quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben eruit. Ik cancel mn DS Lite order
Hij canceled zijn ds litequote:
ik kan een Lite meenemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef Roi het volgende:
Tsss en ik had net een treinkaartje naar Eindhoven Delft gekocht voor je party![]()
Ik heb Resident evil Deadly Silence gisteren bij de Medimarkt gekocht (een import uit de USA) Ik kreeg het playstaion 1 gevoel bij vooral de Graphics maar de nieuwe gameplay is wel weer leuk vooral met je stylus zombies neer maaien je kunt ook je microfoon gebruiken maar zo ver ben ik niet. Ik ben nu met de Rebirth Mode bezigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef dapluiz het volgende:
Kweenie of dit gewoon algemeen DS topic is of allene over de DS lite gaat, maar iemand hier die resident evil heeft gespeelt en kan vertellen of het wat is ?
verbaasde mij ook maar ik zag ook age of Empires Ds liggen ook import (MediaMarkt Eindhoven)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef dapluiz het volgende:
Import bij de mediamarkt ? Wist niet dat ze die daar ook hadden
Heb hem vandaag binnengekregen, maar hij is meteen doorgegaan naar m'n vriendin die op het moment 15km verderop zit. Aangezien ze nog niet gebeld/ge-msnd heeft vanavond neem ik aan dat het bevalt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef -Yuna- het volgende:
Heeft iemand super princess peach al binnen? Bevalt het spel?
Je vergeet New Super Mario Bros en Metroid Prime Hunters?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
nieuw voor mijn wishlist:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Wat inhoud: Voor juni komen de volgende interessante spellen voor mij uit in EU:
-Animal Crossing DS
-Tetris DS
-Worms DS
-Resident Evil DS
Kutzooi![]()
Metroid haal ik nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je vergeet New Super Mario Bros en Metroid Prime Hunters?
idd. Veel te veel goede games
Te veelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:36 schreef Lexie het volgende:
Ik hoef Metroid eigenlijk ook niet. Naja, genoeg andere toffe games lijkt me
.
hhmm, niks over gehoord, en het lijkt me wel een beetje sterkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LENUS het volgende:
Ik heb gisteren een DS met mariokart gekocht. Alleen een klein probleempje, geen WIFI-sticks meer in de winkels. Een verkoper van e-plaza vertelde mij daarop dat die WIFI-stick GRATIS geleverd wordt bij het spel Animal crossings. Kan iemand dat bevestigen?
Yeah right.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LENUS het volgende:
Ik heb gisteren een DS met mariokart gekocht. Alleen een klein probleempje, geen WIFI-sticks meer in de winkels. Een verkoper van e-plaza vertelde mij daarop dat die WIFI-stick GRATIS geleverd wordt bij het spel Animal crossings. Kan iemand dat bevestigen?
ACWW VOOR 30 EUROquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het zou best kunnen in de vorm van Donkey Konga. Dus game + stick voor (bijvoorbeeld) 50 euro en dan de game los voor 30
Droom maar lekker verder.quote:
Hij vertelde dat je die stick + spel voor 39.95 kunt kopen vanaf de release....Hij liet me zelfs de bestellijst zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right.
Dat ding kost los 40 euro.
Laat super monkey ball maar liggen, het spel scoort niet al te goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
nieuw voor mijn wishlist:
-Resident Evil DS
Wat inhoud: Voor juni komen de volgende interessante spellen voor mij uit in EU:
-Animal Crossing DS
-Tetris DS
-Worms DS
-Resident Evil DS
Kutzooi![]()
Zo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij vertelde dat je die stick + spel voor 39.95 kunt kopen vanaf de release....Hij liet me zelfs de bestellijst zien.
mja iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo!
Dat maakt het wel wat geloofwaardigerDat zou zeker wel een toffe actie zijn van die winkel/nintendo
Ik heb geen wifi stickyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
mja idd
Maar dan heb ik 2 wifi sticks
Ik vraag het zo wel ff bij de Dixonsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:24 schreef Thomper het volgende:
Een beetje rondgevraagd, niet bij Nintendo maar een paar retailers, en die weten nog niks van de WiFi stickies. Wel zeggen ze dat ze bij hun leveranciers al van bundels hebben gehoord, maar dat is dan een losse bundel en dan maar een tientje ofzo goedkoper. Of die bundels van Nintendo zijn weet ik nog niet though.
Het is een mooie aanbieding. Dus ik hoop dat het echt voor die prijs in de winkel komt te liggen. Tot die tijd gewoon wachten tot 31 maart.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag het zo wel ff bij de Dixons
Als ik mijn gerepareerde DS ga ophalen![]()
![]()
jawel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef GameMaster het volgende:
Animal crossing zonder wifi is toch ook niks aan of wel?
38 Euro?!!?! In de winkel kost ie minderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
mocht iemand animal crossing wildworld willen hebben voor 38 euro mag hij gillen , want vind er weinig aan heb het geduld er niet voor.
ik gil, maar meer van de schrik over de belachelijke prijs.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
mocht iemand animal crossing wildworld willen hebben voor 38 euro mag hij gillen , want vind er weinig aan heb het geduld er niet voor.
quote:Star Wars Nintendo DS Rumours
Posted By Mark on March 4, 2006
A hawk eyed reader on the Jedi Council Forums has spotted what could be the next Star Wars title on the Nintendo DS. According to Play.com and Gameplay, both UK websites, a new title has been added to the list of upcoming releases.
Titled 'Star Wars: Shadow Strike', the game is expected to be released in May and published by Ubisoft, possibly also developed by the same team behind the Episode III DS title. We must stress that none of this information has been confirmed nor denied by either Ubisoft and LucasArts, and no further details on the title have been uncovered up to this point.
Meanwhile, Play.com also lists a Star Wars Double Pack, collecting two Star Wars GBA titles previousy released on the handheld. Again this title is listed as a May release date and no details have been confirmed as to which two titles will be on the cartridge.
No doubt we will soon hear what exactly this new DS title may include, if indeed it does exist. More as we have it.
Ik denk dat de beste RPG op het moment mario en luigi is.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef Oksel het volgende:
Wat is nou de beste RPG op de DS op dit moment? Ik wil een leuke spelen.. iets als Golden Sun ofzo.. die was top!
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste RPG op het moment mario en luigi is.
Komen daar ook weer van die "blobjes" in voor?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijk![]()
Weer een port? En komt die niet op de SP?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten even wachten op de échte RPG's nog overigens. FFIII wordt goddelijk![]()
Hij wordt dit keer geheel in 3D uitgevoerd.quote:
Volgens mij niet.quote:En komt die niet op de SP?
Geen port, remake.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weer een port? En komt die niet op de SP?
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind alleen dat new er een beetje amateuristisch bijgeplakt hangen.
En ik dacht dat het eigenlijk enkel een werktitel was.
Klinkt lekker legaal johquote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef vanThijs het volgende:
- edit -
Alles is onzeker. Nintendo gokte dacht ik eerst op mei, maar aangezien ze nu al moeite hebben met het bevoorraden van Japan, ben ik bang dat dat best eens september kan worden voor ons.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef supkaa het volgende:
Ik voel me enigzins bezeikt door de komst van de Lite. Ben ik er eens vroeg bij met mijn zuur verdiende centjes, dan had ik toch liever tot de Lite gewacht. Nu kan ik de Lite niet betalen door gebrek aan geld ivm sparen voor de rev![]()
Maar tziet er wel oogverblindend mooi uit![]()
![]()
Wanneer zal hij ongeveer in Nederland verschijnen en wat zal ie gaan kosten?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
wah, gekte! je moet wel zeer gadgetgeil japanner zijn om er zoveel voor neer te leggen
spijtig genoeg wel,quote:
Heb ik al gedaan, maar ik heb er nog niets van terug gehoord.quote:Heb je nintendo al gemaild met je probleem? Mijn koptelefoon was laatst kapot en ik had de bon ook niet meer, enkel de doos. Geen probleem en een nieuwe gekregen, wie weet doen ze dat bij Nintendo ook wel
Mario en luigi 1 had ook al zo'n kut eindbaas.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Bah wat een walgelijke eindbaas heeft mario & luigi. Die 2e shroob princess is echt niet kapot te krijgen, iedere keer kan dat wijf 10 aanvallen achter elkaar doen met die pokke ufo's enzo. En dan moet je ook nog iedere keer die eerste eindbaas overnieuw doen.
ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier al mensen wat Castlevania: Dawn of Sorrow hebben gehaald/gespeeld? Wat vinden jullie er van?
Ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier al mensen wat Castlevania: Dawn of Sorrow hebben gehaald/gespeeld? Wat vinden jullie er van?
Luister niet naar deze man, hij vind spellen waar je als robot klusjes moet oplossen leuk!quote:
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man, hij vind spellen waar je als robot klusjes moet oplossen leuk!
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigen
Ga nou maar gewoon Drill Dozer kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |