tot zover deze nuttige bijdragequote:[10:19] [admin BoF] Incolumis: gamen?
[10:19] battlelies: eeh ja
[10:19] [admin BoF] Incolumis:
[10:19] battlelies:
[10:19] [admin BoF] Incolumis: waar?
[10:19] battlelies: eeh .. maakt me niet uit!
[10:19] [admin BoF] Incolumis: efffe zoeken dan
[10:19] battlelies: ff sokken aantrekken
[10:19] [admin BoF] Incolumis: ik zit op ts
[10:19] [admin BoF] Incolumis: lol
[10:19] [admin BoF] Incolumis: webcam aan!
ff mijn mening hieroverquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
ok dan wordt het zoiets... @di3ki3 is dit duur of is er wat te regelen?
Waarom niet 3 HDs van elk 200gb ? Als er dan een HD failed dan ben je iig niet al je data kwijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
ok dan wordt het zoiets... @di3ki3 is dit duur of is er wat te regelen?
Voor 6,- zeker kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
diskette drive hebbie niet meer nodig hoor
Als je USB Stick groot genoeg is wel ja. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
je kan toch ook drivers op een usb stick zetten?
Nice! Dit is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Holy mama! Dat filmpje van MoH: Airborne
Link!
De vraag is. Wordt een USB stick std door Windows XP herkend als je je SATA drivers wil installeren. Daar zou ik nml maar niet te hard van uit gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou als de driver op een floppy past zal het zeker op een usb stick passen qua mb's.
Als die spellen zo worden met die graphics, pfffff net echtquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nice! Dit is ook niet verkeerd
http://media.ubi.com/emea(...)_E3_trailer_high.wmv
![]()
WOW!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nice! Dit is ook niet verkeerd
http://media.ubi.com/emea(...)_E3_trailer_high.wmv
![]()
is idd very anoying, al je muis en keyboard installatie ongedaan gemaakt... en welke set heb je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:43 schreef JumperJack het volgende:
nouw... helpdesk kon niet helpen![]()
![]()
blijft altijd vastzitten die muis, zowel bij bf2 als bij SF!!!
![]()
![]()
en alleen bij de online accounts. bij de offline account die er standaard bij zit kan ik gewoon spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dos werkt dat niet....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou als de driver op een floppy past zal het zeker op een usb stick passen qua mb's.
dan zou ik eerder een nieuwe aanmaken voordat je de oude weggooit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je je online profilen al eens helemaal weggegooid?
Misschien dat dat nog helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |