Weer zo'n voorbeeld van een oneerlijk plaatje. De schermverlichting v/d PSP is op laag gezet.quote:
Plaatje wat je op de PSP ziet is ook behoorlijk opgerekt om het beeldvullend te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van een oneerlijk plaatje. De schermverlichting v/d PSP is op laag gezet.
Kan niet wachten = cursus Japansquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Children of Mana is trouwens nog mooier dan de Lite zelfDat spel
Ik kan niet wachten!
Dit kon ik zo snel even vinden. Helaas niet de witte.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier een High res foto van de DS lite? Ik heb die namelijk nodig voor een presentatie over Nintendo die ik mrogen heb![]()
Denk dat beter dan dit niet gaat lukken:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier een High res foto van de DS lite? Ik heb die namelijk nodig voor een presentatie over Nintendo die ik mrogen heb![]()
Oh die heb ik nog wel in überformaat:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dit kon ik zo snel even vinden. Helaas niet de witte.
http://www.dsworld.nl/imageviewer.php?artikelid=1812&pic_nr=0
Edit:
hier nog een
Het is geen powerpoint presentatie hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kun je je presentatie ook online zetten? Ik wil m wel eens lezen.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een presentatie zonder powerpoint?
wtf, die is de 21e eeuw hoor
Meer een soort van spreekbeurt, we hebben op school overal beamers in het klaslokaal, maar in het lokaal van morgen niet, het kon dus geen powerpoint presentatie wordenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een presentatie zonder powerpoint?
wtf, die is de 21e eeuw hoor
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148547quote:Cut to today: The launch of the DS Lite. Nintendo offers its sincerest apologies to the public once again, on three counts. First, the delay of the ice blue and enamel navy models of the handheld to March 11 (apparently someone forgot to order the blue paint). Next are the shipment problems.
Ik vind Nintendo altijd erg rap als het op excuses aankomt. Ze kunnen er niets aan doen dat de Lite zo hard loopt maar dat ze voor de productieproblemen bij de blauwe varianten hun excuses hebben aangeboden is wel netjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef mikando18 het volgende:
Nintendo bied 3 keer hun excuses aan.
[..]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148547
Ik twijfel ook... Het kan bizar lang duren nog (Play Asia wacht totdat ze DS Lites kunnen kopen voor normale prijzen) en idd douane en pixels blijven een risico...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Lexie het volgende:
Ik ga ook maar eens een slaapzak zoeken voor als de Lite (ooit) in Europa uitkomt. Importeren durf ik niet meer aan na het douane/dode pixel debacle.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde die ook bijna posten Xren
Nee, ik koos voor de huge motherfokking foto (anders wordt me weer fanboyisme verwetenquote:
Verkeerde witbalans ingesteld bij het fotograferenquote:
24 maart volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Even een ander vraagje: Worms DS komt toch ook een dezer dagen uit?
31 MAART ofzoe toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
over 2 weekjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |