nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef magnifor het volgende:
[..]
De crew heeft ook nog een leven weet je wel? Ze kunnen dus niet 24/7 online zijn om nieuws te posten etc....
Laten we het erop houden dat ze allemaal hun best doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef BroesWillems het volgende:
nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)
Nohja, maakt mij verder ook niks uit.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Thomper het volgende:
Hierheen jij: Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!
Jouw submit is gepost zo te zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, maar er word vaak gezeurt gevraagt om nieuws in de submit te doen, dan doe je dat en dan duurt het heel lang voor dat het er op staat, terwijl er tussen door wel ander nieuws komt. Ik snap ook wel dat ze niet 10 mensen er hebben zitten die constant op F5 rammen om te kijken of er nieuws is... maar nu is het nieuws al bijna geen nieuws meer (bij wijze van spreken dan)
Nohja, maakt mij verder ook niks uit.
Opbouwende kritiek laten we maar zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ze allemaal hun best doen. [afbeelding] En verder inderdaad...
[..]
En het is natuurlijk jammer dat je een waardeloze toy krijgt als je op alle games de nodige punten hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De 'storyline' (voor zover je daarvan kunt spreken bij dit spel) speel je razendsnel uit. Je gaat al naar het eindlevel van een bepaald karakter nog voordat je alle spelletjes van die ronde hebt gezien.
Daardoor gaat het erg snel. Maar daarna kun je nog proberen records te halen op alle spelletjes apart, dat duurt best lang.
Het is jammer dat je niet echt interessante dingen kunt vrijspelen. Alleen flauwe dingetjes (een jojo, bellenblaas, metronoom enz.)
Dreft groen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Slayage het volgende:
De bovenste is zeker de mooiste. Welke kleur is dat eigenlijk precies?
Heb je de Micro weleens vastgehouden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Hij is wel mooi (die groene is dan weer wel enorm lelijk) maar ik twijfel er toch sterk aan of dat ding wel lekker vast te houden is voor de gemiddelde hollander. Voor japanners is het vast geen probleem maar als ik die plaatjes zie zitten die knoppen toch echt heel dicht op elkaar, als ik mijn duim op de meest linkse doe zit ie volgens mij zeker in de weg met het scherm en 1 of meer andere knoppen. Kunnen ze niet een soort DS lite in oud DS formaat maken?
Tuurlijk heeft dat spel dat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand of dat Brain Training instellingen heeft voor links of rechtshandigen?
http://www.planetgamecube.com/media.cfm?artid=1497&MedTID=1
If not, dan is het voor mij onspeelbaar
Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de Micro weleens vastgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |