de server is idd prachtig. heb bijna nog nooit zo'n lekker bf2 avondje gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.
maar gisteren merkte ik enigzins vertraging toen er een paar 100 pingers opzaten. totaal niet schokkend hoor, maar het viel op omdat het de hele tijd lagvrij was
voor de rest is de server prima
is mij ook zo vaak gebeurd. had je bijvoorbeeld zo'n goede sniperplek op een gebouw ontdekt, plaats je een claymore bij de ladder, wordt je 10 seconden later dood gebombardeerd door artillery of een tank, of je wordt zelf gesniped, loop je na je respawn weer die ladder omhoog BOEMquote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkIk heb mezelf echt vaak opgeblazen met m'n eigen claymores
![]()
Ja roep maar n00b en loser enzo![]()
server was gisteren al ranked, al mijn punten staan erbijquote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat de server daadwerkerlijk ranked is. ik heb een keer op een unranked server gezeten, kreeg een badge maar die komt er dan echt niet bij hoor.
maar gisteren merkte ik enigzins vertraging toen er een paar 100 pingers opzaten. totaal niet schokkend hoor, maar het viel op omdat het de hele tijd lagvrij was
voor de rest is de server prima
Beter, gisteren 143 punten gehaald met commanderen. niets in vergelijking met die bug die JJ een score van 340 gaf maar tochquote:Op maandag 27 februari 2006 09:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
server was gisteren al ranked, al mijn punten staan erbij
Hele makkelijke manier om die badge te halen:quote:Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef staticdata het volgende:
moet ik trouwens om die aviotor badge te halen ook daadwerkelijk vliegen of kan ik er gewoon 10 minuten in gaan zitten. herkend bf2 het verschil
Vertel eens hoe kun je goed vliegen want het gaat voor mij echt veel te hard dat ding....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz Razorback.. dan heb je geluk dat ik niet rond vloog ;-) Meestal zie ik dat soort dingen wel
( Zie mijn stats:
Vehicle Time Kills Deaths Ratio Road Kills
Aviator 56:55:33 3,890 1,119 3.48 439
)
totdat de andere commander je ziet en een arty op je kop gooitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hele makkelijke manier om die badge te halen:
Je wordt Commander.
Je pakt een vliegtuig en vliegt naar het einde van het level (net voordat je een melding krijgt van "you are leaving the combat zone").
Daar ergens ga je landen en blijf je rustig in je vliegtuig zitten.
Je gooit de hele tijd artillery's en klaar
Zo is het mij iig gelukt.
Er staat een verkeerde rank onder je naamquote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
totdat de andere commander je ziet en een arty op je kop gooit
Niet als je spec-ops bent, dan ken die je niet vinden... Of wel als je in een plane zit?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
totdat de andere commander je ziet en een arty op je kop gooit
Ja het ziet er erg mooi uit maar zoals staticdata al zei, op een spelcomputer is het 3x niks en bovendien is Modern Combat heel anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
Je zou er bijna een 360 voor kopen
maar je kunt nu toch gebruik maken van muis/keyboard? anders is het idd klote... j kunt volgens mij niet eens alle commandos uitvoeren vanaf enkelt je gamepad...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het ziet er erg mooi uit maar zoals staticdata al zei, op een spelcomputer is het 3x niks en bovendien is Modern Combat heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |