Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, level 1-1 gespeeld. Het is erg grappig (verhaal wordt verteld op Mario en Luigi manier met dezelfde soort humor) en ziet er goed uit. Qua gameplay lijkt het een beetje op een simpele combi tussen Mario Bros 2 en Yoshi's Island. De 'special moves' van Peach nog niet echt nodig gehad.
Meer volgt
Dat is volgens mij gewoon een trend in de gamewereld om spellen zo makkelijk mogelijk te maken door alle tips die je krijgtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.
Voor de rest erg leuke platformer moet ik zeggen. (zit nu in wereld 5-5)
Ben allang blij dat je bij peach ervoor kunt kiezen om die tips niet te krijgen (door simpelweg die blokjes te negeren). Een kleine tutorial vind ik niet erg, dan hoef ik de handleiding niet te lezen, maar om heel het spel aan de hand mee te worden genomen vind ik persoonlijk ontzettend storend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een trend in de gamewereld om spellen zo makkelijk mogelijk te maken door alle tips die je krijgt
Ik ben na 2 blokjes al gestopt met er tegenaan springenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die special powers heb je steeds meer nodig. Alleen jammer dat die plu die je bijhebt iets teveel tips geeft over hoe en wat je moet doen. Voor elke eindbaas heb je zo'n blokje waar je tegenaan kunt springen waarin die plu je verteld wat je moet doen om de betreffende baas te verslaan. Dat haalt wel een stuk spanning weg.
Voor de rest erg leuke platformer moet ik zeggen. (zit nu in wereld 5-5)
Idd niks vervelender dan alles uitgekauwd te krijgen zonder dat je daar invloed op hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben allang blij dat je bij peach ervoor kunt kiezen om die tips niet te krijgen (door simpelweg die blokjes te negeren). Een kleine tutorial vind ik niet erg, dan hoef ik de handleiding niet te lezen, maar om heel het spel aan de hand mee te worden genomen vind ik persoonlijk ontzettend storend.
idd het is m'n vrouw niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd niks vervelender dan alles uitgekauwd te krijgen zonder dat je daar invloed op hebt
ik krijg geen achtergronden, alhoewel ik wel op ja klikquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
ACWW site:
http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/index.html![]()
![]()
Wallpapersquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
ACWW site:
http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/index.html![]()
![]()
Ja, ik heb de mijne sinds gisteren binnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met superpass en supercard? Ik zit er namelijk over te denken een aan te schaffen..
Is het de moeite waard en hoe groot is je compact flash kaartje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, ik heb de mijne sinds gisteren binnen.
enlighten me.... wat is een Superpass en Supercard, een soort Passme?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met superpass en supercard? Ik zit er namelijk over te denken een aan te schaffen..
Yep, waardoor je homegrown software kunt spelen op je DS en het is ook mogelijk commerciele roms te spelen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
enlighten me.... wat is een Superpass en Supercard, een soort Passme?
Ik heb ook een setje, maar dan de SD variant. MP3's luisteren is leuk, maar boxjes zijn nog steeds niet fantastisch. Rush Hour (homebrew) is wel leuk om te doen, maar ik kon de save functie niet vinden (en ben mn stylus nu ook nog kwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef LENUS het volgende:
Ze doen er gewoon wat lang over. Niet ieder bericht kan zo online gemieterd worden, ze moeten de plaatjes uploaden, etc. Verder hebben ze sowieso niet de hele dag tijd. Maar goed, wie ben ik om daar op te antwoorden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef BroesWillems het volgende:
Lexie en Notorious_Roy, jullie zitten toch in de redactie van Fok!Games?
Wat heb je aan een submit als je er niets mee doet? Lees heel vaak in de topics van jullie dat er geen nieuws gesubmit wordt. Submit ik vanmorgen nieuws Micro Machines V4 DS (info & screens) wordt er niks mee gedaan?
De crew heeft ook nog een leven weet je wel? Ze kunnen dus niet 24/7 online zijn om nieuws te posten etc....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef BroesWillems het volgende:
Lexie en Notorious_Roy, jullie zitten toch in de redactie van Fok!Games?
Wat heb je aan een submit als je er niets mee doet? Lees heel vaak in de topics van jullie dat er geen nieuws gesubmit wordt. Submit ik vanmorgen nieuws Micro Machines V4 DS (info & screens) wordt er niks mee gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |