
Lijkt er wel verdomd veel op...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef -chiel- het volgende:
Gefeliciteerd escape!!!
@ rudy, goeie foto!!
Is dit dan Wake??
[afbeelding]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit is Gulf of Oman als je vanaf het vliegdekschip aan land komt (Bij de Artillerie van de USMC)
[afbeelding]
![]()
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenRaad je plaatje!
FOUT, jij mag niet meer raden, 0 punten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sharqi
Het is nu al leuk, maar moet echt weg, lees thuis wel dat ik hem goed had![]()
karkand... vlakbij market... er achter op die wandquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennen![]()
Om maar een voorbeeld te geven:
[afbeelding]
Welke map, en waar sta ik??![]()
Karkand, gezien de lightingquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennen![]()
[afbeelding]
Mjuh... het is Karkand achter Market maar waar precies?? Omschrijf is duidelijkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
karkand... vlakbij market... er achter op die wand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Lopent nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef Sickert het volgende:
ja gast dat weet ik niet precies.. ik loop er zo naartoe dat weet ik wel..
Reageerd je vriendin niet ofzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja het is op dat dakje erachter![]()
wat maakt t uit sjonge!
Nee dit is Sickert achter t stuurquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef -chiel- het volgende:
Gefeliciteerd escape!!!
@ rudy, goeie foto!!
Is dit dan Wake??
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
.
En ten tweede dat ik eigenlijk jarig ben vanavond en niet de hele tijd SF kan spelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dit is Sickert achter t stuur![]()
[..]
Whehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dit is Sickert achter t stuur
makkie. strike@karkand op het dak bij plein.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoeveelste sta je dan, en hoeveel punten heb je dan???quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Suikermais het volgende:
fuck man..op de TM-Nations server van fok kom ik ook niet meer. Ik haal daar geen punten meer omdat mijn ranking te hoog is !!!
Wat zij zegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]![]()
Er is er 1 jarig, hoera hoera,
Dat kun je wel zien dat ben JIJ!
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
Hij leve lang hoera, hoera.
Hij leve lang hoera, hoera.![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!
heb m al gevonden via de website van wolfgaming, waar de server gehost werdquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
met dat herinstalleren zijn al mijn favo servers kwijt, weet iemand hoe ik die kan terugkrijgen, want daartussen zat er ook één die ik altijd speelde als de BoF server leeg was...![]()
Het is nog even werken maar de oude tijden herlevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie je, gisteren heeft goed gedaan want de server zat nu al na 10 minuten vol. Hopen dat dat vaker gebeurd!
ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen er zo nog meer mensen Trackmania spelen op de FOK! Server?
Maak er maar 16 vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Escape proficiat!!!![]()
![]()
![]()
Trouwens regroup wordt echt super!!!! nu al 15 bevestigde inschrijvingen![]()
Altijd leuk als je iets organiseert en het slaat aan. Bedankt aan iedereen die meegaat voor de support en de gezelligheid. Wordt een TOP weekend!![]()
Morgen maak ik de inschrijvingen definitief..wil je mee dan regel het snel. We gaan daar die compo gewoon VET winnen.![]()
Geweldig!!!!!!!quote:
hahaha lol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:39 schreef RudyCarell het volgende:
Dus ik neem aan dat de patch nu uit is? En zijn het enkel, bugfixes of toch nog een leuk extraatje zoals een unlock voor alle problemen die de vorige patch veroorzaakte...
Volgens mij lossen ze die bug nooit opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=16141
Blue & red bugg schijnt er nog steeds in te zitten
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij lossen ze die bug nooit op
regelmatig heb ik het gehad en het is zwaar kloten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb er echt nog NOOIT last van gehad, ik hoorde wel dat het gebeurde als iemand de kit pakte van een enemy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |