quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef jpjedi het volgende:
Jongens...kom ff thuis het kamertje 100 bezoeken en ben er weer vandoor..
http://www.nu.nl/news/683(...)_mensen_trekken.html
Lees ff tekst onder 2e fotootjeHIK (van de cola, heb dienst tot morgen 10:00..
)
Prinsenbeek je weet tooooooch!!quote:Ook in Prinsenbeek was de belangstelling voor de grote optocht groot. Daar telde de optocht 119 deelnemers. Tienduizenden mensen zagen ongeveer twintig wagens langskomen. Daarnaast liepen honderden feestvierders in groepen en individueel mee in de optocht.
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Sickert het volgende:
Prinsenbeek je weet tooooooch!!
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?
Vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Sickert het volgende:
ik ga zo wel slapen denk ik ben kapot!
ik stuur dr wel een mailtje
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Almere-Dude het volgende:
http://media.putfile.com/The-APC-Song
![]()
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerdquote:
idd...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerd![]()
Eindelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
Maar roep het maar niet te hard, anders vind je ze straks overal in een level en loop je echt nergens meer veilig.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkIk heb mezelf echt vaak opgeblazen met m'n eigen claymores
![]()
Ja roep maar n00b en loser enzo![]()
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Ranking werkt in elk geval, toen Escape en Lies op de server zaten was er iemand gepromoveerd... dus das mooi ! Helaas nog niet m'n explosives badge gehaald... die klote dingen verdwijnen gewoon als je er een paar neer legt.... beetje rond de vlag neer leggen dus NAAST de dichtstbijzijnde vijandelijke vlag. Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |