De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef staticdata het volgende:
prima indelling escape! ik kan me er in vinden :-)
opzich wel jammer dat vrijdagavond dan geen ouderwetse BH hoer avond meer is
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopenquote:
Ik vind het maar stomme iconen, konden ze niks beters verzinnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
nou mashtuur 64 is het probleem niet maar de guns van de BHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De Mashtuur van vanavond is 64, dus geen paniek
ik ga inderdaad maar rond hotel lopen en dan hopen dat ik 7 kills haalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dat is meer een APC & Tank battle... denk eerder dat je Havok moet nemen voor de knife badge (of een andere Karkand 64) en dan alleen maar met je knife rond hotel lopen
ok je bent toegevoegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef ViPeRII het volgende:
kheb me aangemeld op het forum!
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef JumperJack het volgende:
yeeah. had nog niet gezegd, maar had gisteren behalve basic explosives ook nog veteran first aid gehaaldmaar hoe de fok krijg je het nou voor elkaar om voor die gouden first aid 25 healing points IAR te maken. tegen de tijd dat je bij zo'n halfgewonde knakker bent is tie allang dood
![]()
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef escape_nl het volgende:
Dutch Band of Fokkers zal de server gaan heten, want we krgen soms wel eens vragen of wij een Nederlandse server waren of niet
Als dat zo is dan kun je hem idd beter band of fokkers nl noemen of nl vervangen voor dutch, dat lijkt me nog beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet beter om Band of Fokkers NL server te noemen? veel mensen zoeken alleen op het woord "band" en zonder de % voor een woord vindt BF2 em zo niet
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je het tassie wegpleurt en er loopt er 1 doorheen (met schade), dat je dan ook een healpoint krijgt?
Dus op Karkand de hele tent bezaaien met die tassies en hopen dat je de 25 haalt toch?!
Maak je niet druk, dat is bij iedereen zo. Als ik daarop ga letten kom ik 5200 punten te kort. Mijn combat-, team-, en commanderscore zijn ongeveer 5200 punten meer dan me global score. En hoe meer punten je hebt hoe groter het verschil is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
2400 punten in zo'n korte tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Nog 2400 punten, dus morgenavond ben ik een Colonel
kijk eens naar je teamkills, suicides etc, als je die aftrekt kom je er denk ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, zie der maar eens 25 te halen, blijf bij 15 steken. wel weet ik dat karkand 64 met 32-64 spelers de enige mogelijkheid is![]()
wanneer komt de nieuwe server eigenlijk online?!?
mn gs klopt nog steeds nietcombat + team + commander score is meer dan mijn global score, en dat scheelt iets van 700 punten
![]()
![]()
sta nu op 10800 terwijl ik er al 11500 zou moeten hebben
![]()
![]()
![]()
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2400 punten in zo'n korte tijd?Ik doe iets fout
Toch maar ff die PE server op gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
quote:Hallo,
Momenteel zijn we net terug uit het datacentrum waar we bijna 12 uur gezeten hebben. We moeten nu eerst nog even eten en drinken. Want dat hebben we de hele dag nog niet veel gedaan.
Daarna gaan we de server online zetten.
Het ip en de daarbij horen de gegevens ontvangen jullie vanacht / morgen middag.
We zijn namelijk drie keer zo druk dan normaal, omdat plotseling een medewerker ziek is geworden gisteren.
Uiteraard mag dit geen excus zijn voor ons om d server te laat te gaan afleveren.
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
nee inderdaad :Squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Net contact gehad met onze nieuwe host, het begint al goed, niet dus
[..]
En een rondje op PE duurt ook ong 40 minuten. 20 potjes x 40 minuten is 800 minuten : 60 = 13,33 uur BF2'en binnen 24 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
10 potjes APC op PE is ongeveer 1200 punten
10 potjes commander op PE is ongeveer 1500 punten
Dus reken maar uit
gaat hopelijk beter als bij mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef -Raffie- het volgende:
weer thuissnel nieuwe pc aan sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |