Jawel hehquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er mag ook wel thee in het koffiekopje hoor![]()
En ontspan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:
Bij mij heeft het geen naam! En wat boeit mij het waar jij het over hebt!Je moet nou niet elke keer denken dat ik stom ben en dat ik dingen ga vragen! Had wel al door hoor dat je het niet echt over muziek had.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Annelies-G het volgende:
Sorry Danaa, heb nog slaap
en tis weer inloop dag in Huize Annelies
( en nee , geen sexboerderij of wat dan ook
)
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ontspan!
Dat plaatje heet 'koffie.gif', en jij vroeg om thee, snap je.![]()
En ik probeerde gewoon even te helpen hoor, gisteren ging het ook al twee keer mis, vandaar.
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Pinball blaft alleen die bijt niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Je doet het goed hoor voor een blondjequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhhhhhhhhjaaa wat fijn dat je me eraan herinnerd. Was het alweer helemaal vergeten ik ga cker kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsen
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblafquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinballquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
De sfeer is veel beter dan gister hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Kom ook ff weer om het hoekje gluren voor het schaatsen begint.
LSquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblaf![]()
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
Pinball helemaal van slag nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3equote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
Nope, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Manu82 het volgende:
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3ehopelijk maar dat zit er niet in
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ja gister hoopte ik ook dat kuipers nog op 3 bleef maar nee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijk
Hoelaat ist bij jou nu dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Is trouwens idd vroeg, bijna 6 uur eerder dan wij normaal eten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook boven de anderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef Danaa het volgende:
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinball![]()
Dus je kan het vloeiend volgen strax!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]streams doen het weer en heb vannacht m'n laptop maar een beetje opgeschoond
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu 15:33, maar we eten meestal rond half 10
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook heel erg de winst.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende hondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
Ik ook. Want zoals Mart Smeets altijd zegt, Anni is ook een beetje van ons.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook bovden de anderen.
We zullen het allemaal wel zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
....maar die bijten meestal nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende honden![]()
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
....maar die bijten meestal niet(als het goed is, dat zeggen ze tenminste
)
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Danaa het volgende:
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzo![]()
Laat Rita het maar niet horen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
Nee, ik haakte alleen even in op het bekende spreekwoordquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijn
Ooh god moeten we daar van schrikken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |