quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb hier thuis 600 kb/sec gehad, maar ben terug gegaan in snelheid aangezien ik toch alleen maar 's nachts download en het mij ¤ 17.- p.m scheelt...das toch effe ruim ¤ 200 per jaar.
Kende hem al wel maar ik blijgf het een sterke foto vinden. In Belgie genomen zonder twijfel..quote:
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut verkiezingen
Op veel plaatsen weer een linkse meerderheid.
Jeggie!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje van een reanimatie waarbij het hoofd al wat verder ligt..![]()
Je wil het niet weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.
SPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet eens gaan checken. JP heeft een turbo hekel aan links. Zelf heb ik VVD gestemd.
Denk dat we afstevenen op ouderwets paarsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je wil het niet weten.
Rotterdam kan een links meerdheid halen (krap maar toch). Amsterdam is nog linkser en ga zo maar door.
Als dat zo door gaat heeft Nederland iig weer twee hoog opgeleiden minder
Van de linkse partijen is de SP de partij die er met kop en schouders boven uitsteektquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Van de linkse partijen is de SP de partij die er met kop en schouders boven uitsteekt
Jan(Uberbrabo!!
)
Toch veracht ik hun standpunten maar goed. Flikker toch een eind op met het afromen van topsalarissen en dat soort gedoe![]()
*rustig JEDI, rustig*
Hier hetzelfde.. Ik mag Jan wel maar ik stem niet op de persoon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
SP is ook niks trouwens. Zou ik nooit op stemmen.
VVD
Heel eenvoudige redenatie:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef jpjedi het volgende:
Hier hetzelfde.. Ik mag Jan wel maar ik stem niet op de persoon.
SP is een club die leuk praten heeft maar never in staat zal zijn om te beleid te maken. Zelfde verhaal als Groenlinks. Die kunnen een land echt naar de sodemieter helpen.
Mooi voorbeeld is Wallonie. Ecolo (groenen van franstalig belgie) wonnen 40% 8 jaar geleden. Landsdeel is in een afgrond gestort waar men nu nog de wonden van likt. Grootste werkgeven in Wallonie, Cockrill-Sambre heeft alle hoogovens gesloten en werkeloosheid is met 25% gestegen.Chapeau links. 4 jaar later hadden ze nog geen 3% meer van de stemmen..
![]()
buiten werkgelegenheid verslechtert het vestigingsklimaat enorm., dat moeten we ook niet vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heel eenvoudige redenatie:
1. Links aan de macht
2. Werken moet meer op gaan leveren / gaan kosten (premies, hogere minimumlonen)
3. Bedrijven worden op extra kosten gejaagd.
4. Bedrijven verhuizen
5. Meer werklozen.
Simpel rekenvoorbeeld leerde bv dat Corus in Ijmuiden bij een stijging van het minimumloon (of andere kosten gerelateerd daaraan for that matter) met 120,- een jaarlijks terugkerende schadepost had van 2.5 miljoenEen distributiecentrum pakt voor zulke bedragen z'n spullen en vertrekt naar Antwerpen.
ik heb trouwens een paarse bankquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
buiten werkgelegenheid verslechtert het vestigingsklimaat enorm., dat moeten we ook niet vergeten.
Heerlijk topic dit zeg.. morgen hebben we het weer over auto`s of bankstellen...![]()
Kut paars !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kut paars !
Blauw willen we hebben en groen !
De VVD verneukt de minima: ga eens werken !quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef kievit19 het volgende:
de politiek kan me verder trouwens niet zo gek veel verrekken
ze doen allemaal hetzelfde zo ongeveer, alleen verneuken ze het allemaal weer net een beetje anders
Een Ati X1900XT op een Nforce4 SLI chipset.... zou je dat wel doen? Ik zou dan beter kijken voor een 7800 kaart.. of die X1900 op een crossfire board doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef RudyCarell het volgende:
zoiets wil ik kopen dus
als de link werkt tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |