quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben eruit. Ik cancel mn DS Lite order
Hij canceled zijn ds litequote:
ik kan een Lite meenemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef Roi het volgende:
Tsss en ik had net een treinkaartje naar Eindhoven Delft gekocht voor je party![]()
Ik heb Resident evil Deadly Silence gisteren bij de Medimarkt gekocht (een import uit de USA) Ik kreeg het playstaion 1 gevoel bij vooral de Graphics maar de nieuwe gameplay is wel weer leuk vooral met je stylus zombies neer maaien je kunt ook je microfoon gebruiken maar zo ver ben ik niet. Ik ben nu met de Rebirth Mode bezigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef dapluiz het volgende:
Kweenie of dit gewoon algemeen DS topic is of allene over de DS lite gaat, maar iemand hier die resident evil heeft gespeelt en kan vertellen of het wat is ?
verbaasde mij ook maar ik zag ook age of Empires Ds liggen ook import (MediaMarkt Eindhoven)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef dapluiz het volgende:
Import bij de mediamarkt ? Wist niet dat ze die daar ook hadden
Heb hem vandaag binnengekregen, maar hij is meteen doorgegaan naar m'n vriendin die op het moment 15km verderop zit. Aangezien ze nog niet gebeld/ge-msnd heeft vanavond neem ik aan dat het bevalt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef -Yuna- het volgende:
Heeft iemand super princess peach al binnen? Bevalt het spel?
Je vergeet New Super Mario Bros en Metroid Prime Hunters?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
nieuw voor mijn wishlist:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Wat inhoud: Voor juni komen de volgende interessante spellen voor mij uit in EU:
-Animal Crossing DS
-Tetris DS
-Worms DS
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |