quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef Kimske het volgende:
looooow ben er ook weer.. samen met Youp, u weet wel, van de foto's
ik pas vaak op mijn neefje Youp, 3 weken ouder als Jos... Laatst was ik even enthousiast en plaatste wat foto's van hem, niet doorhebbende dat de foto's 'slechts' 1280 pix. breed warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Youp? Foto's? U?
Waarom praat iedereen hier in raadsels?
Kan me iets bij voorstellen ja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik pas vaak op mijn neefje Youp, 3 weken ouder als Jos... Laatst was ik even enthousiast en plaatste wat foto's van hem, niet doorhebbende dat de foto's 'slechts' 1280 pix. breed waren![]()
Daar kwam wat commentaar op
Leuk! 'T is een prachtberoep met in ieder geval één groot voordeel: Vakantie! 12 weken per jaar en in het VO zelfs nog meer...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef Kimske het volgende:
doe de deeltijd, nog een jaartje max.
Nog een raadsel dan maar. Bedankt voor je leuke berichtjequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Youp? Foto's? U?
Waarom praat iedereen hier in raadsels?
Ja maar dat is voor mij geen raadsel....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog een raadsel dan maar. Bedankt voor je leuke berichtje
das inderdaad errug interessant jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk! 'T is een prachtberoep met in ieder geval één groot voordeel: Vakantie! 12 weken per jaar en in het VO zelfs nog meer...![]()
Das waar, maar voor anderen welquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor mij geen raadsel....![]()
Nee ik ook niet hoor! Als je alleen maar voor de vakanties in het onderwijs gaat dan kan ik je verzekeren dat de weken tussen de vakanties door heeeeeel erg lang duren. Helaas zitten er, zeker in het VO, heel wat verzuurde en verbitterde leraren die hun frustraties tussen de vakanties in op de leerlingen afreageren. Helaas, 't is niet anders.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
das inderdaad errug interessant ja
Maar: daar doe ik t niet voor
Ik hoop dat het de pijn van dat andere (verwijderde) berichtje een beetje verzacht....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das waar, maar voor anderen wel![]()
Absoluutquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de pijn van dat andere (verwijderde) berichtje een beetje verzacht....
En nou is dit "raadsel" voor de meesten ook weer opgelost
Noem dan man én paard!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Absoluut
Maar is het feit dat ik er gewoonweg niet over uit kan dat sommigen zo ver gaan blijft. Maar goed, ga het er niet meer over hebben hier. Lijkt me wijzer
Liet giosteren inderdaad vallen dat wij de kleine tot 2x toe bijna kwijt zijn geweest (geen reden achterhaald, dus wordt het op bijna- wiegendood gegooid), daarom ben ik van mening dat niemand TE bezorgd kan zijn over z'n kleintje. Maar daar had het bericht van Peter niets mee van doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem dan man én paard!
Nu je het dan tóch op het forum gooit.. Speel dan helemaal open kaart.
Gisteren gaf je in deze topicreeks een hint mbt een zeer pijnlijke gebeurtenis die jij hebt meegemaakt. Wiegedood, begreep ik er uit. Is dat het onderwerp waarover je een vervelend bericht hebt ontvangen van Peter? Want als hij dat gedaan heeft, dan mag de rest van de posters hier ook wel weten dat we met een zieke klootzak te maken hebben, die voortaan maar beter totaal genegeerd kan worden.
Maar als het onschuldiger is wat hij gedaan heeft, dan is het ook wel zo fair om dat te vermelden, want die zweem van een ernstige beschuldiging hangt nu wel om hem heen.
Zeer mee eens. Ik hoop dat het Peter nu ook duidelijk is dat hij een toontje lager mag zingen. Maar als ik zo naar zijn CU2 kijk is hij daar al mee begonnen. Voor de rest: PUNT.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
OK, helder zo.
En op zich vind ik het ook helemaal niet ongepast om het op Fok te vermelden als iemand naar aanleiding van berichten die hier geplaatst zijn, het nodig vindt om zijn gram te halen op een kinderpagina. Het is een soort waarschuwing dat iemand grenzen overschrijdt.
Jammer hoor Peter.. ik kon me die scheldpartij tegen Cuall nog enigszins voorstellen, maar dit..
Hij hoeft geen toontje lager te zingen, hij moet alleen het goede podium kiezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Ik hoop dat het Peter nu ook duidelijk is dat hij een toontje lager mag zingen. Maar als ik zo naar zijn CU2 kijk is hij daar al mee begonnen. Voor de rest: PUNT.
Dan toch op zijn minst een andere toonaard, want wat ik nu hoor klinkt een beetje vals.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef PH52 het volgende:
Hij hoeft geen toontje lager te zingen, hij moet alleen het goede podium kiezen.
Net een optreden gemist ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan toch op zijn minst een andere toonaard, want wat ik nu hoor klinkt een beetje vals.
Nou heeft cuall in dit stuk ook niet altijd toon kunnen houden, maar dat klonk meestal toch wel een stuk zuiverder. Alleen jammer dat dat vaak koor-partijen waren. Ik hou zelf vooral van ouderwetse duetten.
Prachtig verwoord, krijg er haast een brok van in mijn keel....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan toch op zijn minst een andere toonaard, want wat ik nu hoor klinkt een beetje vals.
Nou heeft cuall in dit stuk ook niet altijd toon kunnen houden, maar dat klonk meestal toch wel een stuk zuiverder. Alleen jammer dat dat vaak koor-partijen waren. Ik hou zelf vooral van ouderwetse duetten.
Koffie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Kimske het volgende:
hehe, de uk is rustigdat muziekje uit die muziekdoos.. wordt er zelf ook slaperig van zz
Vraag of tie met je wil trouwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Prachtig verwoord, krijg er haast een brok van in mijn keel....
alleen maar vanwege een brokje in mijn keel? Mwoahh..nee laat maar.quote:
Ja, het werd tijdens de eerste noten al afgebroken door een onhandige dirigent die niets van muziek weet.quote:
Ik ook niet, hebben we al 1 ding gemeen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef Mike1964 het volgende:
Bovendien val ik niet zo op kerels...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Danaa het volgende:
Manu? Ik wil wel een koppie theekan dat ook?
Jij hebt je falsetstem opgezet zie ik?quote:
Ik heb een beschuitje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Kimske het volgende:
*heeft muffin ipv koekje*
Sorry, ik vergat dat je al iets had met Manuutjequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt je falsetstem opgezet zie ik?![]()
he mag wel een hapje van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb een beschuitje!
Waar is tann?!![]()
Kijk eens hoe dit plaatje:quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Danaa het volgende:
Manu? Ik wil wel een koppie theekan dat ook?
tannsje komt zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb een beschuitje!
Waar is tann?!![]()
Stelde me jou net zo schattig voor in het koorquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kijk eens hoe dit plaatje:heet.
Oh, en even voor de duidelijkheid: we hebben het niet echt over muziek. Straks niet gaan vragen aan me waarom ik niet van koorgezang hou en zo.
de koorknaapjes van penisdiktusquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Stelde me jou net zo schattig voor in het koor
Oh, als het moet sta ik er wel hoor, maar dan doe ik meestal de contra-stem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
Stelde me jou net zo schattig voor in het koor
Bij mij heeft het geen naam! En wat boeit mij het waar jij het over hebt!Je moet nou niet elke keer denken dat ik stom ben en dat ik dingen ga vragen! Had wel al door hoor dat je het niet echt over muziek had.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kijk eens hoe dit plaatje:heet.
Oh, en even voor de duidelijkheid: we hebben het niet echt over muziek. Straks niet gaan vragen aan me waarom ik niet van koorgezang hou en zo.
Er mag ook wel thee in het koffiekopje hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef Danaa het volgende:
Ik heb het al gezien als je bij eigenschappen kijkt staat er koffie, maar wat maakt het uit! perfectionist
Jawel hehquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er mag ook wel thee in het koffiekopje hoor![]()
En ontspan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:
Bij mij heeft het geen naam! En wat boeit mij het waar jij het over hebt!Je moet nou niet elke keer denken dat ik stom ben en dat ik dingen ga vragen! Had wel al door hoor dat je het niet echt over muziek had.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Annelies-G het volgende:
Sorry Danaa, heb nog slaap
en tis weer inloop dag in Huize Annelies
( en nee , geen sexboerderij of wat dan ook
)
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ontspan!
Dat plaatje heet 'koffie.gif', en jij vroeg om thee, snap je.![]()
En ik probeerde gewoon even te helpen hoor, gisteren ging het ook al twee keer mis, vandaar.
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Pinball blaft alleen die bijt niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Je doet het goed hoor voor een blondjequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhhhhhhhhjaaa wat fijn dat je me eraan herinnerd. Was het alweer helemaal vergeten ik ga cker kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsen
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblafquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinballquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
De sfeer is veel beter dan gister hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Kom ook ff weer om het hoekje gluren voor het schaatsen begint.
LSquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblaf![]()
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
Pinball helemaal van slag nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3equote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
Nope, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Manu82 het volgende:
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3ehopelijk maar dat zit er niet in
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ja gister hoopte ik ook dat kuipers nog op 3 bleef maar nee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijk
Hoelaat ist bij jou nu dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Is trouwens idd vroeg, bijna 6 uur eerder dan wij normaal eten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook boven de anderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef Danaa het volgende:
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinball![]()
Dus je kan het vloeiend volgen strax!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]streams doen het weer en heb vannacht m'n laptop maar een beetje opgeschoond
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu 15:33, maar we eten meestal rond half 10
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook heel erg de winst.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende hondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
Ik ook. Want zoals Mart Smeets altijd zegt, Anni is ook een beetje van ons.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook bovden de anderen.
We zullen het allemaal wel zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
....maar die bijten meestal nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende honden![]()
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
....maar die bijten meestal niet(als het goed is, dat zeggen ze tenminste
)
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Danaa het volgende:
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzo![]()
Laat Rita het maar niet horen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
Nee, ik haakte alleen even in op het bekende spreekwoordquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijn
Ooh god moeten we daar van schrikken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Want zoals Mart Smeets altijd zegt, Anni is ook een beetje van ons.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.
Ja in ene was het echt helemaal stilquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Kimske het volgende:
zo doodse stilte ineens!
Wel een voorstander van gelijke behandeling dan. Da's weer prijzenswaardigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Hij liet zelfs Willem Alexander niet uitpraten.
![]()
Nou gezelliger niet, maar wel drukker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
Hoe gek het ook uit mijn mond zal klinken....
Ik vond het vannacht veel gezelliger
Speak for yourselfquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou gezelliger niet, maar wel drukker.
JA, jij ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Speak for yourselfhoe moeilijk het ook kan zijn
Ik zei toch dat IK het veel gezelliger vond vannachtquote:
Jij mot ook 'speaken' for jezelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef CrazyPhunk het volgende:
waarom is er eigenlijk nog steeds een topic over haar? tis niet dat ze bb zo geweldig heeft geholpen ofzo![]()
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij mot ook 'speaken' for jezelf![]()
Ze heeft daar wel mooi voor een wereldprimeur gezorgd
En bovendien is ze zo sociaal om daarna dit topic geweldig te helpen![]()
Alles voor de fans![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.
Wanneer was de laatste keer dat jij de internationale pers gehaald hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval niet![]()
Coos wijze oude man, je had weer gelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.![]()
en dat ie WA niet uit laat praten is misschien toch wel weer een pluspuntje.![]()
Als je even kijkt bij de OP zie je meer dan 30 topics staan, even doorlezen, dan terugkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval niet![]()
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij de internationale pers gehaald hebt?![]()
Verder krijg ik de indruk dat je niet genoeg ingelezen bent
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.
Dan raad ik je toch aan om je eens in te lezen, want ik krijg de indruk dat je nog lang niet weet hoe grappig dat kan zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.
sorry hoor, maar dat is niet echt een goede zinsbouw. ksnap er niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inlezen niemand wil hier fan worden genoemd dan wel is een fan
Jij hebt wel meegelezen tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inlezen niemand wil hier fan worden genoemd dan wel is een fan
wat kan dan grappig zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan om je eens in te lezen, want ik krijg de indruk dat je nog lang niet weet hoe grappig dat kan zijn![]()
![]()
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen enquote:
mannen die over tanja heen kwijlen? kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen en. Daarbij hebben we hier theekransjes, eet en kook adviezen en worden er valentijnskaarten gestuurd...
![]()
![]()
![]()
Misschien als je later groot bent, begrijp je het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
mannen die over tanja heen kwijlen? kan het me niet voorstellen
Komt hier even het topic inwaaien en gaat overal tegenaan schoppen, YEAH! here we go again!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Wél! Je vond dat die brulkikker zo treffend "onze" gevoelens mbt Anni vertolkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.![]()
heeft ze dan nog steeds fans?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien als je later groot bent, begrijp je het wel
edit: niet dat ik bepaald kwijlneigingen bij Tanja krijg....
Ja, en kloonsquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heeft ze dan nog steeds fans?![]()
Hooooooo Manu, je vergeet de tekeningen nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen en. Daarbij hebben we hier theekransjes, eet en kook adviezen en worden er valentijnskaarten gestuurd...
![]()
![]()
![]()
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !![]()
En niet te vergeten de was-tips en wat er zo allemaal in de droger kan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hooooooo Manu, je vergeet de tekeningen nog
Wat is een noeder?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????
Dat heeft hij niet nodig:quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !![]()
gefeliciteerd met je 9.2 ... Keep up the good work en niet spieken hequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb eigenlijk nooit gespiedmaar ik had altijd wel goede cijfers ook al leerde ik echt nooit iets! zelf voor m`n examens heb ik niet geleerd en had ik voor engels nog een 9,2
![]()
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch dat IK het veel gezelliger vond vannacht![]()
Bovendien zei ik erbij dat het misschien gek klinkt uit mijn mond...
En dan zeggen dat ik niet voor mezelf spreek
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al. Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al.Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen![]()
als je die 3 post nou eens aanpast met een leuk verhaaltje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef Danaa het volgende:
Nou wat ik allemaal doe er klopt niets meer van !:s
Tja......................quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef Danaa het volgende:
Nou wat ik allemaal doe er klopt niets meer van !:s
behoorlijk off-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet nodig:
[..]
gefeliciteerd met je 9.2 ... Keep up the good work en niet spieken he
eerst teruglezen en dan beoordelen of dit off topic isquote:
Moet je je sig van maken, doet het leuk op een forum.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Danaa het volgende:
Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerst teruglezen en dan beoordelen of dit off topic is![]()
Moet ik nu een examen bij je afnemen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topic![]()
graagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nu een examen bij je afnemen?
Ok, hoe is Tanja hier op het forum terecht gekomen? Snel antwoorden anders heeft het geen zinquote:
failedquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
via de post?
wanneer dan?quote:waarom word jij genomineerd? ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
Die weet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ok, hoe is Tanja hier op het forum terecht gekomen? Snel antwoorden anders heeft het geen zin
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die weet ik.
Met haar PC en een internetverbinding....
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die weet ik.
Met haar PC en een internetverbinding....
denk je dat ik me tijd daar aan ga verdoen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?
[/quotequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef Manu82 het volgende:
quote]Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topic![]()
Nee, je moet als 17jarige gezellig in een forum vol met dertigers en veertigers gaan zitten discussieren over een moeder van bijna dertig...dan ben je nuttig bezig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
denk je dat ik me tijd daar aan ga verdoen?
vind je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, je moet als 17jarige gezellig in een forum vol met dertigers en veertigers gaan zitten discussieren over een moeder van bijna dertig...dan ben je nuttig bezig!
wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Mike je vandaag uit de les gestuurd?
ik heb vakantie....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Mike je vandaag uit de les gestuurd?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb vakantie....
en ik ben één van die zeldzame leraren die geen leerlingen wegstuurt....
voetbal suckquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...ben ik eindelijk bijgelezen....begint voetbal...![]()
heb je het over mij?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Aaarch als professioneel lurker (= nog erger dan professioneel poster) moet ik toch iets kwijt: Waarom gaan jullie in op iemand die vandaag is geregistreerd en duidelijk zit te trollen? Ik zeg: negeren. Dat was het, back in lurk mode.
Waarom....dit word een Foktoppertje hoor....129 posts reedsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Aaarch als professioneel lurker (= nog erger dan professioneel poster) moet ik toch iets kwijt: Waarom gaan jullie in op iemand die vandaag is geregistreerd en duidelijk zit te trollen? Ik zeg: negeren. Dat was het, back in lurk mode.
viel plezier met lurkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Wat is een sig? Onderschrift ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet je je sig van maken, doet het leuk op een forum.![]()
dat kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat is een sig? Onderschrift ofzo?![]()
Heel veel plezier, ik ga douchen, net gespint!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Kimske het volgende:
zo gegeten, afgewassen, naar de AH geweest, koffie, en nu: FOKKEN
Ja, sorry, sig is kort voor signature.quote:
Mail mij even van wie jij een kloon bent, ik ben zó nieuwsgierig.quote:
Oke bedankt voor de uitleg, avatar wist ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, sorry, sig is kort voor signature.
Je ondertitel is wat onder je naam staat links (bji mij dus 'Electric Monk'), en je signature (sig) is wat onder je post staat (bij mij dus: "Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform").
Dan heb je ook nog je usericon of avatar, dat wordt wel eens afgekort tot UI, en tevens op alle mogelijke manieren fout geschreven als avitor, ovotar, plaatje, avotar, noem maar op.
ik heb je een maitlej gestuurdquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mail mij even van wie jij een kloon bent, ik ben zó nieuwsgierig.
Ik zag het, bedankt.quote:
Nee....ik ga het niet vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag het, bedankt.![]()
Dat had ik echt nooit verwacht!
Mail mij dan ook maar even met de oplossingquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb je een maitlej gestuurd
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail mij dan ook maar even met de oplossing![]()
Ik lees beriaansquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb je een maitlej gestuurd
En ik ga het niet zeggen.quote:
Welkomquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Mag je hier alleen binnen als je een kloon bent![]()
Ach jee. Komt die paspop ook weer eens aanwaaien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Boven de userid 100.000 lijken die users allemaal zoveel op elkaar dat de term 'kloon' eigenlijk overbodig wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Fijn dat jij er ook weer bent! Wat zit je haar leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach jee. Komt die paspop ook weer eens aanwaaien.
Groot kloon alarm![]()
Ik hoef daar niets voor terug te lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?
Ja leuk he, thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Fijn dat jij er ook weer bent! Wat zit je haar leuk!![]()
donequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail mij dan ook maar even met de oplossing![]()
jawel het is Bartquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef daar niets voor terug te lezen.
En is suikeroom nu nog niet ontmaskerd? Sjonge jonge.![]()
En wie ben jij dan wel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Kimske het volgende:
Boeit me eigenlijk niet wie suikeroom is. Oh oh oh wat is het toch grappig om iedereen te laten gissen wie je bent. Beetje aandachtsgeil..
no thanks..... aan mij niet besteed
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Kimske het volgende:
Boeit me eigenlijk niet wie suikeroom is. Oh oh oh wat is het toch grappig om iedereen te laten gissen wie je bent. Beetje aandachtsgeil..
no thanks..... aan mij niet besteed
Daarom ben je hier zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Ga jij dan gauw bij je MSN-toestel zitten! Je bent hier nu van nul en generlei waarde!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.
(zal het alleen niet zeggen wie het is. Dat laat ik aan SO of Tanja zelf over.)
Niks ontvangen hoor. Je hebt 'm toch niet op de brievenbus gedaan hè ?quote:
klopt het wat ik zeg dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.
(zal het alleen niet zeggen wie het is. Dat laat ik aan SO of Tanja zelf over.)
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staatquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niks ontvangen hoor. Je hebt 'm toch niet op de brievenbus gedaan hè ?![]()
Terug naar de MSN jij. En niet eerder weer hier dan met een verlossend antwoord op een kwellende vraag, brutaaltje!quote:
Jaja daar heb je t al... zonder postzegel komt niets aan hequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profie
l staat
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staat
Mail mij dan ook even, mail ik het wel door aan Talithaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staat
Hij kan het wel: bij mij kwam zijn mail meteen binnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailen![]()
Probeer het anders nog eens![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
denk dat ik dat beter aan jou kan vragen![]()
![]()
oh.. tis een jongetje..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij kan het wel: bij mij kwam zijn mail meteen binnen.
whehehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik niet weet wie je bent! Maar als jij aan wildvreemden wil vragen wie je zelf eigenlijk bent, weet ik genoeg!
![]()
whahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailen![]()
Probeer het anders nog eens![]()
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik niet weet wie je bent! Maar als jij aan wildvreemden wil vragen wie je zelf eigenlijk bent, weet ik genoeg!
![]()
enquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...
Laat ik nou een takkehekel hebben aan klonen, dus je gaat in de negeermodus, oftewel: in de hoek met jou!![]()
Mag ik zelf kiezen welke hoek, juf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...
Laat ik nou een takkehekel hebben aan klonen, dus je gaat in de negeermodus, oftewel: in de hoek met jou!![]()
Ben je nu al klaar met teruglezen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
kunnen we van jouw niet zeggen he![]()
nope! gelukkig niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
kunnen we van jouw niet zeggen he![]()
van wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met teruglezen?
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
das toch dat spul waar ze vroeger potten en pannen van maakten?
Dat is een leuke!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
das toch dat spul waar ze vroeger potten en pannen van maakten?
ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de korte antwoorden![]()
Het is in ieder geval langer geworden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.
Zo jong en dan al geheugenproblemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.
zelfs op de basisschool hebben ze tegenwoordig al drugs drank en medicijnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo jong en dan al geheugenproblemen![]()
nee, gelukkig heb ik haar nog niet gesignaleerd vanavondquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed ONtopic, Tanja is nog niet gesignaleerd vanavond?
Is dit het "Vermijdt Tanja Topic" ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nee, gelukkig heb ik haar nog niet gesignaleerd vanavond
Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Is dit het "Vermijdt Tanja Topic" ?
Ik heb 3 topics openstaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.
En mogen ze schijten waar ze willen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topic![]()
Ben nu toch nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Wat zijn het nou: posters of meelezers?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daardoor is het ook een beetje het onbekende posters dag, beetje meelezen
Beide je moet lezen om te postenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Wat zijn het nou: posters of meelezers?![]()
Ga je gang. Het is niet mijn topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Pazzop het volgende:
[..]
En mogen ze schijten waar ze willen?![]()
Dat lijkt me ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beide je moet lezen om te posten![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
dan is het NU kinderbedtijd, toedeloequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Niet zo netjes vragen, Lovebier!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nu toch nieuwsgierig![]()
Wil je me een mailtje sturen wie je bent![]()
Hai Tanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:
[..]
nog ff een paar stukkies lezen en kben bij.......tvalt tot nu toe nog reuze mee.....
![]()
aangenaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Pazzop het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit gezien! Maar ik ken die hele Tanja ook niet...
Is zinloos Beertje. Ik wacht nog steeds op mijn mailtjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nu toch nieuwsgierig![]()
Wil je me een mailtje sturen wie je bent![]()
Hejquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:
[..]
nog ff een paar stukkies lezen en kben bij.......tvalt tot nu toe nog reuze mee.....
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topic![]()
als jet zelf maar opruimt heb ik er geen problemen mee....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Pazzop het volgende:
[..]
En mogen ze schijten waar ze willen?![]()
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
[..]
dan is het NU kinderbedtijd, toedeloe![]()
Zondequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is zinloos Beertje. Ik wacht nog steeds op mijn mailtje![]()
quote:
Maar dan ook meteen 20?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef lovebear het volgende:
Lust niet eens bier alleen met koninginnenach
Pas op is met één s.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!
bami met lekker gekruid vlees en veel groente, sla zoals het oude recept...met mn was.....mn wasmand zit boordevol....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef Manu82 het volgende:
Tann![]()
, wat heb je gegeten?
en hoe zit het met je was?
Dat weet ik nog niet! Maar het zoenen van wildvreemden is geen kwaliteit die ik zoek in een vrouw!quote:
had ik je iets gevraagd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!
lees jij nu ook al niet goed terugquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
[..]
S, ik las wat naars in het begin....snapte het niet helemaal......er zou niet meer overgesproken worden maar als ik de aanleiding was wou ik toch ff sorry zeggen......
ja lekker.. bij jou ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hee Tann! Alles goed vandaag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |