fuckersquote:
Rotterdam, 18quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woont ze in Dordt Kevin? Hoe oud is ze?
Jah ga maar weg maar dan zal ik ook onthulen wie het isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
fuckers![]()
net was ze weer online
en de gesprekjes worden steeds leuker
* Sickert deinstalleerd bf2 alvast en zegt alvast vaarwel aan zijn Bof! vriendjes
![]()
4 jaar!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
whaha die foto's en die reactie van Suikermais
ik ben zelf 22 dus dan mag het nog net 4 jaar is mn grens naar beneden...
nein!! ze is heel sportief (dus ik zal er aan moeten geloven)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
4 jaar!!![]()
Waar ontmoet? Gaat ze vaak uit in R'dam? Hoe ziet ze eruit? Heb je foto? Heeft ze ballen? Drinkt ze bier?
Speelt ze BF2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
4 jaar!!![]()
Waar ontmoet? Gaat ze vaak uit in R'dam? Hoe ziet ze eruit? Heb je foto? Heeft ze ballen? Drinkt ze bier?
Om mijn vraag te beantwoorden of ze wel of geen ballen heeft??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
nein!! ze is heel sportief (dus ik zal er aan moeten geloven)en ze drinkt weinig tot niets
verdere info drop ik later wel...
moet er eerst maar eens langsgaan
http://www.webcamgirls.nl/quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heb je der leren kennen via 't net?
Das wel een vereiste dacht ik zo!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Slikt ze ?
Off-Topic!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*Wanneer gaan we trouwens weer eens met z'n allen knallen op ONZE server?
voor 2 zegels bij de Neckermann besteld gok ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben wel nieuwsgierig. Hoop dat het wat wordt Sickert, waar heb je haar vandaan gehaald?
wat een vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef DonSauza het volgende:
Is het ook mogelijk om de positie in een voertuig te veranderen?
Dus zou ik bijvoorbeeld in een jeep kunnen stappen zonder achter het stuur te zitten maar achter het machine geweer?
ja.. spank mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heb je der leren kennen via 't net?
RTFM!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef DonSauza het volgende:
Is het ook mogelijk om de positie in een voertuig te veranderen?
Dus zou ik bijvoorbeeld in een jeep kunnen stappen zonder achter het stuur te zitten maar achter het machine geweer?
HOMOOOOOS @ TS!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja.. spank me
maar wat wil je ook met iemand die weinig uitgaat![]()
laten we weer ontopic gaan trouwens
HOMOOOOS![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja.. spank me
maar wat wil je ook met iemand die weinig uitgaat![]()
laten we weer ontopic gaan trouwens
HOMOOOOS![]()
quote:[19:07] [admin BoF] Incolumis: T.S.G.V.D.!
[19:07] [admin BoF] Incolumis:
[19:08] [BoF]Diamond3d: N>E>E>
[19:08] [admin BoF] Incolumis: H.O.M.O.
whehehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Incolumis het volgende:
een uiterst informatieve bijdrage:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |