dus de lite komt uit met rain protectionquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Word veel tegen de schermen blazen
Is er een reden waarom ik beter niet de US versie kan halen bij de gameboer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Ich Auch , nog 29 dagen en 1 : 45 uur![]()
quote:Quick impressions as I'm fairly late to work today
- audible speaker pop on power on/off is gone, or at least much less obvious
- larger touchpen feels really nice, much more professional
- interface is same and has the same DS pic on the menu where you choose which screen you want GBA games on
- d-pad and buttons feel great, firm but not clicky
- plastic coating attracts fingerprints like the PSP
- GBA cart sticks out quite a bit, but doesn't get in the way of holding it, so it's cool
- screen brightness and contrast...
Eerste Lite op Ebay:quote:LONG Report from this morning - Ichikawa ToysRus. (just skip it if it's too long for your attention span....)
Yesterday evening a cold rain took hold of Tokyo with suburbs, preparing pods and pools of cool water to annoy people lining up for the launch day. I chose to go to ToysRUs in Ichikawa (a suburb to Tokyo). ToysRUs apparently has some trouble with getting their finances in the black (fiscal year ending on March 31st) and managed to convince Nintendo to ship them massive amount of units, probably thanks to some lobbying including strong words on support in the US market for Nintendo. Thus the store I went to, were able to announce that 120 units would be in starting sales at 10:00am today (thursday). No pre-bookings.
Japanese sites, such as price comparison sites have had a surge of typical non-gamers, people who never have queued up for a game software or hardware release before, asking questions about what timing would be necessary. Considering the extreme demand for DS in general, and crazy appetite for DS Lite, I decided to go early.
Joining the queue at a few minutes past 04:00am, I first couldn't see any people in line, and thought I was at the wrong place. As my eyes adjusted to the dark, I could see people sitting on now half-wet cardboard sheets, portable chairs, or just standing in front of the store. With only around 5-8 degrees C in the air, I was amazed also at the type of people in line. There were families with small kids, typical Akiba Otaku game freaks, Grand-pa's and Grand-ma's and a few younger couples. All in all I counted about 40 people in front of me in the line.
Beside me sat a young office lady in her early twenties, literally freezing her &"#% off, in suit jacket, thin coat and skirt (OMG - what was she thinkng?) and only a fleece blanket to protect....
Having brought my best Swedish outfit good for double-digit minus degrees, I held out well, but couldn't help feel sorry and a bit angry at Nintendo and ToysRus for the shortages, and inability to open the store up early. By 0630am the quota of 120 units was matched by the number of people in line. At the count they actually had to ask the last 10 people or so from the queue to leave, although they had queued for a good 45 minutes in the cold. Cards with queue numbers were handed out. I was at number 42. Chatting with number 41 kept us busy for an hour or so, and we took turns to go buy heated cans of coffee and tea.
Eventhough it was clear at 0700 who would be doing the buying of these precious units, the store didn't open until 1000, 6 hours after having arrived on location.
At 0800 ToysRUs staff handed out insurance pamphlets for everyone (the usual expensive one with questionable coverage for things that are often already covered for by the manufacturer) Not many people took up on their offer though it seems.
The most popular Joint purchase people made were protection film (Hori) for Lite. A lot of Brain Age (Second serving) was purchased, as well as other non-non-games - Mana, Animal, Puzzlink.
People seemed very very happy to have the unit in their hands, and the staff was very friendly. A long wait for a second iteration of an existing system, but looking at the composition of the people in line, many were first time users - tempted by the non-games getting immense publicity.
In any case, it was worth the wait.
Idd, en sowieso moet er nog zat vertaald worden ook (Children of Mana)quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef mordradead het volgende:
Voor de komende maanden dus aardig wat potentiele toppers voor ons, niet dat het mij wat uitmaakt want er zijn nog zat NDS games die ik nog niet heb gespeeld
tvp
Wat zal Bill jaloers zijn op deze rijquote:
Ik moet toch keer op keer weer lachen om die Jappen die verschrikkelijk lang in de rij gaan staan en zelfs overnachten op de straat voor een nieuwe console.quote:
Vind het altijd wel tof om te zien, zo geordenend en gestructureerd. Beter dan Amerikaanse rijen waar ze elkaar gewoon te lijf gaan enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet toch keer op keer weer lachen om die Jappen die verschrikkelijk lang in de rij gaan staan en zelfs overnachten op de straat voor een nieuwe console.
Maar dan hebben we het wel over de Amerikanen he..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het altijd wel tof om te zien, zo geordenend en gestructureerd. Beter dan Amerikaanse rijen waar ze elkaar gewoon te lijf gaan enzo
Europa is niks anders volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het wel over de Amerikanen he..
wat moet je er nou voor betalenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws! Mijn Super Princess Peach is verzonden
Wat een prachtig helder scherm!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:30 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DSlite scherm >> alle andere schermen
Geen ideequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat moet je er nou voor betalen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Animal Crossing weer verkocht. Dat spel was echt niet voor mij.![]()
Vaag , iemand nog meer zon probleem?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:12 schreef Zartos het volgende:
ik zie de plaaTjes Van de oPeningspost niet
Weer zo'n voorbeeld van een oneerlijk plaatje. De schermverlichting v/d PSP is op laag gezet.quote:
Plaatje wat je op de PSP ziet is ook behoorlijk opgerekt om het beeldvullend te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van een oneerlijk plaatje. De schermverlichting v/d PSP is op laag gezet.
Kan niet wachten = cursus Japansquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Children of Mana is trouwens nog mooier dan de Lite zelfDat spel
Ik kan niet wachten!
Dit kon ik zo snel even vinden. Helaas niet de witte.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier een High res foto van de DS lite? Ik heb die namelijk nodig voor een presentatie over Nintendo die ik mrogen heb![]()
Denk dat beter dan dit niet gaat lukken:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier een High res foto van de DS lite? Ik heb die namelijk nodig voor een presentatie over Nintendo die ik mrogen heb![]()
Oh die heb ik nog wel in überformaat:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dit kon ik zo snel even vinden. Helaas niet de witte.
http://www.dsworld.nl/imageviewer.php?artikelid=1812&pic_nr=0
Edit:
hier nog een
Het is geen powerpoint presentatie hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kun je je presentatie ook online zetten? Ik wil m wel eens lezen.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een presentatie zonder powerpoint?
wtf, die is de 21e eeuw hoor
Meer een soort van spreekbeurt, we hebben op school overal beamers in het klaslokaal, maar in het lokaal van morgen niet, het kon dus geen powerpoint presentatie wordenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een presentatie zonder powerpoint?
wtf, die is de 21e eeuw hoor
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148547quote:Cut to today: The launch of the DS Lite. Nintendo offers its sincerest apologies to the public once again, on three counts. First, the delay of the ice blue and enamel navy models of the handheld to March 11 (apparently someone forgot to order the blue paint). Next are the shipment problems.
Ik vind Nintendo altijd erg rap als het op excuses aankomt. Ze kunnen er niets aan doen dat de Lite zo hard loopt maar dat ze voor de productieproblemen bij de blauwe varianten hun excuses hebben aangeboden is wel netjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef mikando18 het volgende:
Nintendo bied 3 keer hun excuses aan.
[..]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148547
Ik twijfel ook... Het kan bizar lang duren nog (Play Asia wacht totdat ze DS Lites kunnen kopen voor normale prijzen) en idd douane en pixels blijven een risico...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Lexie het volgende:
Ik ga ook maar eens een slaapzak zoeken voor als de Lite (ooit) in Europa uitkomt. Importeren durf ik niet meer aan na het douane/dode pixel debacle.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde die ook bijna posten Xren
Nee, ik koos voor de huge motherfokking foto (anders wordt me weer fanboyisme verwetenquote:
Verkeerde witbalans ingesteld bij het fotograferenquote:
24 maart volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Even een ander vraagje: Worms DS komt toch ook een dezer dagen uit?
31 MAART ofzoe toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
over 2 weekjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben eruit. Ik cancel mn DS Lite order
Hij canceled zijn ds litequote:
ik kan een Lite meenemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef Roi het volgende:
Tsss en ik had net een treinkaartje naar Eindhoven Delft gekocht voor je party![]()
Ik heb Resident evil Deadly Silence gisteren bij de Medimarkt gekocht (een import uit de USA) Ik kreeg het playstaion 1 gevoel bij vooral de Graphics maar de nieuwe gameplay is wel weer leuk vooral met je stylus zombies neer maaien je kunt ook je microfoon gebruiken maar zo ver ben ik niet. Ik ben nu met de Rebirth Mode bezigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef dapluiz het volgende:
Kweenie of dit gewoon algemeen DS topic is of allene over de DS lite gaat, maar iemand hier die resident evil heeft gespeelt en kan vertellen of het wat is ?
verbaasde mij ook maar ik zag ook age of Empires Ds liggen ook import (MediaMarkt Eindhoven)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef dapluiz het volgende:
Import bij de mediamarkt ? Wist niet dat ze die daar ook hadden
Heb hem vandaag binnengekregen, maar hij is meteen doorgegaan naar m'n vriendin die op het moment 15km verderop zit. Aangezien ze nog niet gebeld/ge-msnd heeft vanavond neem ik aan dat het bevalt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef -Yuna- het volgende:
Heeft iemand super princess peach al binnen? Bevalt het spel?
Je vergeet New Super Mario Bros en Metroid Prime Hunters?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
nieuw voor mijn wishlist:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Wat inhoud: Voor juni komen de volgende interessante spellen voor mij uit in EU:
-Animal Crossing DS
-Tetris DS
-Worms DS
-Resident Evil DS
Kutzooi![]()
Metroid haal ik nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je vergeet New Super Mario Bros en Metroid Prime Hunters?
idd. Veel te veel goede games
Te veelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:36 schreef Lexie het volgende:
Ik hoef Metroid eigenlijk ook niet. Naja, genoeg andere toffe games lijkt me
.
hhmm, niks over gehoord, en het lijkt me wel een beetje sterkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LENUS het volgende:
Ik heb gisteren een DS met mariokart gekocht. Alleen een klein probleempje, geen WIFI-sticks meer in de winkels. Een verkoper van e-plaza vertelde mij daarop dat die WIFI-stick GRATIS geleverd wordt bij het spel Animal crossings. Kan iemand dat bevestigen?
Yeah right.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LENUS het volgende:
Ik heb gisteren een DS met mariokart gekocht. Alleen een klein probleempje, geen WIFI-sticks meer in de winkels. Een verkoper van e-plaza vertelde mij daarop dat die WIFI-stick GRATIS geleverd wordt bij het spel Animal crossings. Kan iemand dat bevestigen?
ACWW VOOR 30 EUROquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het zou best kunnen in de vorm van Donkey Konga. Dus game + stick voor (bijvoorbeeld) 50 euro en dan de game los voor 30
Droom maar lekker verder.quote:
Hij vertelde dat je die stick + spel voor 39.95 kunt kopen vanaf de release....Hij liet me zelfs de bestellijst zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right.
Dat ding kost los 40 euro.
Laat super monkey ball maar liggen, het spel scoort niet al te goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
nieuw voor mijn wishlist:
-Resident Evil DS
Wat inhoud: Voor juni komen de volgende interessante spellen voor mij uit in EU:
-Animal Crossing DS
-Tetris DS
-Worms DS
-Resident Evil DS
Kutzooi![]()
Zo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij vertelde dat je die stick + spel voor 39.95 kunt kopen vanaf de release....Hij liet me zelfs de bestellijst zien.
mja iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo!
Dat maakt het wel wat geloofwaardigerDat zou zeker wel een toffe actie zijn van die winkel/nintendo
Ik heb geen wifi stickyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
mja idd
Maar dan heb ik 2 wifi sticks
Ik vraag het zo wel ff bij de Dixonsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:24 schreef Thomper het volgende:
Een beetje rondgevraagd, niet bij Nintendo maar een paar retailers, en die weten nog niks van de WiFi stickies. Wel zeggen ze dat ze bij hun leveranciers al van bundels hebben gehoord, maar dat is dan een losse bundel en dan maar een tientje ofzo goedkoper. Of die bundels van Nintendo zijn weet ik nog niet though.
Het is een mooie aanbieding. Dus ik hoop dat het echt voor die prijs in de winkel komt te liggen. Tot die tijd gewoon wachten tot 31 maart.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag het zo wel ff bij de Dixons
Als ik mijn gerepareerde DS ga ophalen![]()
![]()
jawel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef GameMaster het volgende:
Animal crossing zonder wifi is toch ook niks aan of wel?
38 Euro?!!?! In de winkel kost ie minderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
mocht iemand animal crossing wildworld willen hebben voor 38 euro mag hij gillen , want vind er weinig aan heb het geduld er niet voor.
ik gil, maar meer van de schrik over de belachelijke prijs.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
mocht iemand animal crossing wildworld willen hebben voor 38 euro mag hij gillen , want vind er weinig aan heb het geduld er niet voor.
quote:Star Wars Nintendo DS Rumours
Posted By Mark on March 4, 2006
A hawk eyed reader on the Jedi Council Forums has spotted what could be the next Star Wars title on the Nintendo DS. According to Play.com and Gameplay, both UK websites, a new title has been added to the list of upcoming releases.
Titled 'Star Wars: Shadow Strike', the game is expected to be released in May and published by Ubisoft, possibly also developed by the same team behind the Episode III DS title. We must stress that none of this information has been confirmed nor denied by either Ubisoft and LucasArts, and no further details on the title have been uncovered up to this point.
Meanwhile, Play.com also lists a Star Wars Double Pack, collecting two Star Wars GBA titles previousy released on the handheld. Again this title is listed as a May release date and no details have been confirmed as to which two titles will be on the cartridge.
No doubt we will soon hear what exactly this new DS title may include, if indeed it does exist. More as we have it.
Ik denk dat de beste RPG op het moment mario en luigi is.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef Oksel het volgende:
Wat is nou de beste RPG op de DS op dit moment? Ik wil een leuke spelen.. iets als Golden Sun ofzo.. die was top!
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste RPG op het moment mario en luigi is.
Komen daar ook weer van die "blobjes" in voor?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijk![]()
Weer een port? En komt die niet op de SP?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijk![]()
Hij wordt dit keer geheel in 3D uitgevoerd.quote:
Volgens mij niet.quote:En komt die niet op de SP?
Geen port, remake.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weer een port? En komt die niet op de SP?
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind alleen dat new er een beetje amateuristisch bijgeplakt hangen.
En ik dacht dat het eigenlijk enkel een werktitel was.
Klinkt lekker legaal johquote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef vanThijs het volgende:
- edit -
Alles is onzeker. Nintendo gokte dacht ik eerst op mei, maar aangezien ze nu al moeite hebben met het bevoorraden van Japan, ben ik bang dat dat best eens september kan worden voor ons.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef supkaa het volgende:
Ik voel me enigzins bezeikt door de komst van de Lite. Ben ik er eens vroeg bij met mijn zuur verdiende centjes, dan had ik toch liever tot de Lite gewacht. Nu kan ik de Lite niet betalen door gebrek aan geld ivm sparen voor de rev![]()
Maar tziet er wel oogverblindend mooi uit![]()
![]()
Wanneer zal hij ongeveer in Nederland verschijnen en wat zal ie gaan kosten?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
wah, gekte! je moet wel zeer gadgetgeil japanner zijn om er zoveel voor neer te leggen
spijtig genoeg wel,quote:
Heb ik al gedaan, maar ik heb er nog niets van terug gehoord.quote:Heb je nintendo al gemaild met je probleem? Mijn koptelefoon was laatst kapot en ik had de bon ook niet meer, enkel de doos. Geen probleem en een nieuwe gekregen, wie weet doen ze dat bij Nintendo ook wel
Mario en luigi 1 had ook al zo'n kut eindbaas.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Bah wat een walgelijke eindbaas heeft mario & luigi. Die 2e shroob princess is echt niet kapot te krijgen, iedere keer kan dat wijf 10 aanvallen achter elkaar doen met die pokke ufo's enzo. En dan moet je ook nog iedere keer die eerste eindbaas overnieuw doen.
ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier al mensen wat Castlevania: Dawn of Sorrow hebben gehaald/gespeeld? Wat vinden jullie er van?
Ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier al mensen wat Castlevania: Dawn of Sorrow hebben gehaald/gespeeld? Wat vinden jullie er van?
Luister niet naar deze man, hij vind spellen waar je als robot klusjes moet oplossen leuk!quote:
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man, hij vind spellen waar je als robot klusjes moet oplossen leuk!
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigen
Ga nou maar gewoon Drill Dozer kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigen
Dat doe ik zodra ik Peach uitheb die onderweg isquote:
En dat zijn geen klusjes omdatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb laatst Need for Speed Most Wanted voor de DS gewonnen, dus ik kan wel wat geluk gebruiken...
Alleen waren de eerste nieuwsberichten dat hij voor $20 de toonbank over zou gaan. Ik heb gekeken op dvdbox, vgp en play-asia, maar daar is hij 25 euro / 28euro / 35 euro (incl. shipping).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Xrenity het volgende:
US brain training review:
http://www.kotaku.com/gam(...)us-review-158767.php
Via importwinkels is alles duurder. DMC3 SE voor de PS2 zou ook 20 dollar zijn maar kost omgerekend ook minstens 22 euro...quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Alleen waren de eerste nieuwsberichten dat hij voor $20 de toonbank over zou gaan. Ik heb gekeken op dvdbox, vgp en play-asia, maar daar is hij 25 euro / 28euro / 35 euro (incl. shipping).
Ik wacht nog even af voor ik hem preorder ...
Chello? Cgoodbyequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat plaatje wel een beetje HEEL erg groot, zeker ook omdat ie langzaam laadt
100 MBit TUDelft lijnquote:
Wario Ware, verkocht aan mij.... 17,50 inclusief verzend kostenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef BMH het volgende:
Wario Ware Touched!
Prijs: 17.50 incl.
Castlevania: Dawn of Sorrow (USA)
Prijs: 22 incl.
Koop nu!
Ik was eerderquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Webby het volgende:
Dan wil ik Castlevania wel
webbyonline [at] gmail
Jij wintquote:
quote:Gamer.nl:
Codemasters komt in juni met een nieuw deel in de Micro Machines reeks op de proppen. Micro Machines V4 wordt ontwikkeld voor Playstation 2, PSP, Nintendo DS en PC en zal gebruik gaan maken van de multiplayermogelijkheden van elk van deze platforms. De ontwikkelaar van dienst is Supersonic Software, de studio die ons ook het sterk op Micro Machines gelijkende Mashed bracht - één van de leukste partygames van de afgelopen jaren, dus dat belooft!
Micro Machines V4 pakt groots uit met maar liefst 750 verschillende autootjes verdeeld over 25 klassen. De 50 verschillende circuits zijn opnieuw gebaseerd op alledaagse omgevingen. Zo zul je opnieuw over het biljart, de keukentafel en door de moestuin mogen scheuren. Om je tegenstanders het vuur aan de schenen te leggen kun je beschikken over diverse wapens, van vlammenwerpers tot olievlekken. Lees meer over het spel of bekijk de screenshots van de PS2, PSP en Nintendo DS versies van het spel.
Spongbob and friends, unite!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef linuxje het volgende:
kent iemand nog een leuk DS spel voor mijn 7 jarig zusje? Ze kan beter dan gemiddeld kind met die spelletjes om gaan maar het moet natuurlijk niet TE moeilijk zijn, en geen schiet spel zoals metroid.
Mijn vriendin vraagt elke dag al wanneer komt ie binnen, ik blijf roepen donderdag schat, meestal duurt het 8 dagen na de shipped email. Maar ik ben pas om 8 uur thuis ...quote:
Ik denk dat hij dan eerst moet spelen en spelen en posten te gelijkt gaat zo moeilijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, vertel is in een notendop hoe het spel is![]()
Ik zal uiteraard bevindingen posten, maar het geduld. Hij zit nog gesealdquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, vertel is in een notendop hoe het spel is![]()
Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, level 1-1 gespeeld. Het is erg grappig (verhaal wordt verteld op Mario en Luigi manier met dezelfde soort humor) en ziet er goed uit. Qua gameplay lijkt het een beetje op een simpele combi tussen Mario Bros 2 en Yoshi's Island. De 'special moves' van Peach nog niet echt nodig gehad.
Meer volgt
Dat is volgens mij gewoon een trend in de gamewereld om spellen zo makkelijk mogelijk te maken door alle tips die je krijgtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.
Voor de rest erg leuke platformer moet ik zeggen. (zit nu in wereld 5-5)
Ben allang blij dat je bij peach ervoor kunt kiezen om die tips niet te krijgen (door simpelweg die blokjes te negeren). Een kleine tutorial vind ik niet erg, dan hoef ik de handleiding niet te lezen, maar om heel het spel aan de hand mee te worden genomen vind ik persoonlijk ontzettend storend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een trend in de gamewereld om spellen zo makkelijk mogelijk te maken door alle tips die je krijgt
Ik ben na 2 blokjes al gestopt met er tegenaan springenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.
Voor de rest erg leuke platformer moet ik zeggen. (zit nu in wereld 5-5)
Idd niks vervelender dan alles uitgekauwd te krijgen zonder dat je daar invloed op hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben allang blij dat je bij peach ervoor kunt kiezen om die tips niet te krijgen (door simpelweg die blokjes te negeren). Een kleine tutorial vind ik niet erg, dan hoef ik de handleiding niet te lezen, maar om heel het spel aan de hand mee te worden genomen vind ik persoonlijk ontzettend storend.
idd het is m'n vrouw niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd niks vervelender dan alles uitgekauwd te krijgen zonder dat je daar invloed op hebt
ik krijg geen achtergronden, alhoewel ik wel op ja klikquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
ACWW site:
http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/index.html![]()
![]()
Wallpapersquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
ACWW site:
http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/index.html![]()
![]()
Ja, ik heb de mijne sinds gisteren binnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met superpass en supercard? Ik zit er namelijk over te denken een aan te schaffen..
Is het de moeite waard en hoe groot is je compact flash kaartje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, ik heb de mijne sinds gisteren binnen.
enlighten me.... wat is een Superpass en Supercard, een soort Passme?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met superpass en supercard? Ik zit er namelijk over te denken een aan te schaffen..
Yep, waardoor je homegrown software kunt spelen op je DS en het is ook mogelijk commerciele roms te spelen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
enlighten me.... wat is een Superpass en Supercard, een soort Passme?
Ik heb ook een setje, maar dan de SD variant. MP3's luisteren is leuk, maar boxjes zijn nog steeds niet fantastisch. Rush Hour (homebrew) is wel leuk om te doen, maar ik kon de save functie niet vinden (en ben mn stylus nu ook nog kwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
Ze doen er gewoon wat lang over. Niet ieder bericht kan zo online gemieterd worden, ze moeten de plaatjes uploaden, etc. Verder hebben ze sowieso niet de hele dag tijd. Maar goed, wie ben ik om daar op te antwoorden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef BroesWillems het volgende:
Lexie en Notorious_Roy, jullie zitten toch in de redactie van Fok!Games?
Wat heb je aan een submit als je er niets mee doet? Lees heel vaak in de topics van jullie dat er geen nieuws gesubmit wordt. Submit ik vanmorgen nieuws Micro Machines V4 DS (info & screens) wordt er niks mee gedaan?
De crew heeft ook nog een leven weet je wel? Ze kunnen dus niet 24/7 online zijn om nieuws te posten etc....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef BroesWillems het volgende:
Lexie en Notorious_Roy, jullie zitten toch in de redactie van Fok!Games?
Wat heb je aan een submit als je er niets mee doet? Lees heel vaak in de topics van jullie dat er geen nieuws gesubmit wordt. Submit ik vanmorgen nieuws Micro Machines V4 DS (info & screens) wordt er niks mee gedaan?
nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef magnifor het volgende:
[..]
De crew heeft ook nog een leven weet je wel? Ze kunnen dus niet 24/7 online zijn om nieuws te posten etc....
Laten we het erop houden dat ze allemaal hun best doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef BroesWillems het volgende:
nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)
Nohja, maakt mij verder ook niks uit.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Thomper het volgende:
Hierheen jij: Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!
Jouw submit is gepost zo te zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)
Nohja, maakt mij verder ook niks uit.
Opbouwende kritiek laten we maar zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ze allemaal hun best doen. [afbeelding] En verder inderdaad...
[..]
En het is natuurlijk jammer dat je een waardeloze toy krijgt als je op alle games de nodige punten hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De 'storyline' (voor zover je daarvan kunt spreken bij dit spel) speel je razendsnel uit. Je gaat al naar het eindlevel van een bepaald karakter nog voordat je alle spelletjes van die ronde hebt gezien.
Daardoor gaat het erg snel. Maar daarna kun je nog proberen records te halen op alle spelletjes apart, dat duurt best lang.
Het is jammer dat je niet echt interessante dingen kunt vrijspelen. Alleen flauwe dingetjes (een jojo, bellenblaas, metronoom enz.)
Dreft groen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Slayage het volgende:
De bovenste is zeker de mooiste. Welke kleur is dat eigenlijk precies?
Heb je de Micro weleens vastgehouden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Hij is wel mooi (die groene is dan weer wel enorm lelijk) maar ik twijfel er toch sterk aan of dat ding wel lekker vast te houden is voor de gemiddelde hollander. Voor japanners is het vast geen probleem maar als ik die plaatjes zie zitten die knoppen toch echt heel dicht op elkaar, als ik mijn duim op de meest linkse doe zit ie volgens mij zeker in de weg met het scherm en 1 of meer andere knoppen. Kunnen ze niet een soort DS lite in oud DS formaat maken?
Tuurlijk heeft dat spel dat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand of dat Brain Training instellingen heeft voor links of rechtshandigen?
http://www.planetgamecube.com/media.cfm?artid=1497&MedTID=1
If not, dan is het voor mij onspeelbaar
Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de Micro weleens vastgehouden?
De waarde die ik aan je hecht schiet nu wel naar beneden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef Thomper het volgende:
Sowieso wel fijn, ik speelde laatst Pokemon Trozei (wat overigens een heeeeel erg verslavend puzzelspel is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |