Dus eigenlijk vanavond laatste kans om fatsoenlijk de explosive badge te halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef ViPeRII het volgende:
Morgen de nieuwe patch!Hopen dat het allemaal NOG beter draait!
Gefeliciteerd, man!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Nou aangezien een aantal redenen cancel ik de SF avond.
Misschien is het beter om het morgenavond te doen ivm een aantal mensen die SF willen spelen maar helaas niet kunnen vanavond.
En ten tweede dat ik eigenlijk jarig ben vanavond en niet de hele tijd SF kan spelen.
Wie heeft er een voorstel???
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodig
De officiele server regels van EA... staan nu eindelijk online. En we mogen FF dus aan of uit zetten...
Ik heb het niet zo op verjaardagen en de vriendin moet vanavond naar de universiteit voor haar master opleiding en aangezien ik gewoon moet werken tot half 5 en dan nog 1 uur in de auto moet zitten heb ik liever vanavond geen visitequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat je zoiezo al tijd om te gamen vrijmaakt op je verjaardag!![]()
Gefeliciteerd!!!
claymores gaan nu niet af bij friendlies... enkel als een enemy hem triggert met jou in de buurt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef JumperJack het volgende:
nou die FF met mines kan van mij uitblijvenheb geen zin om steeds in vriendelijke claymores te lopen
![]()
Je bedoeld: Ik probeer je graag nog steeds overhoop te schietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef ViPeRII het volgende:
Heej Diamond...
Jammer dat er gisteren te weinig spelers waren... schiet je graag nog eens overhoop ;-)
Lijkt er wel verdomd veel op...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef -chiel- het volgende:
Gefeliciteerd escape!!!
@ rudy, goeie foto!!
Is dit dan Wake??
[afbeelding]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit is Gulf of Oman als je vanaf het vliegdekschip aan land komt (Bij de Artillerie van de USMC)
[afbeelding]
![]()
Hehe daar zat ik ooit eens aan te denken... gewoon InGame screenshots maken waar je niet zo vaak komt en het hier posten, kijken wie het allemaal herkennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We kunnen hier wel een aprt topic voor houdenRaad je plaatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |