Jawel hehquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er mag ook wel thee in het koffiekopje hoor![]()
En ontspan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:
Bij mij heeft het geen naam! En wat boeit mij het waar jij het over hebt!Je moet nou niet elke keer denken dat ik stom ben en dat ik dingen ga vragen! Had wel al door hoor dat je het niet echt over muziek had.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Annelies-G het volgende:
Sorry Danaa, heb nog slaap
en tis weer inloop dag in Huize Annelies
( en nee , geen sexboerderij of wat dan ook
)
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ontspan!
Dat plaatje heet 'koffie.gif', en jij vroeg om thee, snap je.![]()
En ik probeerde gewoon even te helpen hoor, gisteren ging het ook al twee keer mis, vandaar.
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Pinball blaft alleen die bijt niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jawel hehvind het niet leuk hoe pinball met mij doet. Alsof ik blond ben(ben ik ook wel hoor)
Je doet het goed hoor voor een blondjequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhhhhhhhhjaaa wat fijn dat je me eraan herinnerd. Was het alweer helemaal vergeten ik ga cker kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet druk maken, mag zo weer tijdens schaatsen
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblafquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinballquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball blaft alleen die bijt niet hoor
De sfeer is veel beter dan gister hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Kom ook ff weer om het hoekje gluren voor het schaatsen begint.
LSquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Soms hoor ik een grom, maar meestal geblaf![]()
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
Pinball helemaal van slag nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het volle maan of zo? Ik hoor allerlei schoothondjes meehuilen?![]()
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3equote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
Nope, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Manu82 het volgende:
je hebt het zelf uitgeroepen tot het theekransje!
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
17:00 uur pas. Vind het veels te lang wachten iedere keer, zit zo iedere keer met etenstijd te klooien. Wordt dus weer maar eens een bord op schoot dag![]()
Hopelijk laat Woeste Wust weer wat zien of Timmertje die gun ik het ook zeer zeker wel, Wust heeft nog genoeg kansen als ze zich zo door blijft ontwikkelen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |