zal wel, ben zelf nog ff hard aan t leren.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
Een goedemorgen, zal er vandaag wel iemand te vinden zijn op de nieuwe server...
daarom staat op de Bof server punish altijd uitquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
toevallig dat had ik gisteren ook. op wake island. ik wil die aviator badge halen dus stap in. komt er een lompe sniper gewoon op me aflopen. ik nog proberen te remmen maar te laat. en ja hoor weer -4 erbij.
en gisteren op karkand, lag ik daar met me PKM'tje te knallen, gaat er een sniper 1 meter voor me lopen zo door mijn vuur heen. TK en punish. echt ongeloofelijk. noobs punishen voor elke reden ook al is het hun stomme fout
Gister liep er ook een of andere aap voor mijn neus elke keer toen ik wilde schietenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef JK het volgende:
TK moet wel aan blijvenAlleen als een lompe boer inderdaad in de vuurlinie gaat lopen of voor de straaljager, dan zou het moeten kunnen worden uitgezet
Ik heb nog geen tijd gehad om te spelen, maar ik las gister dat de server nog niet ranked was? Ik heb punten nodig want ik heb bijna een nieuwe wapen unlock....
of ook zo iemand als je een sniper bent, gaat je ff halfdood knallen, en je dan weer genezen... (dus niet reanimeren, want hij liet je nog een beetje leven) doet ie dat voor de vijfde keer draai ik me om en pak mn pistool, schiet ik 2 keer op hem, laat hem leven, want ik wil geen -4, dacht nml dat hij me zou gaan punishen..., vraagt ie gelijk een kickvote tegen mij aanquote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister liep er ook een of andere aap voor mijn neus elke keer toen ik wilde schieten
Echt zeer irri is dat![]()
Ik heb hem wel weer gereanimeerd
server is al online kijk hier maarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Daar ben ik weerde rust is over
![]()
Ik heb de vorige topics niet doorgekeken, jullie hebben er vast een hoop vol gemaakt denk ik. Wat zijn de belangrijkste nieuwtjes ? Hoe bevalt de nieuwe server ?
Ferdi!!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Belangrijker: hoe bevalt ie tot nu toe ? Lagvrij ? of nog geen echte test gehad ?
Was lekker, beetje boarden, beetje bier drinkenquote:
na zo'n week waardeer je nederland weer en klaag je ff nergens meer overquote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was lekker, beetje boarden, beetje bier drinken
Sneeuw viel wat tegen maar goed je kan niet alles hebben. Meest irritante was dat het echt een plaats in de middle of nergens was. Geen krant, geen TV (behalve Duitse) geen winkels, geen internet, helemaal niets. Ik heb dan ook werkelijk geen idee wat er de afgelopen week gebeurd is in Nederland.
Heb alleen puur toevallig nog de 10km voor mannen meegekregenHopelijk vanavond nog een potje BF2 kunnen spelen maar ik vrees t ergste...
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb dan ook werkelijk geen idee wat er de afgelopen week gebeurd is in Nederland.
Ohw the horror .. the pain..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef JK het volgende:
[..]
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.
In Nederland zijn er nu al 50 mensen besmet met H5N2, zoals de variant wordt genoemd welke van mens op mens overdraagbaar is. De tamiflu is niet aan te grijpen dus oppert de regering ook aan iedereen om binnen te blijven en zoveel mogelijk BF2 te spelen.,
Ik vroeg me al af waarom ik zo gek deedquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef JK het volgende:
Belangrijkste nieuws van de afgelopen week is dat de H5N1 variant is gemuteerd, zodat het nu ook mogelijk is om van mens op mens te besmetten.
inderdaad..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ohw the horror .. the pain..![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=6&dag=5de droogheid
had ik al gemerkt bij jou jaquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
Moet toch effe kwijt dat ik BF2 steeds minder leuk vindt om te spelen. Net weer effe een paar minuten gedaan, maar de lol is er bij mij een beetje vanaf.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef jpjedi het volgende:
Jongens...kom ff thuis het kamertje 100 bezoeken en ben er weer vandoor..
http://www.nu.nl/news/683(...)_mensen_trekken.html
Lees ff tekst onder 2e fotootjeHIK (van de cola, heb dienst tot morgen 10:00..
)
Prinsenbeek je weet tooooooch!!quote:Ook in Prinsenbeek was de belangstelling voor de grote optocht groot. Daar telde de optocht 119 deelnemers. Tienduizenden mensen zagen ongeveer twintig wagens langskomen. Daarnaast liepen honderden feestvierders in groepen en individueel mee in de optocht.
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Sickert het volgende:
Prinsenbeek je weet tooooooch!!
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat reageer je toch steeds snel, nog steeds aan t wachten ?
Vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Sickert het volgende:
ik ga zo wel slapen denk ik ben kapot!
ik stuur dr wel een mailtje
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Almere-Dude het volgende:
http://media.putfile.com/The-APC-Song
![]()
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerdquote:
idd...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Touche, ik vind vrouwen een stuk lekkerder maar toch, ik zei al tegen Sickert; geef je ze aandacht dan ben je opdringerig, geef je ze geen aandacht ben je weer ongeinteresseerd![]()
Eindelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
Maar roep het maar niet te hard, anders vind je ze straks overal in een level en loop je echt nergens meer veilig.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkIk heb mezelf echt vaak opgeblazen met m'n eigen claymores
![]()
Ja roep maar n00b en loser enzo![]()
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef JK het volgende:
Ranking werkt in elk geval, toen Escape en Lies op de server zaten was er iemand gepromoveerd... dus das mooi ! Helaas nog niet m'n explosives badge gehaald... die klote dingen verdwijnen gewoon als je er een paar neer legt.... beetje rond de vlag neer leggen dus NAAST de dichtstbijzijnde vijandelijke vlag. Wel gaaf dat die claymores dus niet meer afgaan bij teamgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |