Heb nog geen mail gehad van publicservers.nl, zodra ik die krijg gooi ik hem onlinequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:57 schreef Suikermais het volgende:
Is die nieuwe server nu al online of ligt jedi nog steeds met een zatte kop in de goot ?
Een beetje activiteit op dit forum en op www.bandoffokkers.nl en af en toe eens in TS en meer eisen zijn er niet om BoF voor je naam te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:44 schreef ViPeRII het volgende:
Heej waarop is de rank gebaseerd eigenlijk? Global score oid?
Heb er 58452 momenteel, dan zou ik gewoon 4e staan
Zijn er nu nog verplichtingen oid om mee te doen met de clan?
Lijkt me opzich wel weer grappig :d
djeez. ben ik nou echt de enige die gewoon de favorietenmap en de filters ingame van battlefield2 gebruik. ze werken gewoon hartstikke goed. begrijp niet waarom iedereen zo graag op gamespy ofzo zit. die filters en favorieten hebben ze niets voor niet gemaakt in battlefield2...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef DonSauza het volgende:
Gvd wil ik de helenacht gaan spelen zijn alle gamespy servers down
Die moet ik ook nog hebben, ik kom maar tot 20 heals in een rondje, ben er al 3 dagen mee bezig, dit weekend moet het maar gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef JumperJack het volgende:
yeeah. had nog niet gezegd, maar had gisteren behalve basic explosives ook nog veteran first aid gehaaldmaar hoe de fok krijg je het nou voor elkaar om voor die gouden first aid 25 healing points IAR te maken. tegen de tijd dat je bij zo'n halfgewonde knakker bent is tie allang dood
![]()
[..]
Gewoon alles. Ik heb al tijden geen fushe pass meer gespeeld om nog maar te zwijgen over zatar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:56 schreef escape_nl het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor een openingsweekend? Dus qua mapkeuze?
welke explosives moet je nog halen?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
City Only om mensen te trekken, en me explosives te halen![]()
das waar, maar wake dan?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mashtuur, Karkand en Sharqi doen het altijd goed
als euro forces uitkomt kan je neits anders doen dan gewoon erop zetten. anders komt niemand meer op de server.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
das waar, maar wake dan?!?
en wat gaan we eigenlijk doen als euro forces uitkomt?!?
en nog een vraagdoen we 32 of 64 speler maps?!?
![]()
die chinese wall map lijkt me een paradijs voor snipersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
als euro forces uitkomt kan je neits anders doen dan gewoon erop zetten. anders komt niemand meer op de server.
Ok ik stel voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
ik stel voor om wake er wel bij te doen. urban city's zijn leuk maar ze moeten niet allemaal achter elkaar komen.
en wat postman zei, fuse pass en dat soort mappen die we nooit spelen kunnen we ook draaien. is misschien leuk als variatie.
-punisher-sd
Toppie, ziet er goed uit zo...quote:
De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef staticdata het volgende:
prima indelling escape! ik kan me er in vinden :-)
opzich wel jammer dat vrijdagavond dan geen ouderwetse BH hoer avond meer is
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopenquote:
Ik vind het maar stomme iconen, konden ze niks beters verzinnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
nou mashtuur 64 is het probleem niet maar de guns van de BHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniek
ik ga inderdaad maar rond hotel lopen en dan hopen dat ik 7 kills haalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopen
ok je bent toegevoegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef ViPeRII het volgende:
kheb me aangemeld op het forum!
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef JumperJack het volgende:
yeeah. had nog niet gezegd, maar had gisteren behalve basic explosives ook nog veteran first aid gehaaldmaar hoe de fok krijg je het nou voor elkaar om voor die gouden first aid 25 healing points IAR te maken. tegen de tijd dat je bij zo'n halfgewonde knakker bent is tie allang dood
![]()
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef escape_nl het volgende:
Dutch Band of Fokkers zal de server gaan heten, want we krgen soms wel eens vragen of wij een Nederlandse server waren of niet
Als dat zo is dan kun je hem idd beter band of fokkers nl noemen of nl vervangen voor dutch, dat lijkt me nog beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo niet
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?
Dus op Karkand de hele tent bezaaien met die tassies en hopen dat je de 25 haalt toch?!
Maak je niet druk, dat is bij iedereen zo. Als ik daarop ga letten kom ik 5200 punten te kort. Mijn combat-, team-, en commanderscore zijn ongeveer 5200 punten meer dan me global score. En hoe meer punten je hebt hoe groter het verschil is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
2400 punten in zo'n korte tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
kijk eens naar je teamkills, suicides etc, als je die aftrekt kom je er denk ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2400 punten in zo'n korte tijd?Ik doe iets fout
Toch maar ff die PE server op gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
quote:Hallo,
Momenteel zijn we net terug uit het datacentrum waar we bijna 12 uur gezeten hebben. We moeten nu eerst nog even eten en drinken. Want dat hebben we de hele dag nog niet veel gedaan.
Daarna gaan we de server online zetten.
Het ip en de daarbij horen de gegevens ontvangen jullie vanacht / morgen middag.
We zijn namelijk drie keer zo druk dan normaal, omdat plotseling een medewerker ziek is geworden gisteren.
Uiteraard mag dit geen excus zijn voor ons om d server te laat te gaan afleveren.
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
nee inderdaad :Squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Net contact gehad met onze nieuwe host, het begint al goed, niet dus
[..]
En een rondje op PE duurt ook ong 40 minuten. 20 potjes x 40 minuten is 800 minuten : 60 = 13,33 uur BF2'en binnen 24 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
gaat hopelijk beter als bij mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef -Raffie- het volgende:
weer thuissnel nieuwe pc aan sluiten
Als ze met 1 zieke medewerker het al 3x zo druk hebben.. bij een flinke griepgolf ligt het hele bedrijf plat???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Net contact gehad met onze nieuwe host, het begint al goed, niet dus
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef -Raffie- het volgende:
Battlefield is hij nu aan het instaleren
Aangezien jouw bericht vandaag is gepost hoop ik toch echt vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RudyCarell het volgende:
jammer dat de server er nog niet is... morgen dan maar...
Ja idd, my badquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RudyCarell het volgende:
jammer dat de server er nog niet is... morgen dan maar...
1 medewerker waardoor je het 3x zo druk hebt. dat zou dan toch inhouden dat de overige medewerkers nutteloos zijn, als hij voor 3 man kan werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Als ze met 1 zieke medewerker het al 3x zo druk hebben.. bij een flinke griepgolf ligt het hele bedrijf plat???
idd, kan idd wel kloppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kijk eens naar je teamkills, suicides etc, als je die ervan aftrekt kom je er denk ik wel
Pistol is makkelijk, tegenover eeerste spawn gaan liggen bij hotel op Karkand in de steeg, daar is het zo te doen, ik snipete er eerst een in het lichaam en maakte het af met pistol, of gewoon blijven raggen met pistol... Knife heb ik op sharqi gehaald... was eigenlijk ook niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik probeer m'n pistol en knive badge te halen maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang
Daar bij die kisten bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Pistol is makkelijk, tegenover eeerste spawn gaan liggen bij hotel op Karkand in de steeg, daar is het zo te doen, ik snipete er eerst een in het lichaam en maakte het af met pistol, of gewoon blijven raggen met pistol... Knife heb ik op sharqi gehaald... was eigenlijk ook niet al te moeilijk
quote:De ranking duurt ongeveer 48 uur voordat deze actief is
zoek even naar de havok server. lekkere server waar het continu 32 x 32 karkand is. Kortom veel fun bij spawnpoint hotel. dan heb je je pistol en knife badge zo gehaald.quote:
ok ik ga er volgende week wel op dan werkt het vast wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
Hier is het IP van de server
84.244.162.88
Ik heb nog in gesprek met de heren van Publicservers want de rcon werkt niet met de gegevens die ik heb gekregen.
En hier nog een quote uit het mailtje, weet niet of dit gevolgen heeeft voor de stats
[..]
Het zijn idd kutnoobs.. ik wacht dan nog wel ff.... totdat alles helemaal gereed is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
Ik heb nog in gesprek met de heren van Publicservers want de rcon werkt niet met de gegevens die ik heb gekregen.
En hier nog een quote uit het mailtje, weet niet of dit gevolgen heeeft voor de stats
[..]
Het is al drukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
gvd, op PE zitten alleen maar spawncampers, en dan gaan die gasten zitten zeuren dat ik, in het verliezende team, award probeer te krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
Beste Boffers
84.244.162.88
[..]
Is hij nu ook ranked?? ik ben vanavond trouwens ergens anders "knallen"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef escape_nl het volgende:
De server werkt nu naar behoren, de rcon doet het ook, na een aantal keer proberen en mailcontact met Publicservers.
Wat misschien even gezegd mag worden is dat de server gisteren wel online was maar door alle drukte en ziekte van medewerkers het er niet van gekomen is.
Dus ik wil Publicservers bij deze bedanken voor onze nieuwe server en hopen op een lange en een zeer goede samenwerking.
Gisteren had ik de maproulatie al gepost, maar die schuift nu een dagje op.
Dus vanavond hebben we een Urban avondje.
neuken dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Is hij nu ook ranked?? ik ben vanavond trouwens ergens anders "knallen"![]()
![]()
quote:
Het is geen Nederlandse server he dan is dat vrij logisch. Het is als ik het goed heb zelfs een Amerikaanse serverquote:
Denk niet dat je moet gaan snipenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef Incolumis het volgende:
je merkt weinig van die ping
ow jawel hoor, merk je echt niks vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je moet gaan snipen
hoeveel punten levert dat nog op tegenwoordigquote:
zatquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hoeveel punten levert dat nog op tegenwoordig?
maakt idd niets uit. heb uberhaupt altijd zo'n ping van 100-150...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je moet gaan snipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |