Heb nog geen mail gehad van publicservers.nl, zodra ik die krijg gooi ik hem onlinequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:57 schreef Suikermais het volgende:
Is die nieuwe server nu al online of ligt jedi nog steeds met een zatte kop in de goot ?
Een beetje activiteit op dit forum en op www.bandoffokkers.nl en af en toe eens in TS en meer eisen zijn er niet om BoF voor je naam te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:44 schreef ViPeRII het volgende:
Heej waarop is de rank gebaseerd eigenlijk? Global score oid?
Heb er 58452 momenteel, dan zou ik gewoon 4e staan
Zijn er nu nog verplichtingen oid om mee te doen met de clan?
Lijkt me opzich wel weer grappig :d
djeez. ben ik nou echt de enige die gewoon de favorietenmap en de filters ingame van battlefield2 gebruik. ze werken gewoon hartstikke goed. begrijp niet waarom iedereen zo graag op gamespy ofzo zit. die filters en favorieten hebben ze niets voor niet gemaakt in battlefield2...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef DonSauza het volgende:
Gvd wil ik de helenacht gaan spelen zijn alle gamespy servers down
Die moet ik ook nog hebben, ik kom maar tot 20 heals in een rondje, ben er al 3 dagen mee bezig, dit weekend moet het maar gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef JumperJack het volgende:
yeeah. had nog niet gezegd, maar had gisteren behalve basic explosives ook nog veteran first aid gehaaldmaar hoe de fok krijg je het nou voor elkaar om voor die gouden first aid 25 healing points IAR te maken. tegen de tijd dat je bij zo'n halfgewonde knakker bent is tie allang dood
![]()
[..]
Gewoon alles. Ik heb al tijden geen fushe pass meer gespeeld om nog maar te zwijgen over zatar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:56 schreef escape_nl het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor een openingsweekend? Dus qua mapkeuze?
welke explosives moet je nog halen?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
City Only om mensen te trekken, en me explosives te halen![]()
das waar, maar wake dan?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mashtuur, Karkand en Sharqi doen het altijd goed
als euro forces uitkomt kan je neits anders doen dan gewoon erop zetten. anders komt niemand meer op de server.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
das waar, maar wake dan?!?
en wat gaan we eigenlijk doen als euro forces uitkomt?!?
en nog een vraagdoen we 32 of 64 speler maps?!?
![]()
die chinese wall map lijkt me een paradijs voor snipersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
als euro forces uitkomt kan je neits anders doen dan gewoon erop zetten. anders komt niemand meer op de server.
Ok ik stel voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
ik stel voor om wake er wel bij te doen. urban city's zijn leuk maar ze moeten niet allemaal achter elkaar komen.
en wat postman zei, fuse pass en dat soort mappen die we nooit spelen kunnen we ook draaien. is misschien leuk als variatie.
-punisher-sd
Toppie, ziet er goed uit zo...quote:
De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef staticdata het volgende:
prima indelling escape! ik kan me er in vinden :-)
opzich wel jammer dat vrijdagavond dan geen ouderwetse BH hoer avond meer is
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopenquote:
Ik vind het maar stomme iconen, konden ze niks beters verzinnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
nou mashtuur 64 is het probleem niet maar de guns van de BHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniek
ik ga inderdaad maar rond hotel lopen en dan hopen dat ik 7 kills haalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopen
ok je bent toegevoegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef ViPeRII het volgende:
kheb me aangemeld op het forum!
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef JumperJack het volgende:
yeeah. had nog niet gezegd, maar had gisteren behalve basic explosives ook nog veteran first aid gehaaldmaar hoe de fok krijg je het nou voor elkaar om voor die gouden first aid 25 healing points IAR te maken. tegen de tijd dat je bij zo'n halfgewonde knakker bent is tie allang dood
![]()
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef escape_nl het volgende:
Dutch Band of Fokkers zal de server gaan heten, want we krgen soms wel eens vragen of wij een Nederlandse server waren of niet
Als dat zo is dan kun je hem idd beter band of fokkers nl noemen of nl vervangen voor dutch, dat lijkt me nog beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo niet
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?
Dus op Karkand de hele tent bezaaien met die tassies en hopen dat je de 25 haalt toch?!
Maak je niet druk, dat is bij iedereen zo. Als ik daarop ga letten kom ik 5200 punten te kort. Mijn combat-, team-, en commanderscore zijn ongeveer 5200 punten meer dan me global score. En hoe meer punten je hebt hoe groter het verschil is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
2400 punten in zo'n korte tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
kijk eens naar je teamkills, suicides etc, als je die aftrekt kom je er denk ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2400 punten in zo'n korte tijd?Ik doe iets fout
Toch maar ff die PE server op gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
quote:Hallo,
Momenteel zijn we net terug uit het datacentrum waar we bijna 12 uur gezeten hebben. We moeten nu eerst nog even eten en drinken. Want dat hebben we de hele dag nog niet veel gedaan.
Daarna gaan we de server online zetten.
Het ip en de daarbij horen de gegevens ontvangen jullie vanacht / morgen middag.
We zijn namelijk drie keer zo druk dan normaal, omdat plotseling een medewerker ziek is geworden gisteren.
Uiteraard mag dit geen excus zijn voor ons om d server te laat te gaan afleveren.
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
nee inderdaad :Squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Net contact gehad met onze nieuwe host, het begint al goed, niet dus
[..]
En een rondje op PE duurt ook ong 40 minuten. 20 potjes x 40 minuten is 800 minuten : 60 = 13,33 uur BF2'en binnen 24 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
gaat hopelijk beter als bij mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef -Raffie- het volgende:
weer thuissnel nieuwe pc aan sluiten
Als ze met 1 zieke medewerker het al 3x zo druk hebben.. bij een flinke griepgolf ligt het hele bedrijf plat???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Net contact gehad met onze nieuwe host, het begint al goed, niet dus
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef -Raffie- het volgende:
Battlefield is hij nu aan het instaleren
Aangezien jouw bericht vandaag is gepost hoop ik toch echt vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RudyCarell het volgende:
jammer dat de server er nog niet is... morgen dan maar...
Ja idd, my badquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RudyCarell het volgende:
jammer dat de server er nog niet is... morgen dan maar...
1 medewerker waardoor je het 3x zo druk hebt. dat zou dan toch inhouden dat de overige medewerkers nutteloos zijn, als hij voor 3 man kan werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Als ze met 1 zieke medewerker het al 3x zo druk hebben.. bij een flinke griepgolf ligt het hele bedrijf plat???
idd, kan idd wel kloppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kijk eens naar je teamkills, suicides etc, als je die ervan aftrekt kom je er denk ik wel
Pistol is makkelijk, tegenover eeerste spawn gaan liggen bij hotel op Karkand in de steeg, daar is het zo te doen, ik snipete er eerst een in het lichaam en maakte het af met pistol, of gewoon blijven raggen met pistol... Knife heb ik op sharqi gehaald... was eigenlijk ook niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik probeer m'n pistol en knive badge te halen maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang
Daar bij die kisten bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Pistol is makkelijk, tegenover eeerste spawn gaan liggen bij hotel op Karkand in de steeg, daar is het zo te doen, ik snipete er eerst een in het lichaam en maakte het af met pistol, of gewoon blijven raggen met pistol... Knife heb ik op sharqi gehaald... was eigenlijk ook niet al te moeilijk
quote:De ranking duurt ongeveer 48 uur voordat deze actief is
zoek even naar de havok server. lekkere server waar het continu 32 x 32 karkand is. Kortom veel fun bij spawnpoint hotel. dan heb je je pistol en knife badge zo gehaald.quote:
ok ik ga er volgende week wel op dan werkt het vast wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
Hier is het IP van de server
84.244.162.88
Ik heb nog in gesprek met de heren van Publicservers want de rcon werkt niet met de gegevens die ik heb gekregen.
En hier nog een quote uit het mailtje, weet niet of dit gevolgen heeeft voor de stats
[..]
Het zijn idd kutnoobs.. ik wacht dan nog wel ff.... totdat alles helemaal gereed is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
Ik heb nog in gesprek met de heren van Publicservers want de rcon werkt niet met de gegevens die ik heb gekregen.
En hier nog een quote uit het mailtje, weet niet of dit gevolgen heeeft voor de stats
[..]
Het is al drukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
gvd, op PE zitten alleen maar spawncampers, en dan gaan die gasten zitten zeuren dat ik, in het verliezende team, award probeer te krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
[..]
Is hij nu ook ranked?? ik ben vanavond trouwens ergens anders "knallen"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef escape_nl het volgende:
De server werkt nu naar behoren, de rcon doet het ook, na een aantal keer proberen en mailcontact met Publicservers.
Wat misschien even gezegd mag worden is dat de server gisteren wel online was maar door alle drukte en ziekte van medewerkers het er niet van gekomen is.
Dus ik wil Publicservers bij deze bedanken voor onze nieuwe server en hopen op een lange en een zeer goede samenwerking.
Gisteren had ik de maproulatie al gepost, maar die schuift nu een dagje op.
Dus vanavond hebben we een Urban avondje.
neuken dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Is hij nu ook ranked?? ik ben vanavond trouwens ergens anders "knallen"![]()
![]()
quote:
Het is geen Nederlandse server he dan is dat vrij logisch. Het is als ik het goed heb zelfs een Amerikaanse serverquote:
Denk niet dat je moet gaan snipenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef Incolumis het volgende:
je merkt weinig van die ping
ow jawel hoor, merk je echt niks vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je moet gaan snipen
hoeveel punten levert dat nog op tegenwoordigquote:
zatquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hoeveel punten levert dat nog op tegenwoordig?
maakt idd niets uit. heb uberhaupt altijd zo'n ping van 100-150...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je moet gaan snipen
zal wel, ben zelf nog ff hard aan t leren.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
Een goedemorgen, zal er vandaag wel iemand te vinden zijn op de nieuwe server...
daarom staat op de Bof server punish altijd uitquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
toevallig dat had ik gisteren ook. op wake island. ik wil die aviator badge halen dus stap in. komt er een lompe sniper gewoon op me aflopen. ik nog proberen te remmen maar te laat. en ja hoor weer -4 erbij.
en gisteren op karkand, lag ik daar met me PKM'tje te knallen, gaat er een sniper 1 meter voor me lopen zo door mijn vuur heen. TK en punish. echt ongeloofelijk. noobs punishen voor elke reden ook al is het hun stomme fout
Gister liep er ook een of andere aap voor mijn neus elke keer toen ik wilde schietenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef JK het volgende:
TK moet wel aan blijvenAlleen als een lompe boer inderdaad in de vuurlinie gaat lopen of voor de straaljager, dan zou het moeten kunnen worden uitgezet
Ik heb nog geen tijd gehad om te spelen, maar ik las gister dat de server nog niet ranked was? Ik heb punten nodig want ik heb bijna een nieuwe wapen unlock....
of ook zo iemand als je een sniper bent, gaat je ff halfdood knallen, en je dan weer genezen... (dus niet reanimeren, want hij liet je nog een beetje leven) doet ie dat voor de vijfde keer draai ik me om en pak mn pistool, schiet ik 2 keer op hem, laat hem leven, want ik wil geen -4, dacht nml dat hij me zou gaan punishen..., vraagt ie gelijk een kickvote tegen mij aanquote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister liep er ook een of andere aap voor mijn neus elke keer toen ik wilde schieten
Echt zeer irri is dat![]()
Ik heb hem wel weer gereanimeerd
server is al online kijk hier maarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Daar ben ik weerde rust is over
![]()
Ik heb de vorige topics niet doorgekeken, jullie hebben er vast een hoop vol gemaakt denk ik. Wat zijn de belangrijkste nieuwtjes ? Hoe bevalt de nieuwe server ?
Ferdi!!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Belangrijker: hoe bevalt ie tot nu toe ? Lagvrij ? of nog geen echte test gehad ?
Was lekker, beetje boarden, beetje bier drinkenquote:
na zo'n week waardeer je nederland weer en klaag je ff nergens meer overquote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was lekker, beetje boarden, beetje bier drinken
Sneeuw viel wat tegen maar goed je kan niet alles hebben. Meest irritante was dat het echt een plaats in de middle of nergens was. Geen krant, geen TV (behalve Duitse) geen winkels, geen internet, helemaal niets. Ik heb dan ook werkelijk geen idee wat er de afgelopen week gebeurd is in Nederland.
Heb alleen puur toevallig nog de 10km voor mannen meegekregenHopelijk vanavond nog een potje BF2 kunnen spelen maar ik vrees t ergste...
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb dan ook werkelijk geen idee wat er de afgelopen week gebeurd is in Nederland.
Ohw the horror .. the pain..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef JK het volgende:
[..]
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.
In Nederland zijn er nu al 50 mensen besmet met H5N2, zoals de variant wordt genoemd welke van mens op mens overdraagbaar is. De tamiflu is niet aan te grijpen dus oppert de regering ook aan iedereen om binnen te blijven en zoveel mogelijk BF2 te spelen.,
Ik vroeg me al af waarom ik zo gek deedquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef JK het volgende:
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.
inderdaad..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ohw the horror .. the pain..![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=6&dag=5de droogheid
had ik al gemerkt bij jou jaquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
Moet toch effe kwijt dat ik BF2 steeds minder leuk vindt om te spelen. Net weer effe een paar minuten gedaan, maar de lol is er bij mij een beetje vanaf.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef jpjedi het volgende:
Jongens...kom ff thuis het kamertje 100 bezoeken en ben er weer vandoor..
http://www.nu.nl/news/683(...)_mensen_trekken.html
Lees ff tekst onder 2e fotootjeHIK (van de cola, heb dienst tot morgen 10:00..
)
Prinsenbeek je weet tooooooch!!quote:Ook in Prinsenbeek was de belangstelling voor de grote optocht groot. Daar telde de optocht 119 deelnemers. Tienduizenden mensen zagen ongeveer twintig wagens langskomen. Daarnaast liepen honderden feestvierders in groepen en individueel mee in de optocht.
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Sickert het volgende:
Prinsenbeek je weet tooooooch!!
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?
Vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Sickert het volgende:
ik ga zo wel slapen denk ik ben kapot!
ik stuur dr wel een mailtje
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Almere-Dude het volgende:
http://media.putfile.com/The-APC-Song
![]()
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerdquote:
idd...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerd![]()
Eindelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
Maar roep het maar niet te hard, anders vind je ze straks overal in een level en loop je echt nergens meer veilig.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkIk heb mezelf echt vaak opgeblazen met m'n eigen claymores
![]()
Ja roep maar n00b en loser enzo![]()
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Ranking werkt in elk geval, toen Escape en Lies op de server zaten was er iemand gepromoveerd... dus das mooi ! Helaas nog niet m'n explosives badge gehaald... die klote dingen verdwijnen gewoon als je er een paar neer legt.... beetje rond de vlag neer leggen dus NAAST de dichtstbijzijnde vijandelijke vlag. Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
de server is idd prachtig. heb bijna nog nooit zo'n lekker bf2 avondje gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.
maar gisteren merkte ik enigzins vertraging toen er een paar 100 pingers opzaten. totaal niet schokkend hoor, maar het viel op omdat het de hele tijd lagvrij was
voor de rest is de server prima
is mij ook zo vaak gebeurd. had je bijvoorbeeld zo'n goede sniperplek op een gebouw ontdekt, plaats je een claymore bij de ladder, wordt je 10 seconden later dood gebombardeerd door artillery of een tank, of je wordt zelf gesniped, loop je na je respawn weer die ladder omhoog BOEMquote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkIk heb mezelf echt vaak opgeblazen met m'n eigen claymores
![]()
Ja roep maar n00b en loser enzo![]()
server was gisteren al ranked, al mijn punten staan erbijquote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.
maar gisteren merkte ik enigzins vertraging toen er een paar 100 pingers opzaten. totaal niet schokkend hoor, maar het viel op omdat het de hele tijd lagvrij was
voor de rest is de server prima
Beter, gisteren 143 punten gehaald met commanderen. niets in vergelijking met die bug die JJ een score van 340 gaf maar tochquote:Op maandag 27 februari 2006 09:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
server was gisteren al ranked, al mijn punten staan erbij
Hele makkelijke manier om die badge te halen:quote:Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef staticdata het volgende:
moet ik trouwens om die aviotor badge te halen ook daadwerkelijk vliegen of kan ik er gewoon 10 minuten in gaan zitten. herkend bf2 het verschil
Vertel eens hoe kun je goed vliegen want het gaat voor mij echt veel te hard dat ding....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz Razorback.. dan heb je geluk dat ik niet rond vloog ;-) Meestal zie ik dat soort dingen wel
( Zie mijn stats:
Vehicle Time Kills Deaths Ratio Road Kills
Aviator 56:55:33 3,890 1,119 3.48 439
)
totdat de andere commander je ziet en een arty op je kop gooitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hele makkelijke manier om die badge te halen:
Je wordt Commander.
Je pakt een vliegtuig en vliegt naar het einde van het level (net voordat je een melding krijgt van "you are leaving the combat zone").
Daar ergens ga je landen en blijf je rustig in je vliegtuig zitten.
Je gooit de hele tijd artillery's en klaar
Zo is het mij iig gelukt.
Er staat een verkeerde rank onder je naamquote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
totdat de andere commander je ziet en een arty op je kop gooit
Niet als je spec-ops bent, dan ken die je niet vinden... Of wel als je in een plane zit?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ja het ziet er erg mooi uit maar zoals staticdata al zei, op een spelcomputer is het 3x niks en bovendien is Modern Combat heel anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
Je zou er bijna een 360 voor kopen
maar je kunt nu toch gebruik maken van muis/keyboard? anders is het idd klote... j kunt volgens mij niet eens alle commandos uitvoeren vanaf enkelt je gamepad...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het ziet er erg mooi uit maar zoals staticdata al zei, op een spelcomputer is het 3x niks en bovendien is Modern Combat heel anders.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
zullen dan wel commando's worden als Driehoekje, driehoekje, sterretje, vierkantje, 3 stappen naar linkes, 2 naar voren, kruisje en vierkantje om een commando te geven aan iemand
alla ps2 tombraider achtig om te cheaten
Hoe gevoelig staat je muis bij het vliegen?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef ViPeRII het volgende:
@BaraCuda:
Gewoon een kwestie van oefenen. Ik merk wel dat mensen met een joystick net iets sneller zijn met het draaien en daardoor nog wel eens willen ontsnappen. Verder niet de bomber gebruiken als je lang wilt vliegen.. die is te traag om we te draaien. Hoe snel ze je vinden/ goed voor je uit kijken en jke locks in de gaten houden. Ik speel btw dus altijd met muis als ik vlieg... verder een kwestie van veel repareren e.d.
(En ik ZUIG werkelijk met heli's
(Helicopter Time: 30:14:20 Kills: 895 Deaths: 885 Ratio: 1.01 Roadkills: 145 ))
Het is een 360-game he! Die maakt gebruik van letters, toch???quote:Op maandag 27 februari 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
zullen dan wel commando's worden als Driehoekje, driehoekje, sterretje, vierkantje, 3 stappen naar linkes, 2 naar voren, kruisje en vierkantje om een commando te geven aan iemand
alle ps2 tombraider achtig om te cheaten
mwah bomber valt mee, laatst nog op een 64 speler server op cleansweep met de bomber dik bovenaan, geen enkele keer neergeschotenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef ViPeRII het volgende:
@BaraCuda:
Gewoon een kwestie van oefenen. Ik merk wel dat mensen met een joystick net iets sneller zijn met het draaien en daardoor nog wel eens willen ontsnappen. Verder niet de bomber gebruiken als je lang wilt vliegen.. die is te traag om we te draaien. Hoe snel ze je vinden/ goed voor je uit kijken en jke locks in de gaten houden. Ik speel btw dus altijd met muis als ik vlieg... verder een kwestie van veel repareren e.d.
(En ik ZUIG werkelijk met heli's
(Helicopter Time: 30:14:20 Kills: 895 Deaths: 885 Ratio: 1.01 Roadkills: 145 ))
Op Pureevil server... Gewoon beetje rondgevlogen en ineens was hij erquote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef staticdata het volgende:
ja als je nu even zegt op welke server je die aviator badge heb gehaal en hoe ben ik ook tevreden
oh ja, moet ook nog engineer badge, dus dat je 5 repair points moet maken. iemand daar tips voor? op een 64 player map ofzo? specifieke map?
Ja vroegah zaten we met 6 man in een blackhawk 1 medic 1 support die 2 achter de minigunsquote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef staticdata het volgende:
dat kan ik natuurlijk ook doen. een blackhawk de hele tijd met een vodnik verrot schieten en dan reparen etc. je bent even bezig maar het moet lukken
Ook zulke BH waren echt niet onoverwinnelijk, ik heb vaak zat op Mashtuur een einde gemaakt aan zulke tour-tochtjes. Zo wel in mijn eentje als met een aantal clangenoten (dan is het echt eenvoudig)quote:Op maandag 27 februari 2006 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja vroegah zaten we met 6 man in een blackhawk 1 medic 1 support die 2 achter de miniguns
1 bestuurder en de rest repairenOnoverwinnelijk!!!
ME TOO!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga ze ff proberen
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694
mja als je voor expert repair gaat moet je toch andere oplossingen bedenkenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor je repairs kun je ook gewoon als engineer in een voertuig achter armor aanrijden. Je kunt het beste met 2x armor en dan beide engineer, dan kun je hem relatief eenvoudig halen en nog veel punten scoren ook.
ze was online!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
idd...
nah deze moet snel weer online komen!!![]()
Ik heb iets gemist.... Wat heb ik gemist.... Vertel....quote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
ze was online!!!
alleen was ik werken
had er een mailtje gestuurd en ze heeft zeer positief geantwoord![]()
Oh yeah!!![]()
number one Hosselaar!![]()
Nee die 25 da's volgens mij niet te doen op een normale manier, je zal dan echt gebruik moeten maken van alle mogelijkheden die BF2 je biedt. Ik moet trouwens eerst veteran nog, maar ik eigenlijk nooit echt voor badges meer. Vind gewoon spelen leuker (en makkelijker)quote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
mja als je voor expert repair gaat moet je toch andere oplossingen bedenken25 repairs haal je nooit op een normale manier in 1 ronde.
Ja ik ook geloof ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.... Wat heb ik gemist.... Vertel....
dit..quote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.... Wat heb ik gemist.... Vertel....
dit...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?
ditquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
zou je denken?
gvd straks heeft ze het zo druk dat ze niet meer komt vandaag
ik ga zo wel slapen denk ik ben kapot!
ik stuur dr wel een mailtje
en dan nog dezequote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerd![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
idd...
nah deze moet snel weer online komen!!![]()
OH MY GOD, wat is die medic gun heerlijk zeg, pffffffquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ME TOO!Thanks escape voor deze heerlijke link!
Ooo, dat verklaart een hoop! Dames in het spel!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit..
[..]
dit...
[..]
dit
[..]
en dan nog deze
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ooo, dat verklaart een hoop! Dames in het spel!
OMFG als ie krachtiger is dan de PKM.. met die PKM na de laatste patch maai je al hele volksstammen neer op een volle karkand 64 server :/quote:Op maandag 27 februari 2006 17:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
OH MY GOD, wat is die medic gun heerlijk zeg, pffffff
De support is nu krachtiger dan de PKM van nu, helemaal geweldig
Gewoon het water-vodnik effect op sharqiquote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
mja als je voor expert repair gaat moet je toch andere oplossingen bedenken25 repairs haal je nooit op een normale manier in 1 ronde.
probeer maar eensquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
OMFG als ie krachtiger is dan de PKM.. met die PKM na de laatste patch maai je al hele volksstammen neer op een volle karkand 64 server :/
lol ik vlieg pas 1 dag in die jets. opeens zat ik op de tweede plek op onze nieuwe server en gelijk 25 kills. piloot had na dat vluchtje expert medic badgequote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toen ik net begon met spelen dacht ik dat ik hem nooit zou halen die ribbon voor het vliegen, maar ik had hem vrij snel toen ik eenmaal begon met vliegen. Het is gewoon een kwestie van de bomber pakken en dan heb je die kills snel genoeg, na deze patch is het wel wat lastiger, maar nog steeds te doen (denk ik)
idd. die G36E is hemels. haal ik meer kills mee dan met die PKM, die ik overigens wel zeer lekker vindquote:
nee ik bedoel de FAMAS uit Euro Forces, die kan je proberen met de link die ik postte hierbovenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
idd. die G36E is hemels. haal ik meer kills mee dan met die PKM, die ik overigens wel zeer lekker vind![]()
FAMASquote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee ik bedoel de FAMAS uit Euro Forces, die kan je proberen met de link die ik postte hierboven
Ik stond ergens helemaal in een hoekje dus dan moest je er maar net langs komen om mij te zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz Razorback.. dan heb je geluk dat ik niet rond vloog ;-) Meestal zie ik dat soort dingen wel
( Zie mijn stats:
Vehicle Time Kills Deaths Ratio Road Kills
Aviator 56:55:33 3,890 1,119 3.48 439
)
Maar die was er dus nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Heel simpelquote:Op maandag 27 februari 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
enige moeilijke is nog de air defense ribbon... 11 kills IAR. ga eens ff een wake only server opzoeken met een 64 player map en met een max van 16-32 spelers...
Hij blijft leuk hequote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef Incolumis het volgende:
[09:42] Misterfox: wat is een ram :p
[09:43] [admin BoF] Incolumis: :/
[09:43] [admin BoF] Incolumis: net als een schaap maar dan anders
Puur de vliegtijd haal je makkelijk op een wat legere server en dan lekker rondjes vliegen. Vooral de vliegtuigen van China (geloof ik) zijn erg lastig neer te halen omdat ze sneller zijn en sneller bochtjes maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:38 schreef ViPeRII het volgende:
@Staticdata.... Je kan ook gewoon blijven zitten, maar je overlevings kans is daardoor een stuk kleiner
en toch, de screens zijn vast niet ingame en goede screenshots haal je ook alleen op een enigzins acceptabele TV. Ik ben iig nog niet zwaar onder de indruk van de 360, daarnaast vind ik FPS op een console echt zuigen maar goed dat is m'n persoonlijke meningquote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
Je zou er bijna een 360 voor kopen
Thnx, vanavond eens kijken of ik wat tijd kan vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga ze ff proberen
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694
You go girlquote:
Jupquote:Op maandag 27 februari 2006 17:54 schreef Razorback het volgende:
Waren er hier trouwens ook mensen die een Logitech Z-5500 hebben?
He Frankiequote:Op maandag 27 februari 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is de (on)gelukkige Sickert?![]()
Ik ben er ook pas later ja. Sneeuw was wel cool. Nadeel was dat het eerst fors had gedooid en daarna weer was gaan vriezen waardoor offpiste onmogelijk was en de pistes waren ook niet super. Ach, veel gegeten, veel gedronken, ik heb me wel vermaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na 22:00 uur wil ik wel ff potje meeknallen hoor.....jou afknallen is altijd tijd voor
Fijne vakantie gehad trouwens? Naar de sneeuw toch?
zeg ik lekker nie!!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is de (on)gelukkige Sickert?![]()
Ja er is nog een deel 2 en 3, maar die zijn niet echt leuk meer, deze is nog wel lachen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Is dat dat krijsende mannetje die ook zijn toetsenbord verrot slaat?
Ich bin ein echter gangsta mein penis ist steifquote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja er is nog een deel 2 en 3, maar die zijn niet echt leuk meer, deze is nog wel lachen.
Ik kom zo ook op onze server, waarom doet hij het niet dan rudy?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja er is nog een deel 2 en 3, maar die zijn niet echt leuk meer, deze is nog wel lachen.
Maar wat hoor ik doet de server het niet??? Ik wilde net gaan spelen.
die sniper is gewoon de 2de unlock...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef RudyCarell het volgende:
De nieuwe wapens
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06091/deguns.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Rondjes draaien, daar kunnen die krengen niet (goed) tegenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef JumperJack het volgende:
weet iemand truukjes voor het ontkomen van AAs en Jets als je in een jet zit?!?![]()
de p90 ook, maar krijgen we automatisch nieuwe wapens als we EF hebben...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die sniper is gewoon de 2de unlock...
owja, dom...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
de p90 ook, maar krijgen we automatisch nieuwe wapens als we EF hebben...
Het Grote BoF BF2 Topic: wachtend op de nieuwe serverquote:Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef JumperJack het volgende:
ARGHH!!!! WAT IS ER NU WEER MET BATTLEFIELD2!?!?!??!
log ik in op een server, loopt ie niet meer vast, krijg ik het beginscherm waar je je kit etc. kunt kiezen. doet mn muis noch mijn toetsenbord het meer...![]()
![]()
![]()
![]()
nog iemand met dit probleem???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offline doet ie het zelfs nietquote:Op maandag 27 februari 2006 21:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het Grote BoF BF2 Topic: wachtend op de nieuwe server
De server is iig aan het fucken dus het is denk ik verstandig als je daar niet op probeert in te loggen
Ik join, kom ik je even afknallenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef -Raffie- het volgende:
Server doet het weerhij is alleen leeg
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik join, kom ik je even afknallen
Nog even 10 minuutjes iets af maken.
bejaarde dikke manquote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik had dus toch niks gemist. Sickert date met een bejaarde dikke man via msn
ze moet toch juist onder je liggen :Squote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
bejaarde dikke man
wil jou nog wel eens zien als ze naast me staat
ook datquote:Op maandag 27 februari 2006 22:39 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ze moet toch juist onder je liggen :S
Foto foto foto foto! En niet zeggen dat je die niet hebt, dan maak je er maar een als haar cam aanstaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook dat
damn het is echt een lekkerding tering... ik was net op de cam even onder de indruk![]()
mn mond viel open (echt waar)
meer nieuws volgt! ik ga nu slapen en wachten op een smsje
Ik heb d'r gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Foto foto foto foto! En niet zeggen dat je die niet hebt, dan maak je er maar een als haar cam aanstaat.![]()
Haha dan komt ze nooit weer bij hemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb d'r gezienLeuk meisje
Ik heb al gevraagd of Sickert d'r uit gaat nodigen voor de meeting maar ik denk dat ie dat niet aandurft
Dat kaart heb ik in combinatie met de Z5500 speakers die Razorback wil halen. Geloof mij, het is een superkaartje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga deze van de week maar ff halen, altijd leuk om zelf je verjaardagscadeau's te halen
Creative Sound Blaster® X-Fi XtremeMusic™
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu een externe Audigy 2 NX 5.1
Wat een vreselijk mannetje zeg!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ich bin ein echter gangsta mein penis ist steif![]()
me 2, en alstie vol zitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef domolanglekker het volgende:
nou hopelijk kan ik vanavond es op onze server spelen voor de eerste keer. (als ie up is tensminste)
Haha ja je zou zo'n kind hebben.... je zou spontaan zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mannetje zeg!![]()
Nou niet zelfmoord ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha ja je zou zo'n kind hebben.... je zou spontaan zelfmoord plegen
eigenlijk moet je medelijden met die jongen hebben. al het bloed stroomt daarnaartoe waardoor zijn hersenen niet meer genoeg krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mannetje zeg!![]()
Overigens kan ik er wel erg goed om lachen, althans de eerste die 2de en 3de zijn niet echt leuk meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha ja je zou zo'n kind hebben.... je zou spontaan zelfmoord plegen
In de goot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is jedi eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef escape_nl het volgende:
Denk dat Jedi nog in zijn YMCEA pakje aan het bonken is
Jedi had beloofd geen minuut van het carnaval te missen dus .. dat doet hij goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is jedi eigenlijk gebleven? Is hij 24/7 aan het carnavallen ofzo
De L96A1 en P90 zijn wapens van Euro Forces, echter kun je ze sinds de laatste patch unlocken in BF2 en diegene die alle wapens al hadden kregen deze 2 wapens er 'zomaar' bij. Althans, dat was bij mij het geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef JK het volgende:
uh, is EuroForce al uit of krijg iedereen die sniper unlock? Ik zat net op een multiplay server (wat zijn die lui slecht zeg, ben zelfs 1e geworden een keer... en dat doe ik niet vaak! , maar ik schoot iemand dood, pakte z'n kit en het was de L96A1 .. (kut sniper btw)
Maar ik dacht dat ie bij euroforce hoorde of is het egwoon een 2e sniper unlock die iedereen krijgt?
De wapens van EuroForce vallen me trouwens tegen.... die P90 richt ook weinig uit, in Stargate SG1 enz. knallen ze nog heel wat jaffa er mee af maar hier raak je weinigWel mooie mod om even die wapens te testen.
dat is een enorme kutkaart!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga deze van de week maar ff halen, altijd leuk om zelf je verjaardagscadeau's te halen
Creative Sound Blaster® X-Fi XtremeMusic™
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu een externe Audigy 2 NX 5.1
uit Polenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben wel nieuwsgierig. Hoop dat het wat wordt Sickert, waar heb je haar vandaan gehaald?
www.google.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben wel nieuwsgierig. Hoop dat het wat wordt Sickert, waar heb je haar vandaan gehaald?
fuckersquote:
Rotterdam, 18quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woont ze in Dordt Kevin? Hoe oud is ze?
Jah ga maar weg maar dan zal ik ook onthulen wie het isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
fuckers![]()
net was ze weer online
en de gesprekjes worden steeds leuker
* Sickert deinstalleerd bf2 alvast en zegt alvast vaarwel aan zijn Bof! vriendjes
![]()
4 jaar!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
whaha die foto's en die reactie van Suikermais
ik ben zelf 22 dus dan mag het nog net 4 jaar is mn grens naar beneden...
nein!! ze is heel sportief (dus ik zal er aan moeten geloven)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
4 jaar!!![]()
Waar ontmoet? Gaat ze vaak uit in R'dam? Hoe ziet ze eruit? Heb je foto? Heeft ze ballen? Drinkt ze bier?
Speelt ze BF2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
4 jaar!!![]()
Waar ontmoet? Gaat ze vaak uit in R'dam? Hoe ziet ze eruit? Heb je foto? Heeft ze ballen? Drinkt ze bier?
Om mijn vraag te beantwoorden of ze wel of geen ballen heeft??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
nein!! ze is heel sportief (dus ik zal er aan moeten geloven)en ze drinkt weinig tot niets
verdere info drop ik later wel...
moet er eerst maar eens langsgaan
http://www.webcamgirls.nl/quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heb je der leren kennen via 't net?
Das wel een vereiste dacht ik zo!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Slikt ze ?
Off-Topic!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*Wanneer gaan we trouwens weer eens met z'n allen knallen op ONZE server?
voor 2 zegels bij de Neckermann besteld gok ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
wat een vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef DonSauza het volgende:
Is het ook mogelijk om de positie in een voertuig te veranderen?
Dus zou ik bijvoorbeeld in een jeep kunnen stappen zonder achter het stuur te zitten maar achter het machine geweer?
ja.. spank mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heb je der leren kennen via 't net?
RTFM!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef DonSauza het volgende:
Is het ook mogelijk om de positie in een voertuig te veranderen?
Dus zou ik bijvoorbeeld in een jeep kunnen stappen zonder achter het stuur te zitten maar achter het machine geweer?
HOMOOOOOS @ TS!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja.. spank me
maar wat wil je ook met iemand die weinig uitgaat![]()
laten we weer ontopic gaan trouwens
HOMOOOOS![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja.. spank me
maar wat wil je ook met iemand die weinig uitgaat![]()
laten we weer ontopic gaan trouwens
HOMOOOOS![]()
quote:[19:07] [admin BoF] Incolumis: T.S.G.V.D.!
[19:07] [admin BoF] Incolumis:
[19:08] [BoF]Diamond3d: N>E>E>
[19:08] [admin BoF] Incolumis: H.O.M.O.
whehehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Incolumis het volgende:
een uiterst informatieve bijdrage:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |