maakt me niet, alleen als er veel animo voor is anders nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef staticdata het volgende:
prima, maar ik betwijfel of we hem met SF vol gaan krijgen...
Ik wil best meehelpen dan, moet mijn explosive badge ook nog even snel halen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb Sickert toen even mn gegevens gegeven en die speelde in een half uur drie nieuwe unlocks vrij in SF
Iemand die nog zin heeft om vanavond te claymore hoeren op Karkand ? Support - Sniper tandem dus
Ik zou ook wel willen.. Moet ook nog mijn explosive badge halen.... Maar moet helaas werken vanavond...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Claymore hoeren? moet je lies hebben
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond Special Forces avond vanaf 17.30 uur
proberuhquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mooi, let je er wel op dat sommige SF maps de server kunnen laten crashen wanneer je een TOW vanaf de hummer schiet...
ja dat weet ik wel welke mappen dat zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
eentje was iig levithian ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
proberuh. weet je ook welke mappen het zijn dan kunnen we die niet erop laten draaien.
maar je had al gepost dus een tvp was niet echt nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
ja moet het TVP toch een beetje verbloemen. kwam juist terug van pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |