owkee!!! want als je in bf2 zelf profielen verwjideren doet, zijn ze nog niet gedeletequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zie het als msn... op elke msn kun je inloggen met je eigen account, zo ook met Battlefield 2
Dat kun je prima doen, maar dan moet je zelf ook nog het wachtwoord onthouden natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
moet je alleen niet wachtwoord onthouden instellen
Iemand?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Razorback het volgende:
En even een vraagje:
Mijn buroblad staat vol met icoontjes die ik er graag op wil hebben en al die icoontjes hebben een eigen plekje op mijn buroblad maar zo nu en dan komt het wel is voor dat al mijn iconen weer onder elkaar staan. Bestaat er een programma om mijn iconen te locken (zodat je ze niet meer kan verplaatsen) en unlocken (als je ze moet verplaatsen)?
Google is mijn vriend niet
tot we die 360 hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef BattleLies het volgende:
Hoelang moeten die stomme avatars nog bij jullie namen staan??![]()
Ken je The Elder Scrolls 4: Oblivion niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef staticdata het volgende:
weet het met play, maar ik laat je niet omrekeken van gbp naar euro als het zo even makkelijker is
wat is dat voor spel?
idd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Razorback het volgende:
Aan de avaters zag ik meestal sneller wie, wie is maar nu zal ik toch de namen moeten lezen
Ik wacht liever hier op... en dezequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken je The Elder Scrolls 4: Oblivion niet?![]()
Klik hier en geniet!
Mooiste graphics die ik tot nog toe heb gezien
Pffff doen jullie dit allemaal voor een xbox360quote:
ik verkoop m dan ook meteen... eigenlijk wil ik m namelijk helemaal nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Pffff doen jullie dit allemaal voor een xbox360![]()
![]()
Laatst vroeg ik wat voor herrie ik hoorde op de verjaardag van me oom, bleek zijn 360 nog aan te staan.![]()
Ik ken iemand die ook zo soort ding heeft, echt relaxt gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen woorden kunnen omschrijven hoe adembenemend cool dit is. De Virtual keyboard is geschikt voor bluetooth, maakt gebruik van infrarode projectie om een toetsenbord op je desktop te creëeren en transfert de toetsaanslagen dan middels een snoerloos netwerk naar je PDA, Pocket pc of smartphone.
Het klinkt te futuristisch om waar te zijn, maar het is toch echt zo.
Specificaties:
Infrared Projector Keyboard - projecteert een keyboard template op elk glad oppervlak.
Werkt op laptops, PC's, Windows Mobile, Palm OS5 and Smartphone
Main unit heeft sound effects controle, intensity van projector keyboard kan geregeld worden (licht of donker), time out settings, key sensitivity.
Afmetingen: 9 x 3.5 x 2.5cm
Prijs: 189-
Moet niet gekker wordenWel ruimtebesparend
Ook leuk maar The Elder Scrolls 4: Oblivion ziet er zo fucking gruwelijk uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
idd...
ze hebben hem ook aangepast... nu klik je er sneller op vanwege dat handje...
[..]
Ik wacht liever hier op... en deze
Voordeel van een BT TB is dat ie draadloos is. Dan kan ik m'n TB-agressie ook nog eens op m'n zusje kwijtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Suikermais het volgende:
Allemaal leuk en aardig...die tobo's. Doe mij maar gewoon een gewone met draadje. Heb hier nu een BT-tobo,maar das niet mijn ding. Met draad is gewoon 't snelst...en ik kan op een gewoon bordje m'n agressie kwijt...
blablablaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voordeel van een BT TB is dat ie draadloos is. Dan kan ik m'n TB-agressie ook nog eens op m'n zusje kwijt![]()
He Ariequote:
Nou vandaag is ze niet online en ik heb besloten pisvee te kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
He Arie
Hoe gaat t met je vrouwtje ?
Speel je vanavond nog even een potje mee ? Frank komt ook, eindelijk weer eens
De PS3 zal de XBox360 compleet wegblazen. Heb in-game beelden gezien en dat ziet me er daar toch een partij fraai uit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga toch weg met die 360!
Ik wacht liever op de PS3 !![]()
Lijkt me gaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:13 schreef Suikermais het volgende:
De PS3 zal de XBox360 compleet wegblazen. Heb in-game beelden gezien en dat ziet me er daar toch een partij fraai uit...
ben ook voor de ps3quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga toch weg met die 360!
Ik wacht liever op de PS3 !![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog wat Clantaken voor me opperbaas Ferdi?
niet verkeed. ook niet onverdienstelijk is dat je wereldwijd in de top 250 staat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
Kijk mij eens even staan op de zesde plaats, lol
http://www.battlefield2-stats.info/index.php?sub=pays.php&pays=NL
Ging gisteren iets beter, maar op Sharqi telkens de mec chopper rond de TV station, dat is pas irritantquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet verkeed. ook niet onverdienstelijk is dat je wereldwijd in de top 250 staat.
ik ergens in de top 200.000
ging weer lekker K*T gisteren. eindelijk de server vol gekregen, schiet ik nog geneens een deuk in een pakkie boter. ga maar eens voor de verandering special forces spelen.
Ik doe denk wel een potje SF mee... dat spel heb ik echt weinig gespeeld... En: Krijg je eigenlijk weer automatisch extra wapens bij Euro Forces?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:13 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ging gisteren iets beter, maar op Sharqi telkens de mec chopper rond de TV station, dat is pas irritant
Wil vanavond ook wel SF spelen, wie doet er nog meer mee??
Met een aantal boffers is het wel leuk
nu loopt hij stukken beter na de patch, hoef nieteens alles op low meer te zetten, maar ik speel het denk nooit omdat je de samenwerking mistquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
zoals ik zei heb totaal iets van 2 uur gespeeld. ik ga vaker naar het origineel. kan ook komen om dat de framerate voor de patch zo slecht was. als het nu beter is ga ik het vaker spelen. op zich is het leuk omdat je met haken en ziplines overal kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |