Dat doe ik zodra ik Peach uitheb die onderweg isquote:
En dat zijn geen klusjes omdatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zoveel meer dan klusjes doen, je moet het speelgoed helpen hun spulletjes terug te vinden, je moet de kikker in de tuin reanimeren en je moet de Spyd0rz vernietigen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb laatst Need for Speed Most Wanted voor de DS gewonnen, dus ik kan wel wat geluk gebruiken...
Alleen waren de eerste nieuwsberichten dat hij voor $20 de toonbank over zou gaan. Ik heb gekeken op dvdbox, vgp en play-asia, maar daar is hij 25 euro / 28euro / 35 euro (incl. shipping).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Xrenity het volgende:
US brain training review:
http://www.kotaku.com/gam(...)us-review-158767.php
Via importwinkels is alles duurder. DMC3 SE voor de PS2 zou ook 20 dollar zijn maar kost omgerekend ook minstens 22 euro...quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Alleen waren de eerste nieuwsberichten dat hij voor $20 de toonbank over zou gaan. Ik heb gekeken op dvdbox, vgp en play-asia, maar daar is hij 25 euro / 28euro / 35 euro (incl. shipping).
Ik wacht nog even af voor ik hem preorder ...
Chello? Cgoodbyequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat plaatje wel een beetje HEEL erg groot, zeker ook omdat ie langzaam laadt
100 MBit TUDelft lijnquote:
Wario Ware, verkocht aan mij.... 17,50 inclusief verzend kostenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef BMH het volgende:
Wario Ware Touched!
Prijs: 17.50 incl.
Castlevania: Dawn of Sorrow (USA)
Prijs: 22 incl.
Koop nu!
Ik was eerderquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Webby het volgende:
Dan wil ik Castlevania wel
webbyonline [at] gmail
Jij wintquote:
quote:Gamer.nl:
Codemasters komt in juni met een nieuw deel in de Micro Machines reeks op de proppen. Micro Machines V4 wordt ontwikkeld voor Playstation 2, PSP, Nintendo DS en PC en zal gebruik gaan maken van de multiplayermogelijkheden van elk van deze platforms. De ontwikkelaar van dienst is Supersonic Software, de studio die ons ook het sterk op Micro Machines gelijkende Mashed bracht - één van de leukste partygames van de afgelopen jaren, dus dat belooft!
Micro Machines V4 pakt groots uit met maar liefst 750 verschillende autootjes verdeeld over 25 klassen. De 50 verschillende circuits zijn opnieuw gebaseerd op alledaagse omgevingen. Zo zul je opnieuw over het biljart, de keukentafel en door de moestuin mogen scheuren. Om je tegenstanders het vuur aan de schenen te leggen kun je beschikken over diverse wapens, van vlammenwerpers tot olievlekken. Lees meer over het spel of bekijk de screenshots van de PS2, PSP en Nintendo DS versies van het spel.
Spongbob and friends, unite!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef linuxje het volgende:
kent iemand nog een leuk DS spel voor mijn 7 jarig zusje? Ze kan beter dan gemiddeld kind met die spelletjes om gaan maar het moet natuurlijk niet TE moeilijk zijn, en geen schiet spel zoals metroid.
Mijn vriendin vraagt elke dag al wanneer komt ie binnen, ik blijf roepen donderdag schat, meestal duurt het 8 dagen na de shipped email. Maar ik ben pas om 8 uur thuis ...quote:
Ik denk dat hij dan eerst moet spelen en spelen en posten te gelijkt gaat zo moeilijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, vertel is in een notendop hoe het spel is![]()
Ik zal uiteraard bevindingen posten, maar het geduld. Hij zit nog gesealdquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, vertel is in een notendop hoe het spel is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |